globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Karburátor Yuki TR 125
Dobrý den,
chtěl bych vás poprosit o pomoc se seřízením karburátoru na Yuki TR 125. Je to asi 2 měsíce co jsem motorku zavezl na 1. garanční prohlítku (rači nebudu zminovat ke komu), na seřízení ventilů, výměnu oleje atd(chtěl jsem to nechat na odbornících).Bylo mi řečeno, že na motorce seřídili karburátor, jelikož se motorka při prudkém přidání plynu dusila (při normální klidné jízdě bylo vše v pořádku).Jenomže motorka po příjezdu domů, za studena nechtěla chytnou, nicméně vždy po cca 2 minutách chytla(sice měla neklidný chod, ale po zahřátí bylo vše v prořádku).Ale teď, po delší době stání(cca 4 týdny), nechytne vůbec.Motorka háže jiskru, po nalití benzínu do válce chytne(samozřejmě ,že hned zase zdechne).

Potřeboval bych poradit co a kde nastavit.Děkuji za odpověd.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki TR 125

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2011 v 21:36 | Nahoru | #1
podle toho co píšeš je motorka ještě v zaruce tak bych to asi nechal
na servisu at se stara

a jinak by to mohla dělat hladina benzinu v karburatoru

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

Skvělá odpověď, děkuji! 22.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #2

Ast píše: podle toho co píšeš je motorka ještě v zaruce tak bych to asi nechal
na servisu at se stara

a jinak by to mohla dělat hladina benzinu v karburatoru


...přesně tak,...znova do servisu a reklamovat. Jinak to TR je dobré přetryskovat z 95 na 102 hl.tryska.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 21:50 | Nahoru | #3
Matess727x> V záruce už bohužel není a hádat se sněma se mi nechce.Takže zkusím vyměnit trysku a zvednout hladinu.

Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:00 | Nahoru | #4
Pokud se po přidání plynu přidusí, tak bych to spíš viděl na jehlu v karbci. Kdo ví jestli jí v rámci "otevření" nedaly v servisu výš. Ale jelikož máš problémy vůbec to nastartovat, tak bych zkusil přidusit sání na start. Pokud to nepomůže, dal bych jehlu níž. Co tam máš vůbec za karbes?

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:08 | Nahoru | #5

lukasr125 píše: Matess727x> V záruce už bohužel není a hádat se sněma se mi nechce.Takže zkusím vyměnit trysku a zvednout hladinu.


...do hladiny se zatím nemontuj.Dej uplně novou svíčku, podívej se na filtr, jestli ho napustili při té servisce olejem na filtry, dej větší tu trysku a jehlu nech tak u prostřed.A musí to normálně jet.To TR 125 od Yuki (QuingQi Motrs) jsme měli doma a to není tak náchylné na nějaké takové věci.Přetryskované a s vyndaným katalizátorem jelo dobře a chytalo na první břinknutí. Když to nemáš už v záruce,...se divím, že jsi to dával do servisu.

Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:08 | Nahoru | #6
Jo dobře jehlu dám dolů a ten karbec je Mikuni typ přesně nevím ale vypadá nějak takto http://www.epitbike...tor-mikuni-26mm.html

Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:10 | Nahoru | #7
Lukasr125: ....tu svíčku dej Briskovku,...zítra se ti podívám na přesný typ-ještě nějakou doma najdu,....s tou to jezdilo parádně a absolutně bez problémů.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:19 | Nahoru | #8
Na tom karbci by měla jít nastavit, myslim že se tomu říká základní bohatost, ale na to bych šahal až v poslední řadě, kdyby se to po přidání přidusilo. Jinak co sytič? Mi nejde do hlavy že to nemůžeš vůbec natočit. Jinak Brisk taky doporučuju, sám ho mám v DT

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:32 | Nahoru | #9
Prostě to ani nežbleptne, svíčka je bílá .Evidentně tam podle mě nejde benzín.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:41 | Nahoru | #10
lukasr125> Jestli je svíčka bílá, tak to by podpořilo Matesovu teorii se změnou trysky, ale určitě by to kvůli tomu nemělo mít tak zásadní vliv třeba na to startování. Já bych asi opravdu zkusil přicpat při startování vzduch, je to sice blbost, ale za zkoušku dáš akorád trochu napětí baterie

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 22:55 | Nahoru | #11

Frantas píše: lukasr125> Jestli je svíčka bílá, tak to by podpořilo Matesovu teorii se změnou trysky, ale určitě by to kvůli tomu nemělo mít tak zásadní vliv třeba na to startování. Já bych asi opravdu zkusil přicpat při startování vzduch, je to sice blbost, ale za zkoušku dáš akorád trochu napětí baterie


....tam je totiž trochu předimenzované sání,....páč původně ty motky dělala QuingQi ve 200-tovce, ale pro evropu je pak začala dělat ve 125.Chudá směs je pak trošku problémek u všech těch TR/SM ve 125.S tím přetryskování jsem trochu laboroval a ta 102 byla nejlepší.Ale to nemá nějakej zásadní vyliv,....určitě ne na to, aby to nechytalo.Ten karbec jsem měl,...když jsme to TR měli doma rozdělanej do šroubku-jen abych se podíval.Nic složitého na něm není-klasickej jednoduchej karbec.Hladina se sama rozštelovat nemůže,...to by se v tom servisu museli do karbece hrabat.Ale vyměnil bych hlavně tu svíčku,...ať víš že je na 100% dobrá a pak bych šel dál.Můžeš mít třebas i zasviněný kohout-nebo sítko v něm a jde tam málo benzínu.

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

22.1.2011 v 23:01 | Nahoru | #12
Matess727x> Svíčku bych určitě taky preventivně vyměnil, ale píše že naleje benzín do válce, a zabouchá, ikdyž to 100% kvalitu svíčky nezaručuje. A ta tryska jak píšeš, tak si právě taky myslim že na to nastartování mít vliv nemůže. Ale jak sám píšeš, že sání je předimenzované, a i sám lukasr125 píše že je bílá svíčka, to by nasvěčovalo že směs je tak chudá, že to ani nechytí. Pokud se nepletu, tak tam je sytič dělanej přes další trysku, kdyby byl dělanej jak na pitbicích obyčejnou klapkou, tak by to si myslim chytlo.

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 00:23 | Nahoru | #13
Matess727x> Benzín tam teče to jsem kontroloval a do karbezu vrtali, seřizoval(rozštelovával ) ho prej 2 hodiny.Filtr není určitě napuštěný žádným olejem.Mohli byste mi proradit jak jinak seřídit tu směs než přetryskováním(trysku totiž neseženu dřív jak do týdne)a když předtím motorka jela a chytala nadrc, tak si myslím ,že bude stačit jenom nějak poštelovat(ale to právě nevím jak, pokut je to stejné jak na simsonu tak s tím už zkušenosti mám :).Zitra zkusím zacpat to sání a uvidím, jinak zatím moc děkuji za užitečné rady .

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 00:36 | Nahoru | #14
Já tu trysku mám a nepotřebuju, protože mam teď DT. Ale mam to trochu daleko z Prahy. Klidně bych ti ji dal zadarmo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 12:16 | Nahoru | #15

Daniel_cz píše: Já tu trysku mám a nepotřebuju, protože mam teď DT. Ale mam to trochu daleko z Prahy. Klidně bych ti ji dal zadarmo.


Dík , ale do Prahy se taky v nejbližší době nechystám , jinak dneska ráno jsem zkusil přicpat sání rukou a motorka po chvíli chytla .Tak bych se chtěl zeptat co ted stím, jak to seřídit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 12:22 | Nahoru | #16
lukasr125> V tom případě je to co sme řikali, tedy chudý. Vyčistil bych karbec (hlavně trysky) když by to nepomohlo, tak bych kouknul na polohu jehly, a dal jí na půlku, nebo nahoru. Pak popřípadě přidat základní bohatost. Měl by to bejt malej šroubek, tušim z levé strany, povolenim by si měl směs obahatit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 12:29 | Nahoru | #17

Frantas píše: lukasr125> V tom případě je to co sme řikali, tedy chudý. Vyčistil bych karbec (hlavně trysky) když by to nepomohlo, tak bych kouknul na polohu jehly, a dal jí na půlku, nebo nahoru. Pak popřípadě přidat základní bohatost. Měl by to bejt malej šroubek, tušim z levé strany, povolenim by si měl směs obahatit.


...ten šroubek bohatosti směsi je ze s spoda a těžko se tam dostává. Když se tam dostaneš,...tak štelovat se to musí za chodu motoru-ale to je dost složitý a hlavně musíš mít spešl malej šroubováček.Odhadem bych ho vyšrouboval tak 6 otáček od dorazu.Tu jehlu tedy zkus dát co nejvýše-tedy na nejspodnější drážku a do sání se podívej, jestli je tam pod filtrem ještě takové kovové sítko-občas ho ti nějací "technici" vyndaj v domění, že je tam k ničemu, ale ono právě částečně redukuje to předimenzované sání.Pak bych napustil olejem na filtry filtr,....dal tu novou svíčku,....samozřejmě vyčistil karbec jak říká Frantas a musí to jet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 12:52 | Nahoru | #18
Matess727x> Jo tak, tak já myslel že je to asi trochu jinej karbec. Měl sem mikuňák na DT, a téměř ten samej sem viděl i na pitbiku

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

23.1.2011 v 12:55 | Nahoru | #19

Frantas píše: Matess727x> Jo tak, tak já myslel že je to asi trochu jinej karbec. Měl sem mikuňák na DT, a téměř ten samej sem viděl i na pitbiku


...tam je to právě s tím štelovákem bohatosti směsi dost na pikaču. Lepší je, když je šroubek někde ze strany, aby byl k tomu přístup.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki TR 125

11.4.2011 v 21:20 | Nahoru | #20
No já na RSu měl podobný problém, podobný karbec, dusilo se to když jsem tomu říznul plnej při nizkých otáčkách tak vyčistil jsem celý karbec, vyvařil v octu což pomohlo a pro bohatější směs jsem dal šoupátko do první polohy, vyčistil airbox a jede to parádně dokonce už to startnu na první břinknutí ještě je zajmavé když je teplo tak to startnu se sítičem a otáčky letí nahoru, stáhnu karbec a chcípne.. Nastartuju znova, dám do půlky sitič, nechám zahřát a normálně můžu zavřít.. neví někdo jak to seštelovat ať nemusím hledat půlpolohu sitiče? ale pořád ten zátah od spodních otáček není ideální, je lepší ale pořád se snaží lehce cukat

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

13.4.2011 v 16:17 | Nahoru | #21
Scoty> Tak já jsem to dušení z nizkých otáček vyřešil zvednutím otáček volnoběhu (tak 1900).
Jinak děkuji všem, kreří mi tady radili.Díky vám to jede tak by mělo(nebo spíš jak to přetím jezdívalo).Stím sitičem mám podobný problém jako ty Scoty, ale já prostě počkám až se motorka zahřeje (cca 3 minuty), pak sitič vypnu(třeba když stojím na křižovatce) a motorka si už sama otáčky drží.

1 reakcí na tento příspěvek Karburátor Yuki TR 125

2.1.2018 v 21:20 | Nahoru | #22
Ahoj, chtěl bych se zeptat, Mám taky Yuki 125 tr a četl jsem tento rozhovor. Chtěl bych dát větší tu trisku do karburátoru, Poslal by mi někdo odkaz na ní? na yuki 125 tr? Popřípadě nějaké foto kde se ta triska v tom karburátoru nachází?

(reakce na) Karburátor Yuki TR 125

3.1.2018 v 05:52 | Nahoru | #23
SigmanCZE> větší tryska se nakonec nekonala, na zátah už si ani nepamatuju, motorka leží rozebraná v garáži a čeká už 4 roky na nalakování.. Každopádně s odstupem času bych bez vykuchání svodu vůbec o pretryskování nic nepsal (hromada mřížek a restriktor), navíc svíčku jsem mel vždycky pěkně cihlovou a nějak to jelo takže nebylo třeba, jen ty polohy sitiče byly nahovno.. Dokonce jsem tehdá měřil lambdu na praxi, širokopásmovkou, sice na místě ale v celém spektru otáček chodila kolem jedné, jen kus pod omezovačem to chudlo (1,2) cca..

Naposledy editováno 03.01.2018 06:16:47
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Polep na yuki Tr 125 Yuki TR 125 Viktorekk 3 10.3.2024 v 10:42 krokoš
Vůle na spojkovém koši 156fmi Yuki Cross 125, Yuki SM 125, Yuki TR 125, Shineray X... slunce526 0 6.4.2023 v 21:09 slunce526
elektroinstalace yuki tr/sm 125 Yuki TR 125 rad55 4 16.3.2023 v 09:34 rad55
Jiná SPZ [1, 2] Yuki TR 125, V.D.O. Moto Kinroad 200XT Matyasekk262 34 20.9.2021 v 23:13 Deadman
Yuki TR 125 katalyzátor Yuki TR 125 Matyasekk262 0 4.7.2021 v 17:26 Matyasekk262


TOPlist