globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Manuál
Prosím někoho kdo má gsx 1100F zda nemá nějaky manuál je to moje první motorka a tak troch tápu. Popřípadě někdo komu bych mohl poslat fotky z dotazy co je co na motorce díky všem

Naposledy editováno 20.01.2011 19:10:38

Manuál

20.1.2011 v 19:44 | Nahoru | #1
A co konkrétně potřebuješ vědět?

2 reakcí na tento příspěvek Manuál

20.1.2011 v 20:02 | Nahoru | #2
Sorry za OT ale litr se 102 KW jako první motorka to je mazec

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál

20.1.2011 v 20:07 | Nahoru | #3

Drache píše: Sorry za OT ale litr se 102 KW jako první motorka to je mazec



Ona je to taková hodná babička, ale těch tachometrových 280 jsem z ní skoro dostal ...

(reakce na) Manuál

20.1.2011 v 20:11 | Nahoru | #4

2stroke píše: Ona je to taková hodná babička, ale těch tachometrových 280 jsem z ní skoro dostal ...



Jo babičky znám důvěrně mám XJ Diversion ale těch 45 KW mi bohatě stačí.

(reakce na) Manuál

21.1.2011 v 19:12 | Nahoru | #5

Drache píše: Sorry za OT ale litr se 102 KW jako první motorka to je mazec



No už jsem měl burgmana a nějaky Mz a 350 jawky ,ale tohle má jenom 76 kw takže pohoda
Jedná se mi o to že jsem to zkoušel natočit a ani ťuk. Rozhodil jsem to a koukám někde mezi karburátory vede nějaká trubička a na ní je silonové kolečko a segerovka nevím co to je jestli to není něco jak se tady uvádí na napuštění karbcu. Má to el kohoutek tak nevím jak je zaplavit nebo co mám dělat. Teď už to není ani tak zase aktuální protože u nás už zase udeřila zima. Zítra nafotím a hodím sem foto

Manuál

21.1.2011 v 19:31 | Nahoru | #6
Tak jsem to nafotil hned ,ale fotka nic moc.Je to to kolečko dá se za něj tahat a cvakne to tam nevím jestli to má být zastrčeny nebo vystrčeny a co to je .A ještě bych měl dotaz jak jsou napájený hodiny baterku mám vyndanou a hodiny pořád makaj. Díky všem kdo pomůže

Manuál

21.1.2011 v 19:33 | Nahoru | #7
Hm tak fotka nikde

Manuál

21.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #8
expert nejsem, ale to je podle mě na seřízování volnoběhu..

Manuál

21.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #9
jak píše c.j. je šroub kterým šteluješ doraz šktících klapek, takže v podstatě volnoběžné otáčky

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

21.1.2011 v 19:48 | Nahoru | #10
Hm tak dík já myslel že se za to tahá a ono se s tím má kroutit . Jo a nevíte kam je zapojenej otáčkoměr když to vytočím nad 5 tis tak mi začne lítat že nevím kolik mi to točí.

(reakce na) Manuál

21.1.2011 v 20:16 | Nahoru | #11
Kelím> tak je tam přivedený + a - 12V jako napájení a třetí drát je signál a de většinou z řídící jednotky. Zkusil bych jít po všech třech drátech z otáčkoměru a zkontrolovat všechny spoje, jestli to nemáš někde volný, tak to pak může ve vyšších otáčkách takhle blbnout jak popisuješ.

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

22.1.2011 v 09:19 | Nahoru | #12
Jak píše c.j. a mischa638, tím kolečkem se seřizují volnoběžné otáčky...jinak aby si zaplavil karburátory, musíš sundat levý boční plast a na kohoutu pomocí šroubováku otočit "kolečkem",
myslím, že do plohy res..resp. jsou tam jenom dvě polohy, tu co tam máš teď - tak ta je pro podtlak, ta druhá je pro zaplavení karburátorů...jo jinak ta motorka je náchýlná na "uchcání", teď už se mi to nestává, ale když se mi to povedlo, tak nešla za nic nastartovat - na plno otevřený plyn, startuju a nic, nechal jsem ji klidně celý den stát, to samé jsem opakoval a nic...nakonec jsem sundal nádrž a vyndal svíčky a vysušil je, párkrát jsem protočil motor naprázdno bez svíček...no a pak to naskočilo hned napoprvé...jinak ty máš tu škrcenou německou verzi (na 100 HP), já mám tu otevřenou (136 HP), jako měly první GSXR 1100..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál

22.1.2011 v 14:34 | Nahoru | #13
2stroke> A nevíš jak jí odškrtit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál

22.1.2011 v 14:51 | Nahoru | #14

Kelím píše: 2stroke> A nevíš jak jí odškrtit



Řekl bych, že to bude škrcené na vačkách, takže sehnat ostré vačky...

(reakce na) Manuál

24.1.2011 v 17:35 | Nahoru | #15
2stroke> Nemohl by jsi mi hodit fotku toho kohoutku já tam asi žádný nemám

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

30.1.2011 v 06:59 | Nahoru | #16
Mám ještě jeden dotaz kolika zubové kolečko máte na předku. Jelikož mám škrcenou verzi chtěl bych to dohnat co tam dát tak 16 zubu

Manuál

Skvělá odpověď, děkuji! 30.1.2011 v 15:41 | Nahoru | #17
Manuál Je to společmý asi pro 4 typy od gsx 600f až po gsx 1100f.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Manuál

31.1.2011 v 20:29 | Nahoru | #18

Kelím píše: Mám ještě jeden dotaz kolika zubové kolečko máte na předku. Jelikož mám škrcenou verzi chtěl bych to dohnat co tam dát tak 16 zubu


Nevím ,co chceš dohnat, ale dal jsem tam 16ku,tím jsem dostal otáčky na úroveň ,která mi vyhovuje.Jinak rychlost tím nezískáš a obzvlášť ta slabší verze se ti bude zdát ještě slabší.

(reakce na) Manuál

2.3.2011 v 18:09 | Nahoru | #19
Tak jsem dnes zkusil nabručet gsx f 1100 a i při zaplavení karburatoru nic. Fouknul jsem i starták do sání a nic. Nezkoušel jste někdo roztáhnout to za autem třeba na 3 rychlost.Už jsem bezradnej. Na podzim normálně jezdila starty v pohodě a těd ani ránu a sezona pomalu začíná

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

4.3.2011 v 17:29 | Nahoru | #20
Dnes další pokus a ani tuk . Nevíte jakej pruměr svíčaku tam je mám delší 16 mm a ten nejde dělají se svíčky 18 mm ?

(reakce na) Manuál

6.3.2011 v 19:12 | Nahoru | #21
Kelím> Hm tak tam jsou fakt 18 mm

1 reakcí na tento příspěvek Manuál

8.4.2011 v 21:39 | Nahoru | #22
tak co už si to nakop?vyčisti svíčky a zkus bez plynu jen sytič.jakmile si to jednou pořádnč ulil svíčky jen tak nevičistíš,ale určitě nákej válec pude pak poznáš podle svodů který a budeš měnit svíčky.kohout nech na podtlak.

(reakce na) Manuál

9.4.2011 v 19:08 | Nahoru | #23
capus> Jo už frčím . Dal jsem nový svíčky radej i benzín vypustil karburátory znova zaplavil (už vím jak díky vašim radám ) a chytla na první brnknutí na sytič. No a hoši jak jede s novejma svíčkama tak to je tak 30% rozdíl než jela minulej rok co jsem jí na podzim dovez teď teprve jede
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
po stani 14 dni a hůře startuje, dl... Suzuki GSX 1100 F mholik 5 9.10.2023 v 09:39 krokoš
Hledám servis pro Suzuki GSX1100F K... Suzuki GSX 1100 F, Suzuki GSX 1100S Katana Bert-Jawatesty 2 15.4.2023 v 08:02 2stroke
nejde sahara gsxr 1000 k1 Suzuki GSX 1100 F perak89 8 21.7.2020 v 13:06 jarykurejs
Nefunkční přední brzda Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 30.6.2020 v 09:17 Kohlstein
Zvýšení řídítek Suzuki GSX 1100 F Saňař 2 20.8.2019 v 22:12 GL1


TOPlist