bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Ducati včera dnes a zítra
20.1.2011 v 13:48
Patřím k těm z vás, kteří se před dlouhým časem zamilovali do 916tky a jinou motorku než ducati v garáži jsem nikdy nechtěl. Splnil jsem si svůj sen, fandím na závodech, leštím, montuju a bráním svoji lásku před zlými jazyky a jejich jedy. Moje motorka mi dělá už jenom radost a závody doteď byly také krásné a napínavé. S příchodem nových modelů typu multistrada, hypermotard, streetfighter, sport classic, a teď diavel se naše řady rozšiřují neuvěřitelným tempem. Zároveň však už nevidím na těch lidech ale to co na sobě. Posedlost tou motorkou. Tyhle motorky se prostě už dají pořídit za NORMÁLNÍ cenu a může si je koupit kdekdo, komu se líbí červená motorka. Jsou teď mnohem civilnější oproti až militantně přísně sportovním z éry 851/888/916. Design nového monstera, diavela mi je úplně cizí a 1098/1198 mi příjde jako bezduchý facelift 916. Je to jak stará R1 a nová R1 je to jenom facelift. Teď jsem se dočetl, že ducati staví fabriku v thajsku či kde. Budou se tam časem montovat celé motocykly. To si ze mně už dělají prcinu ne? Poslední dobou mě kálí i ducati corse. Oni odstoupili z WSBK? Nejúspěšnější značka WSBK?!!! Nebudu se tajit tím, že NEMÁM rád Rossiho. Nedávno jsem pobouřil davy někde v komentářích když jsem vyjádřil svůj názor, že ty jeho barvičky, měsíčky a sluníčka s tím jeho hrabáním se v rozkroku a na sedínce souvisí s jeho sexuální orientací, tak to tu teď nebudu rozebírat. A oni na letošek příjdou s růžovou desmosedici!! ..jen rejpavej vtípek, ale ta barva je fakt hrozná!

Chápu, že konkurence je silná a zvýšit obraty a snížit náklady je potřeba. Netvrdím, že jde udržet na trhu značku orientovanou čistě na sport na úkor jakékoliv užitné hodnoty čítající prakticky ručně vyráběný dva supersporty s prehistorickým dvouventilem, dva drahý superbiky a dva naháče. Nerozumím tomu. Studoval jsem to, ale stejně tomu nerozumím. Taková Ducati se mi ale líbila. Takovou jsem ji měl rád. V devadesátých jsem byl děcko, tak jsem to viděl, jakože maličká ducati bojuje s obrovskou Hondou a jejími sestrami a pěkně jim nakopává.... Dětinský, ale krásný. Teď je speciálně na MotoGP vidět jen červenej lugzus v podobě kamionů se zbytečnostma a pitomýma reklamama.

Otázka zní: Jsem divnej, nebo to i někdo z vás vidí aspoň v něčem podobně?
Anketa: je novodobá Ducati ještě vůbec "Ducati" ?
Ne! zlatý roky devadesátý
38%
56
Ano! nová je lepší
51%
75
Nic se nemění
11%
16
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 13:57 | Nahoru | #1
Ducati je stále Ducati

3 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:06 | Nahoru | #2
jako generace našich otců, dědů, pradědů - a stejně jako generace naše a potom našich dětí, vnuků a pravnuků - ses dostal do stadia, kdy se ti stýská po "jistotách, pocitech a jednoduchosti" minulých let

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:10 | Nahoru | #3
A nebe bývalo taky modřejší...

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:12 | Nahoru | #4
Ducati je stále Ducati....

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:13 | Nahoru | #5
bez tech natroublych typku, co si kupojou multistrady, hypermotardy, streetfightery, sport classic, ale na rozdil od tebe nad nima po vecerech neonanujou, tak bez tech by zadna ducati neexistovala

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:24 | Nahoru | #6
Tak to já to vnímám obráceně a mám z toho radost. Rossimu sem fandil, tak jsem rád, že pojede Ducati. A nový modely jsou super! Kromě toho Diavela...ale tak co. Svět se mění. ALe nevim proč ti to vadí, máš svojí lásku v garáži, tak nemusíš nic řešit

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:25 | Nahoru | #7
Vyvoj holt nezastavis. Chtej zavodit? Potrebujou penize. Chtej penize? Potrebujou prodavat.

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:32 | Nahoru | #8
no panáčku opravdu bych chtěl mít tvoje problémy. prodej motorek je byznys ať se ti to líbí nebo ne a určitě na naových modelech vydělají víc než když si někdo jako ty koupí starou mrchu a jen ji urdžuje. prostě vývoj jde dál a ten se nedá zastavit

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:39 | Nahoru | #9

dna píše: bez tech natroublych typku, co si kupojou multistrady, hypermotardy, streetfightery, sport classic, ale na rozdil od tebe nad nima po vecerech neonanujou, tak bez tech by zadna ducati neexistovala

no to asi je pravda..

4 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 14:48 | Nahoru | #10
Nejsem hňup. Jsem nostalgik. Vím proč rozšiřují nabídku a začínají vyrábět v asii. Ptal jsem, jestli ty starý časy nebyly prostě starý dobrý časy.... který jak známo se nikdy nevrátí. Časy, kdy stará 911 carerra neznala cayene. 916 neznala diavela a laverda dělala motorky. Ale trošku chápu proč člověk s hyosungem mluví o onanii nad skutečnou motorkou.

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 15:03 | Nahoru | #11
je to jak s jawou,starý věci nevrátíš a múžeš jen vzpomínat

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 15:05 | Nahoru | #12
Je zbytečný si stěžovat že "už nic není jako dřív", to je prostě vývoj s kterým fakt nic neuděláš. Zrovna v dnešní době má i nostalgik možnost žít si a nakupovat motorky podle svého. Vždyť ty nové Diavely a Hypermotardy ti nikdo nevnucuje. Bez problémů se daj sehnat starší kousky ve výborným stavu. Třeba moje cesta je Monster 695, protože žádný novější z Monsterů se mi už tolik nelíbí. Vlastně jsem moooc rád, že je zrovna u Ducati takový výběr...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:02 | Nahoru | #13
DESMOFulcrum> Neboj nejsi sám Já sem na tom uplně ale uplně stejně jako ty, jen s Kawou Dnešní motorky ani závody mi nic neříkají, vůbec to nesleduju, radši si pustím nějaký starý záznamy z WSBK kde válčily spolu 916, ZXR, RC30, YZF a starý GSXR Vím že sem asi zaspal dobu a usnul v 90tých letech. Ale jak píšeš v té době sem byl malý klučina a viděl sem to uplně jiným pohledem dež dnes. ZXR je pro mě legenda do které sem se v 6ti zamiloval a čekal hooodně dlouho než sem si ji pořídil a splnil si svůj sen, když sem ji pak přivezl domů ze školy už pojízdnou a nastartoval ji v garáži tak sem brečel štěštím... Pro mě to nění jen motorka, jen věc jak pro mnoho lidí dnešní motorky. Je to zhomtnění mého snu, je to kus mě, nedokážu si život bez ní představit, nejeden večer u ní dřepím v garáži, objímám ji a říkám ji jak moc jí miluju a že bych ji nevyměnil za nic na světě Vím že je na normální ježdění nepoužitelná a i mimo obec jezdím 50 jak tu sou dobité cesty, ale když ji miluješ není co řešit a to je podle mě podstata motorkaření... Nemám motorky jen proto že je to teď tak in, nemám ji proto že ji maj ostatní, nemám ji proto, že to vypadá drsně, mám ji proto že ji sem si ji před mnoha lety zamiloval a splnil si sen, mám k ní vztah a ikdyž je to stará vrana co nejede, tak prostě už bude navždy moje a nikdy ji nedám z rukou ani kdyby mi někdo nabízel za ni funglovku

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:39 | Nahoru | #14
Jelikož jsem doby závodění na 916 nezažil, respektive jsem ještě závody nesledoval moje vzpomínky ulpěly v době "Baylisově". Na to co prováděl s 999 nikdy nezapomenu. Poté přišla 1098 rychlá,ale jakoby pro masy. Po dvou letech šly ceny extremně dolů a dnes se da sehnat za 280000 z nějakých původních 500000.Podle mě je to Ducati,která spadla na ceně nejrychleji v historii a také pouze 1 titul mluví pro tento u mě "neúspěšný model". Když se podívám do Motogp kde jsou ty časy jak jsem si v Brně učurával při průjezdech Capirossiho? Celou dobu bojují proti Rossimu a nakonec ho vemou k sobě to je pro mě velká prohra

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:40 | Nahoru | #15
mischa638> naprosto s tebou souhlasím Vo tom to je.

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:41 | Nahoru | #16

DESMOFulcrum píše: Nejsem hňup. Jsem nostalgik. Vím proč rozšiřují nabídku a začínají vyrábět v asii. Ptal jsem, jestli ty starý časy nebyly prostě starý dobrý časy.... který jak známo se nikdy nevrátí. Časy, kdy stará 911 carerra neznala cayene. 916 neznala diavela a laverda dělala motorky. Ale trošku chápu proč člověk s hyosungem mluví o onanii nad skutečnou motorkou.



mas pravdu. svedi mne ruce, ale na rozdil od tebe nemuzu :(

jinak mi je tvoje uvazovani cizi. ty mas byt naopak rad, ze je tady hromada jelimanu, kvuli kterym tenhle byznys jede, kvuli kterym se vyrabi nahradni dily a za takovou cenu, aby jsis je i ty mohl dovolit.

Naposledy editováno 20.01.2011 17:46:04

2 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:46 | Nahoru | #17
JO a 848 je vrchol drzosti. Supersport,který nesmí závodit

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 17:55 | Nahoru | #18
Já nemám rád ani Rossiho a ani Ducati, ale mezi řádky asi vím o co ti jde a chápu tě.

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:09 | Nahoru | #19
Tak asi je to jak se tu píše vývojem a dobou.Je fakt,že Ducati asi musela trošku poupravit filozofii prodeje,proto že né každý je ochoten jsi pořídit zrovna nějaký její top v podobě superbike.Každý jsme jiný a co člověk to názor,takže to samé asi i platí v motocyklů.
Je pravda že řada 916 je asi historickej mezník v SBK a celkově v motocyklovém průmyslu,to jí nikdo už neveme

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:26 | Nahoru | #20
*nuclearB*> To já Ducati můžu i kdyš spíš v SBK než moto GP,co se Rossiho? Byl jsem fanoušek závodníků jako Kevin Schwantz (i když má jen jeden mistrovský titul v MS 500), Carl Fogarty (jako obrovský srdcař a někdo kdo dostal SBK tak daleko,jako nikdo jiný), Troy Bayliss (za obrovskou ikonu a kladnáka pro Ducati), Colin Edwards (chlápek,který jezdil na užasném SPčku a dokázal porazit Ducku jejich zbraní), a tak dál.... no a Rossi? Přeji mu to už jen z důvodu,že pro motorky udělal tolik co asi jen málo závodníků.... obrovskou šou a pomohl spolu s jinýma posunout motocyklovej cirkus tam kde je dnes... mezi masu lidí.
Jinak se omlouvám,že zrovna tohle nebylo moc k tématu

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:29 | Nahoru | #21
Ducati je třeba pro mě něco jiného..když chce někdo sportovní mašinu třeba, koupí GSXR-ZX..R, YZF..R. , atd ..blabla. ale když si člověk koupí např. 1198..prostě Ducati..je to podle mě dost jiný. je jedno že to třeba nejede jako K10 litr atd..ale prostě jedeš na Ducati. je to kultovní a kardio záležitost podle mě. milovníci japonců nadávaji na chrastící šrot..a naopak. Ducati je pro mě to nej co se týče spojení srdce-sportu-vybočení ze standartu. Já koupil RSV4 a už vím, že chci 1198. Ducati je nádherná práce. Co se týče Rossiho orientace a škrábání na koulích a sedince jak píšeš..to bych neřešil . je nejlepší, nebo aspon byl posledních deset let. muj názor. děkuji za pozornost

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:29 | Nahoru | #22
nemyslím si, že za to může značka jako taková. Bude to vždy jen o lidech. Dokud si jí budou lidi kupovat proto že jim je sympatická mentalitou, historií a odkazem, ne jen tím, že to je zrovna in, tak značka nevymře. Ale uklidním tě, s problémem "čistých rukou" (uživatelé mající moto na zvýšení ega, co si neumí ani dofouknout gumy) se potýkají všechny značky, třeba i moje býv domovská Moto Guzzi.

Neboj, to zdravé jádro se vždycky najde

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:39 | Nahoru | #23
Pastell> Mrkni někdy jak spadnou na ceně Japonci, myslim, že to je daleko strmější pád...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 19:42 | Nahoru | #24

MedvědžebyDucin píše: nemyslím si, že za to může značka jako taková. Bude to vždy jen o lidech. Dokud si jí budou lidi kupovat proto že jim je sympatická mentalitou, historií a odkazem, ne jen tím, že to je zrovna in, tak značka nevymře. Ale uklidním tě, s problémem "čistých rukou" (uživatelé mající moto na zvýšení ega, co si neumí ani dofouknout gumy) se potýkají všechny značky, třeba i moje býv domovská Moto Guzzi.

Neboj, to zdravé jádro se vždycky najde



díky za ta slova, ušetřeno klepání do klávesnice, taky su nostalgista ale bohužel ty doby sou pryč, byť to vidíme furt stejně

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 20:32 | Nahoru | #25

mariano píše: jako generace našich otců, dědů, pradědů - a stejně jako generace naše a potom našich dětí, vnuků a pravnuků - ses dostal do stadia, kdy se ti stýská po "jistotách, pocitech a jednoduchosti" minulých let




A M E N

1 reakcí na tento příspěvek Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 20:39 | Nahoru | #26
Koukam,že je to fšude stejný.Vždycky někdo remcá a neuvědomuje si,že kdyby dělali furt to samý,tak dopadnou jak ta naše zbídačelá Jawa.Tam je poslední parádní ještě tak panelka a pak už to bylo super jenom tak v RVHP.
Pro mě je třeba 848 uplně super a přál bych si jí,páč okruhový ambice nemám a na pumpě v Dubí či na Buchlácích s hektolitrem machrovat nepotřebuju,suchá spojka se dá eventuelně dodělat a na běžný silnice naprosto dostačující výkon.Design identifikovatelnej na první pohled a třeba mě se strašně líbí.Líběj se mi i všechny ostatní modely včetně Diavelu a myslim,že jedině značce pomůžou.
Jinak pokud se Ti "nostalgicky" ztýská po přísnym sportu,tak proč sis nekoupil Desmosedici?...
p.s. Ty "pravý" Alfisti jsou ale to samý.Když přišla 159,tak se jim stýskalo po tom pravym cuore i když v testu stability opět vyhrála a teď už si jí kupujou,protože na ní prostě dosáhnou.A na své touhy po lehčím autě s turbem při pohledu na ceník Giulietty najednou nějak zapomněly...

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 21:10 | Nahoru | #27
Za mě jsem za Rossiho rád, měl jen přijít dřív. Nikdy jsem mu nefandil, fandil jsem vždycky značce a doufal jsem, že tam ta italská kikina přejde.
Jinak vývoj nezastavíš, Ducati je furt Ducati. Pořád vzpomínám, jak v už relativně dávných letech na základce jsem měl plakáty různých motorek, pak jednou přišla 916 a nikdy už na zdi nic jinýho.. pak jednou u samošky projel někdo (nejspíš Jiří Trčka z vedlejší vesnice) na myslím 748 nebo nevím, poprvé jsem viděl Duc naživo a naprosto jsem nechápal, jaktože ta "závodka" má takovej zvuk (to ještě nebyly ty internety). No a už jsem se vezl
Ducati se stala absolutní modlou, plakáty už jedině červený a žlutý. Za dalších snad 15 let vlastní Duc (S2R), splněný sen, největší zadostiučinění, pak S4Rs, totální sen, to by mně žádnej vysavač nedopřál tu euforku.
Pak se objevila 1098, podle mě to prostě líp udělat nešlo, teď je možná trošku okoukaná, ale jak vyšla, bylo to něco naprosto okouzlujícího. Streetfighter a HM, zase něco, co mě dostalo, nádhera. A Diavel beru jako produkt pro amíky, ať jsou prachy na vývoj. Holt doba jde dopředu a Ducati není žádnej spolek veteránů ...

(reakce na) Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 21:22 | Nahoru | #28
BagoBorec> no už ani ta tma není tak tmavá

Ducati včera dnes a zítra

20.1.2011 v 23:54 | Nahoru | #29
Taky mám v garáži starou, dobrou, poctivou, motorku

Pro někoho starou, vylítanou, mrdku, hujdu

A pro někoho, kupa šrotu z japonska

Ducati včera dnes a zítra

21.1.2011 v 00:59 | Nahoru | #30
No je pravda že značka jako taková se dost posunula, ale pokud to bude krok k dalšímu rozvoji a vzkvétání značky , tak je to jenom dobře si myslím... Jinak novej Monster a Diavel také není nic pro mě, ovšem např. toho starého Monstera dnes dost dobře nahrazuje Streetfighter , a taková 1098 (resp. 1198) je teda rohodně totální pecka! Pamatuju ještě nedávno v nějakém dokumentu o Ducati, jak tam ředitel továrny říkal, že jen tovární závodní team Honda má víc lidí než celá továrna Ducati! A jak jim skoro ještě pořád pěkně dávají na prdel! Navíc pokud značka prosperuje, tak neřeším co bylo , já mám svoji poctivou Italskou 916 a jestli je nová 1098 mainstream a nebo ne, to mě fakt netrápí... Je to parádní motorka a holt po 999, která je hodně vyhraněná a mnoha lidem se nelíbila , museli postavit něco co se bude zase líbit každému - a že je to hodně podařený remake 916ky , o tom asi není sporu... Mně by doma ale rozhodně nevadila (ani 999 a ani 1098) , každá má něco do sebe...

Jinak všem těmto značkám (nejen Ducati, ale i třeba HD, Moto Guzzi, MV-Agustě, Triumphu, BMW a hafo dalším) přeji do budoucna jen to NEJ , pevnou fanouškovskou základnu i nové příznivce, mnoho nových modelů a jen samé úspěchy ve všech směrech , protože bez nich by byl dnešní svět motorek asi jen pouhá šeď, prázdnota a nuda...

Tak či onak, v historii už jsou tyto značky zapsané na věky, a komu se nelíbí jejich nová produkce, ten si může pořídit to poctivý, 10, 20, 30, 50, 70 a nebo třeba 100 let starý železo, který už tu je a bude napořád... V tom je ta krása dneška!

Naposledy editováno 21.01.2011 01:01:39
Předchozí
1 2 3 4 5 6 7... 8
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati 748 / 916 jižní morava Ducati 748, Ducati 916 alien83 5 26.4.2023 v 22:51 -KAR-
Staré legendy Ducati 916 ruinin 24 22.2.2023 v 09:18 CB600
motorky s investičním potenciálem [1, 2, 3, 4] Ducati 916 ConteZoncolan 108 1.2.2023 v 12:06 vilemx
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Youngtimer [1, 2] Ducati 916 RUTAN 32 28.1.2017 v 11:23 Lála


TOPlist