bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Přetryskování CRF 250X
11.1.2011 v 10:15
Zdravim,mam hondu CRF 250X rok 04,je na ní komplet vejfuk akrapovič,moto má po prudkém přidání plynu díru,zakucká se a občas i chcípne.Budu vyndavat karburátor,chtěl bych slyšet názory ohledně přetryskování kvůli výměně výfuku.Uvažuju o dynojet kitu,ale nevím,jestli to má význam,jestli nestačí jen vyměnit třeba hlavní trysku.Navíc nevim jaký jsou v karbecu originál trysky,abych poznal jestli s tím už někdo něco dělal nebo jen vyměnil výfuk a na karbec nešahal.Jinak kdybych šel do dynojet kitu tak bych rovnou dal i vzducháč KN.Díky za rady a postřehy.Petr
Předchozí
1 2 3 4
Následující

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #91
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #92
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #93
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:48 | Nahoru | #94
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #95
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #96
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #97
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #98
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #99
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:49 | Nahoru | #100
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #101
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #102
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #103
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #104
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #105
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #106
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:50 | Nahoru | #107
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #108
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #109
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #110
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #111
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 12:51 | Nahoru | #112
Ahoj,
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.

(reakce na) Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 13:58 | Nahoru | #113
Kavka80> Tak podávám info,ale prosímtě,příště napiš jenom jednou a ne třicetkrát
Dokoupil jsem ke tryskám ještě jinou jehlu,směs jsem obohatil a motorka jede pěkně.Jen teď počasí nedovoluje poslední doladění.K převodu,zrovna jsem vyměnil kolečko za 13z a je to dost znát,v kopcích na různých stezkách byla jednička moc vytočená a s dvojkou jsem musel dost spojkovat.Rozetu jsem nechal 53z.

Přetryskování CRF 250X

23.2.2011 v 14:15 | Nahoru | #114
A ještě k tomu airboxu,když ho otevřeš tak samozřejmě pak musíš obohatit směs.Nejlepší kombinace je otevřenej výfuk,sání a přetryskovat.K tomu odpojení drátku,to by podle mých info mělo být něco jako omezovač otáček,nechá tě to jít trošku vejš s otáčkama.

Přetryskování CRF 250X

25.2.2011 v 22:47 | Nahoru | #115
Dík dnes jsem oříznul airbox a motorka funguje úplně na hovno akorát pěkně chytá, ale má hroznou díru zítra zkusím zvednout jehlu, napíšu jak to dopadlo.
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F Milagros 2 28.3.2021 v 20:57 Milagros
Homologace a sto Honda CRF 250X J1Rk2 5 19.9.2019 v 07:47 JUPP67
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX J1Rk2 4 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... AimCat 10 9.4.2019 v 10:31 LukynHot
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X KubAiS 3 27.11.2018 v 09:43 foxdive


TOPlist