sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
1 reakcí na tento příspěvek Přetryskování CRF 250X
sleduji tuhle diskuzi a je škoda že už týden nikdo nepíše,
Vorák nenapsal žádný výsledek a nepíšou ani jiní majitelé crf250x.
Já jí mám doma také, teď zkouším měnit převod z origo 14-53 na 14-48 tak jsem zvědav jak to dopadne na přejezdech my vadí vysoké otáčky a jednička je krátká až moc. Airbox určitě otevřu dle vašich rad a ještě se chci zeptat jak je to s tim drátkem co se přestřihne a pak to víc jede, jaké s tím máte zkušenosti přímo na této motorce, dík.
Dokoupil jsem ke tryskám ještě jinou jehlu,směs jsem obohatil a motorka jede pěkně.Jen teď počasí nedovoluje poslední doladění.K převodu,zrovna jsem vyměnil kolečko za 13z a je to dost znát,v kopcích na různých stezkách byla jednička moc vytočená a s dvojkou jsem musel dost spojkovat.Rozetu jsem nechal 53z.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Podvozek CRF250X proti CRF250 Honda CRF 250R, Honda CRF 250X, Honda CRF 250 F | Milagros | 2 | 28.3.2021 v 20:57 Milagros |
Homologace a sto Honda CRF 250X | J1Rk2 | 5 | 19.9.2019 v 07:47 JUPP67 |
Výměna moto Honda CRF 250X, KTM 150 SX | J1Rk2 | 4 | 12.8.2019 v 16:57 Kohlstein |
Nejlepší enduro/cross 2t Honda CR 500, Honda CR 250, Honda CR 125, Yamaha YZ ... | AimCat | 10 | 9.4.2019 v 10:31 LukynHot |
Honda CRF 250X - po prudkém přidání... Honda CRF 250X | KubAiS | 3 | 27.11.2018 v 09:43 foxdive |