bmw_r1300gs_cartec





Téma: Mašina pro přítelkyni
 
9.1.2011 v 20:04
Čau kluci a holky, zima je šílená a ještě má být podle všeho dlouhá , tak mě napadlo, že založím toto téma a rád bych o tom podiskutoval. Co člověk, to názor a víc hlav víc ví - to je známá věc . Přítelkyně letos bude dělat státnice, tak bych jí rád za státnice koupil mašinu. Řidičák má do 25kW, jezdí jinak na skútru a párkrát jezdila na nějakých půjčených šestkách, ale teď pár let na ničem silnějším nejezdila, takže by se potřebovala rozjezdit. Cenová relace by měla být do 25 tisíc. Zatím mě napadlo něco ve smyslu MZ 150 ETZ atd. Já mám doma teď SV 650 N, takže kupovat třeba nějaké staré GS500E a dávat do toho peníze moc nechci. To jí půjčím svoji mašinu. A mělo by to taky být něco slabšího do začátku. Díky za podměty, Tom
Předchozí
1 2
Následující

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 11:30 | Nahoru | #31
Monster 600,620,695,696. Je ještě nižší než gs cb 500

1 reakcí na tento příspěvek Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 12:18 | Nahoru | #32
pro dobrem zachazeni musi MZta najet klidne i 30 tkm bez vybrusu, a bez nejake vetsi GO urcite jeste vic.. navic opravy na tom stroji stoji par korun.. a ze ji to nejak znechuti motorkareni si nemyslim

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 15:27 | Nahoru | #33

Cosmogagy píše: pro dobrem zachazeni musi MZta najet klidne i 30 tkm bez vybrusu, a bez nejake vetsi GO urcite jeste vic.. navic opravy na tom stroji stoji par korun.. a ze ji to nejak znechuti motorkareni si nemyslim



Já měl práve MZ 150 ETZ, stodolonález,tudíž najeto poctivých 13000km a byla super!!! Takze si taky myslim, ze to je v celku dobry stroj, za par korun a par korun nahradni dily a ze najede tech 30 bez niceho, tak to je pekny.... Ona to má na občasné ježdění po okolí a projetí se... Ale musím dát za pravdu, že kdybych měl vatu, tak bych se nerozhodoval a nějaká to YBR 250 by to byla... Te Yukiny se trochu bojim, par lidi na to docela dost nadavalo, coz je duezitejsi, nez ti, kteri s ni byli spokojeni... Porad mi vychazi ta MZ, koupit i nejakou "jetesi" a postupne si ji udelat (to me i bavi) Akorat ted mam dilema jestli 150 nebo 250... ale osobne myslim, ze 150 by stacila...

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 16:04 | Nahoru | #34
Jawa 350/640 váží 155 kg, MZ 250 150 kg a MZ 150 nějakých 125 kg.

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 16:11 | Nahoru | #35
Kup jí tuhle. Je po kamarádce která ji taky zvládla a za dobrou cenu...s novým lakem

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 17:24 | Nahoru | #36
Jawa 152kg, MZ251 128kg, MZ150 110kg bez paliva. Větší MZ neni o moc větší a je stále tak lehká, že na boční vítr budeš nadávat

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 18:01 | Nahoru | #37
tak nic

Naposledy editováno 10.01.2011 20:27:46

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 20:08 | Nahoru | #38
suzuki gladius

Naposledy editováno 10.01.2011 20:11:47

Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 20:12 | Nahoru | #39
a nebo KTM

[img]

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 20:41 | Nahoru | #40

sooky píše: Já měl práve MZ 150 ETZ, stodolonález,tudíž najeto poctivých 13000km a byla super!!! Takze si taky myslim, ze to je v celku dobry stroj, za par korun a par korun nahradni dily a ze najede tech 30 bez niceho, tak to je pekny.... Ona to má na občasné ježdění po okolí a projetí se... Ale musím dát za pravdu, že kdybych měl vatu, tak bych se nerozhodoval a nějaká to YBR 250 by to byla... Te Yukiny se trochu bojim, par lidi na to docela dost nadavalo, coz je duezitejsi, nez ti, kteri s ni byli spokojeni... Porad mi vychazi ta MZ, koupit i nejakou "jetesi" a postupne si ji udelat (to me i bavi) Akorat ted mam dilema jestli 150 nebo 250... ale osobne myslim, ze 150 by stacila...



koupil bych 150 ale stejně se nemůžu zbavit dojmu, že jawa 125 (dandy, sport, dakar, travel apod.) by byla 100x lepší

(reakce na) Mašina pro přítelkyni

10.1.2011 v 21:39 | Nahoru | #41
jetofuk> Dandynu sem mel. V super stavu (dokonce aj starter fungoval) a s dratenyma kolama nadela parady dost a vseobecne holkam se ta motorka libila, aji zvuk super. Mela najetych 26tis. km a vsechno bez problemu fungovalo. Ale ta motorka ma jedno obrovsky minus. Motor sice tahne krasne od spodu, ale cestovni rychlost byla 75-80km/h (realnych...dalo se jet aji 95 na rozhrani cervenyho policka,ale na to nejak nemam, abych to tak trapil) ), cos me po roce prestalo bavit(nejsu zadnej strelec, ale jet porad takhle byla pak docela nuda). Tam proste clovek hodi petku a jede...docela sem to nechapal, pac co sem cetl nejaky recenze a tak, tak vsude borci psali, jak s tim litaji 100-120 a pohoda. Jednou sem s tim jel 101 a to sem mel otackomer davno v cervenym, tak by me fakt zajimalo, jak to ti kluci delaji (podotykam, ze prevod sem mel normalni puvodni).....abych to ale shrnul - osobne si myslim, ze by ju to taky prestalo za chvilec bavit. Je to fajn motorka, ale bud na uplnej zacatek a nebo na dojizdeni do prace nebo skoly.

Za me taky MZ 150. Kdyz to nebude zadnej zanedbanej strep, tak poslouzi skvele.

Edit: jeste me ted napadlo: mel sem tu se starsim motorem CPI. Ne novejsi s Lifanem - ten je slabsi, ale mozna jede vic, nevim A taky mam pres 190cm(velkej odpor vzduchu ) a 80kg, takze s vahou a vyskou holciny by to jelo mozna trosku jinak...

Naposledy editováno 10.01.2011 21:44:21

Mašina pro přítelkyni

11.1.2011 v 09:38 | Nahoru | #42
Asi nejste moc na cruisery, ale kdyby přeci jen, tak zkus jetou Aquilu od Hyosungu. Je to jihokorejec vyráběný původně v licenci suzuki. Zpracování a kvalita slušné. Mám ji od roku 2001, kdy přišla k nám na trh a jsem spokojenej. Teď už se kromě 250 vyrábí také 650, ale design a technika je úplně jiná. I když mají stejný název, je jiné nejen kubatura, ale také celý vzhled, motor atd. Prostě jsou to dvě rozdílný motky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist