bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hobby sezóna na 125 krosce
nejak jsem to tady pekne souhrne napsano nenasel, tak se zeptam...
premyslim o porizeni 2T 125ccm krosky (pravdepodobne Honda CR125) na takové to domácí žvýkání...
jezdeni jednou, maximalne 2x do tydne, hodinku si zavrkat na trati, a sem tam (jednou za mesic) si udelat vylet kolem mesta po polnackach s kamaradama na endurech a ctyrkolkach (vim ze na to by bylo lepsi enduro, ale to zas neni na tu krosovou trat).. zavodu se zucastnovat nebudu..
tak a ted na kolik mne to tak rocne vyjde (predpokladam celorocni provoz)? kolik to schlamstne benzinu za hodinu jezdeni?? a jak je to s motohodinama? (rovna se jedna hodina litani po trati jedne motohodine, nebo jak to je?)... jak to bude s generalkou motoru? doufam ze pri takovem mem "popojizdeni" ji nebudu muset delat kazdy rok? a tak dale, na cokoliv si vzpomenete, to mi pomuze
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 12:13 | Nahoru | #1
Nebyla by lepší 250 než 125 ?

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:14 | Nahoru | #2

babajezi píše: Nebyla by lepší 250 než 125 ?



myslim ze ne, jezdil jsem z dvoutaktnich endur a krosek na DT125, a pak na kroskach KX125 a KX250...DTcko nic moc, zadny zazrak, ale to je bezna motorka, zadna ostra bruska.. ale i ta KX125 se mnou na trati mavala jak svina a byl jsem z toho po chvili uplne mrtvy.. na 250 jsem se chvilema vylozene bal ze mne zahodi
myslim ze na rok nebo na dva bude urcite lepsi dvacka, a az se trochu naucim tak se uvidi co dal

jake paramety ma takova 125ccm kroska? 40 koni?? 100kg?? nebo su vedle??

Naposledy editováno 06.01.2011 14:26:03

Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:21 | Nahoru | #3
Značkuju. Mám stejný plán jako autor tématu.
Já bych se chtěl zeptat jaký rozdíl v generálkách je u 125 2T a u 250 4T ?

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:30 | Nahoru | #4
Jdi do toho, taky mi chybělo bahno tak sem chtěl taky přikoupit nějake YZ, CR nakonec sem se rozhodl vysrat se na cestu uplně a koupit WR 450.

Při hoby ježdění by ti měl píst vydržet dost takže by generálky každý rok hrozit nemusely. I kdyby tak píst je za par korun, nikasil a nějaký ten repásek ojky a kliky už nebude taková palba. Za silničku dám ročně 7 tisic za gumy + minimalně 10 - 15 tisic za benzín, nedej bože to položit.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:33 | Nahoru | #5

Everts72 píše: Jdi do toho, taky mi chybělo bahno tak sem chtěl taky přikoupit nějake YZ, CR nakonec sem se rozhodl vysrat se na cestu uplně a koupit WR 450.

Při hoby ježdění by ti měl píst vydržet dost takže by generálky každý rok hrozit nemusely. I kdyby tak píst je za par korun, nikasil a nějaký ten repásek ojky a kliky už nebude taková palba. Za silničku dám ročně 7 tisic za gumy + minimalně 10 - 15 tisic za benzín, nedej bože to položit.



no ja CBRko taky prodavam, a budu mit jen jeden stroj.. porad jeste trochu vaham jestli enduro na papirech (treba XR600), a nebo krosku.. ale trat mam skoro u baraku, a druhou 5km pres pole, tak asi vemu krosku..
CBR za sezonu taky sezere dost (gumy, benzin, pojistka atp.), tak myslim ze utahnout krosku nebude problem.. ale az tak moc si to neumim propocitat, tak to chci slyset on nekoho kdo s tim ma nejake zkusenosti...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:49 | Nahoru | #6
Cosmogagy> Tak ja už bych nic bez papírů nechtěl, trat tu poblíž nikde nemám a sralo mě při nějakých enduro vyjížkách se furt ohlížet a strachovat se při přejezdu po cestě nebo při tankování. Ale to zaleží co už konkrétně člověk chce, pokud chceš lítat po trati tak je škoda platit pojistky a huntovat tam nejaké těžké enduro

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 14:52 | Nahoru | #7

Everts72 píše: Cosmogagy> Tak ja už bych nic bez papírů nechtěl, trat tu poblíž nikde nemám a sralo mě při nějakých enduro vyjížkách se furt ohlížet a strachovat se při přejezdu po cestě nebo při tankování. Ale to zaleží co už konkrétně člověk chce, pokud chceš lítat po trati tak je škoda platit pojistky a huntovat tam nejaké těžké enduro



no ja u baraku vjedu na lesni cestu, a po lesnich a polnich cestach jsem do 10 minut na trati.. na benzinku to mam z trati zase takovych 10 minut po polni ceste.. a mam v planu brat si sebou na trat krome plny nadrze i kanystr.. u veze ho necham, a az dojde beno tak natankuju.. a enduro vyjizdky se u nas poradaj dobre, muzes po polnackach jezdit cely den od rana do vecera a silnici prejes maximalne parkrat kolmo.. zadna jizda po silnici se nekona

Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 20:19 | Nahoru | #8
ja mam kx 250 nikdy sem na takhle silne motorce nesedel a po nejakem case si zviknes ale v mem pripade kdyz sebou nekam slehnu tak to bud bude posledni projizdka a nebo hodne bolestiva protoze jezdim bez chranicu jen tak bunda a tenisky ale ted k veci no generalka celeho motoru me stala 20 klacku za tu hodku jezedeni no to podle toho jak zato budes tahat a taky asi podle trati ale me to vezme asi nejak 5-6 litru olej menim kazdych 8mth ten me vijde na 200 kc do benzinu liju radsi dost kvalitni olej se ktery se jezdi zavody a ten me vijde na 500 kc (1 litr) no a pak jen asi nejake bezne opravi neco upadne praskne neni to zrovna nejlevnejsi sranda ale opravdu ty penize do toho naladovane stoji zato

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 21:30 | Nahoru | #9

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 22:01 | Nahoru | #10

xtezeto píše: a co toto?



mooc drahe ale hezke

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 22:13 | Nahoru | #11

Cosmogagy píše: mooc drahe ale hezke



Nádherné, lehounké, živé.. To chci :) Jen potřebuju sponzora, měnit co 60MTH píst vážně nemůžu..

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 22:20 | Nahoru | #12
Jinak XR400 mám 6 týdnů, za tu dobu jsem najel 15MTH a to jezdím vážně velice málo, protože jsou důležitější věci 1MTH se nerovná jedné hodině, je to o dost víc, nevím přesnou definici, ale zhruba to je hodina provozu motoru v otáčkách, při kterém má motor plný výkon. Takže pokud to jen šudláš po polní cestě, tak točíš sotva třetinové otáčky

K nákladům, benzínu projedeš mnohem méně než na silnici, gumy jsou 3x levnější, na sezónu si určitě bohatě vystačíš s jednou sadou, předek možná přežije 2 sezony (při mém nájezdu určitě ) Řetězovka (cca 2500tis Kč) vydrží 2-3 sezony. Olej v převodovce, no nevím, co 8MTH při závodním požití, známí mění 1x za sezonu, já bych vyměnil 2x

Naposledy editováno 06.01.2011 22:27:31

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 22:26 | Nahoru | #13
A ještě jinak - pokud koupíš něco v dobrém stavu a nezadřžeš, tak budeš 1-2 sezony jezdit "zadarmo", jen benzín olej. Pokud zadřeš, tak cca 10-15tis za GO

Naposledy editováno 06.01.2011 22:30:23

Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 22:56 | Nahoru | #14
Cosmogagi - Tak nějak k věci záleží kolik by jsi chtěl do mota investovat jakej rok a kolik bude mít naběhno mth. A samozdrějmě jak se o ni předchozí majitel staral. Já mám Yz 125 2004 a nemůžu si ji vynachválit jezdím i amater závody a motor drží ber problému i 2 sezony... Jinak za go motoru daš zhruba těch 13000 (pist,ojka,nicasil) pokud nejsou třeba pozohybany vidličky atd. (jedny vidlička zhruba 1000 a přovodový kolečko zhruba těch 1600)U jetýho mota se taky dělá většinou přepákování celý za 5000 myslím teď si nejsem jistej.Přední tlumiče občas potřebujou repas,ale fakt záleží na jakej kousek narazíš! Jednou za sezonu se mění gufera,ale nemusí pokud netečou. No a jinak sou tam ty běžný věci který se vymněňujou častej za sezonu což je řetěz a po určitejch mth převodovoej olej. Údržba filtru je po každym ježdení a svíčky se kupujou taky často a páčky ty lámu dost často Pneu je na tobě kdy vyměníš (Mitas zadní 1400, přední 1100) pokud chceš lepčí něco jako mishelin nebo pirreli tak si připlatíš Za sezonu dám tak v asi 40 000. Z benzínem olejama a dílama co občas musím dokoupit, pokud nějak moc nerozmastím moto. Tak hodně štěstí s výběrem

Hobby sezóna na 125 krosce

6.1.2011 v 23:15 | Nahoru | #15
momentalne mam vyhlidlou CR125R rv01.. vypada moc hezky, je tam hodne veci udelanych.. Před minulou sezonou nová ložiska kyvky a přepákování, uložení zadního tlumiče a klikovky (vše ProX), lízátka, řetěz, řetězové kolečko JT a přední kotouč.. v prubehu roku nový píst ProX, ojnice HotRods, převodové kolečko druhé rychlosti (orig. Honda), výfuková vata, řadička Apico, plasty Polisport, svíčka, spojkový koš. Nikasil byl ok. Jinak vse potrebne dotazeno, promazano a vycisteno (i lauf a klapky).. riditka renthal a nejaky doplnky od Factory Racing (nevim presne jaky)... a jeste tam jsou uplne novy brzdsky, prida novou zadni gumu, novy vzduchac, a nahradni sadu plastu.. zavodne nejeta...
doufam ze by mi minimalne tento rok, a mozna i pristi mela vydrzet bez nejakych zasadnich oprav..

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 09:25 | Nahoru | #16
Pokud je vše pravda, tak by měla vydržet dlouho

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 13:15 | Nahoru | #17
c.j.> jo, to je presne ona ale jeste porad vaham mezi krosem a endurem.. tak zjistuju informace o obojim, at muzu jednat hned jak bude CBR z domu (na 99% ve ctvrtek)

Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 14:52 | Nahoru | #18
Teď je v nabídce minimum strojů, já bych si teď nevybral..

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 15:13 | Nahoru | #20
Kámoš má to XR400 a je s tím spokojenej.Jako pracant je to dobrý ale jak začne řádit na trati tak do toho jen vráží prachy.To prej CR250 byla proti tomu bezůdržbovka.

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 15:27 | Nahoru | #21

xtezeto píše: Kámoš má to XR400 a je s tím spokojenej.Jako pracant je to dobrý ale jak začne řádit na trati tak do toho jen vráží prachy.To prej CR250 byla proti tomu bezůdržbovka.



ona XR je taky motorka urcena na trochu jine jezdeni nez na huntovani po trati, zvlast pokud byl predtim zvykly litat po trati s CR

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 15:51 | Nahoru | #22
A co na trati na XR odchází?

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 18:00 | Nahoru | #23

c.j. píše: A co na trati na XR odchází?

tak co vím tak dělal tlumiče,převodovku,a podpálenej ventil.

Hobby sezóna na 125 krosce

7.1.2011 v 18:31 | Nahoru | #24
No momentálně jezdím ktm exc 125... před dvouma rokama jsem měl o něco starší kx 125 a řeknu ti moc veliký rozdíl v tom není)))) Převody jsou trošku jiné a tlumiče na ostrých endurech jsou oněco měkčí) Výkonově jsou natom uplně stejně) Výhodou je že ostrý enduro mužeš koupit s papírama takže si mužeš sem tam zalítat celej vod bahna i po městě. Mě vystačí nádrž na 4 hodiny ježdění. A to že si s endurem nemužeš zalítat po dráze je blbost ))

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 11:29 | Nahoru | #25
píšeš že nevíš jestli enduro nebo mx ... čistě na mx rozhodně dvácu , dvěpade je na začátek moc...ale pokud chceš jezdit i enduro tak dvacka je (slabá) , nejede od spoda a malá maximálka na rovnýchúsecích a lidi co stebou pojedou na velkejch čtyřytaktech si brblaj na dva kvalty a ty se uhoníš s řadičkou a spojkou!(v zatáčkovitym a těžkym terenu)
takže bych zvážil i dvěpade ale na trati tě možná zabije....prostě jí po pár kolech neudržíš, nevyužiješ její výkon.....

jinak náklady na hobby žvejkání pokud koupíš dobrej kus sou v poho....

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 11:32 | Nahoru | #26
musa 737....tak exc musí jít znatelně líp od spoda ...??

btw..jinak tlumiče motokrosového motokola jsou na enduro strašně necitliví a tvrdý..
ale pokud máš u baráku dvě mx trati tak bych se na EN vysral...

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 12:05 | Nahoru | #27

Scrappy.Bored píše: píšeš že nevíš jestli enduro nebo mx ... čistě na mx rozhodně dvácu , dvěpade je na začátek moc...ale pokud chceš jezdit i enduro tak dvacka je (slabá) , nejede od spoda a malá maximálka na rovnýchúsecích a lidi co stebou pojedou na velkejch čtyřytaktech si brblaj na dva kvalty a ty se uhoníš s řadičkou a spojkou!(v zatáčkovitym a těžkym terenu)
takže bych zvážil i dvěpade ale na trati tě možná zabije....prostě jí po pár kolech neudržíš, nevyužiješ její výkon.....

jinak náklady na hobby žvejkání pokud koupíš dobrej kus sou v poho....



no, co se tyce endurovych vyjizdek, vetsinou jsou to kolegove z prace, a pak kamaradu, maji spis takove vetsi endurka (stary vylitany mrchy ale jim to staci dokud to jede ) tybu DR600, XL600, XT600 apod.. a nejezdi zadnou palbu, jen poklidny vyjizdky po polnackach, lesnich cestach, zadny tezky off... to by myslim ta crossova dvaca zvladla s prehledem..

ale porad nevim jestli se mam uplne vzdat silnice a jit jen do krosu... po silnici taky potrebuju popojizdet, a auto taky vzdycky k dispozici nemam... proto premyslim porad i o enduru.. to by zas nebyla zadna ostra bruska, ale spis spolehlivy traktor.. mam vyhlidle jedno XR600R, jedno TT600E a jedno DR350.. nejvetsi favorit je to TTcko, vypada opravdu fajn.. na lehky offroad s kamosama to staci s prehledem (TT ma suche 131kg, takze to jeste neni tak hrozny), na silnici si svoje popojizdky taky udelam, a kdyz bych mel echt chut, tak kolecko na MX trati to taky zvladne (zdvihy ma TT 280mm vepredu i vzadu)

crosska mne sice laka o neco vic nez enduro, ale enduro je praktictejsi volba (a taky bych se na nem urcite moc dobre zabavil)... tezke rozhodovani

Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 12:15 | Nahoru | #28
Enduro může běžně jezdit kros,ale musí to bejt ostrý enduro jako třeba EXC a žádný ixera a pod co na to nemaj péra.Jezdil jsem to dvě sezóny a vím o čem mluvím.Má taky větší nádrž,tak s tím tankováním to není tak horké a můžeš si pořídit třeba dvoustovku.Endura všeobecně tak necukají jako krosy a mají plynulejší náběh.Akorát jsou dražší.

1 reakcí na tento příspěvek Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 12:33 | Nahoru | #29
hele právě ,že třeba takový xr 600 jede furt na dva kvalty a ty řadíš , řadíš jak kokot..Vlastní zkušenost...jinak dvacka v terénu má zas výhody ve váze , kde se ostatní dřou ty si chrochtáš....
kolik máš money??

(reakce na) Hobby sezóna na 125 krosce

8.1.2011 v 14:31 | Nahoru | #30

Scrappy.Bored píše: hele právě ,že třeba takový xr 600 jede furt na dva kvalty a ty řadíš , řadíš jak kokot..Vlastní zkušenost...jinak dvacka v terénu má zas výhody ve váze , kde se ostatní dřou ty si chrochtáš....
kolik máš money??



ja ti rozumim jak to myslis ale rekneme ze v tech offroad vyletech bych kamaradum skoro stacil i na simalovi jsou to vetsinou o dost starsi chlapi (mezi triceti a petactyriceti) a jezdi jen pro radost, a v poklidu, protoze je to proste bavi, zadny hard off se nekona, z lesnich a polnich cest se sjizdi jen vyjmecne..
budu mit na to tak 40 klacku... momentalne jsou favoriti to CR ktery uz je tady popsany (a je tu i foto) a pak jedna TT600E... pokud se TT neproda driv nez ja prodam CBR (ve ctvrtek ji budu mit z domu), tak jdu do TT.. pokud se proda, tak se jeste uvidi, a asi vemu to CRko
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nestartuje, střílí do výfuku, do sá... Suzuki RM 125 Kordas33 4 14.4.2024 v 18:31 Kordas33
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Šoupátko mikuni RM 125 Suzuki RM 125 Kordas33 12 11.3.2024 v 17:27 Kordas33
2t Odpaluje svíčky Yamaha YZ 125 tomas_fiser17 13 29.2.2024 v 19:44 tomas_fiser17
Jakou crosku si koupit do začátku Yamaha YZ 125, Honda CRF 250 F martin12424 4 20.2.2024 v 17:59 krokoš


TOPlist