chci si pořídit ducati s4r, jak je to s pohodlností na cestování?? nejsem jezdec na kroužení JEN kolem komínu. jezdíme ve dvou. jak je na tom spolujezdec?? a co zavazadla?? dá se přichytit, prodává se nosič pro přichycení plotny pro kufr??
všichni píšete o drahém servisu u 4 ventilu. v jaké je tedy cenové relaci a v jakých intervalech je servis??
spotřeba je podle stylu jízdy a ta mi připadá průměrná jak u všech ostatních motorek, tedy až na vyjímky. 6 - 7 litrů. je to tak??
a co poruchovost?? životnost jednotlivých dílů??
díky za vaše zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek spolujezdec, zadní nosič na kufr, cestování
A co se týče kufrů, tak to bude chtít určitě. Já to mám osazeno originálníma a moje polovička tam věčně chrní
Ještě štěstí, že to tam je jak křeslo ušák, a nemá kam vypadnout
1 reakcí na tento příspěvek spolujezdec, zadní nosič na kufr, cestování
rozumím, japonec to je jistota a varadero litrové určitě tím tuplem. jen já jsem na evropské motorky a k tomu ještě nahaté, lehké, krátké a dvouválcové. proto se ohlížím po dukárně. ale dík za tvé zkušenosti s cestovním endurem. kdybych šel do této kategorie, tak leda gs od bmw. jsou jich plné alpy.
díky za info, takže spolujezdec zas tak netrpí, to je fajn, šlo mi o posez. na fotkách mi připadá zadní část dost malá. zavazadla? mám doma tanvak od luise taky a brašny bohužel co jsou na obě strany. mám i plotnu s kufrem, který využívám nejčastěji, proto se ptám na možnost přichycení nosiče pro zadní plotnu. je nejpraktičtější a nikomu to nepřekáží (řidiči ani spolujezdci). když jedeme na jeden den, tak je zadní kufr dostačující. teda vše mám na motorce, kterou chci prodat a vyměnit za Ducati Monster S4R S Testastretta.
Spotreba se seriovejma laufama tak 6-7, takze pohoda. Pritule si nestezovala vubec, ale je zvykla z tunaka tak nevim jeli sme Alpy cca 400km denne a v klidu...akorat bacha na malou nadrz
v profilu mam jak to vypada cestovne nalozenej , tankbag je oxford a vzadu mam venturu 50L a tu muzu jen doporucit, mel jsem ji i na tunaku a super-lepsi nez nejaky srani s postranima taskama.
Na S4RS jsem dal v jednom dni Děčín - Salzburg (cca. 650km) a nebylo to nijak zlý. Přítelkyně si neštěžuje dokonce se vyjádřila, že se jí na Monsteru sedí líp než na širokým sedle ZRX1200 co jsem měl dřív.
Servis - jak kdy a jak kdo - klasický garančky jsou zvýšený hlavně jen o řemeny(u starších modelů tu na fóru tu a tam někdo zmiňoval vahadla - ale u testastretty o ničem nevím)
Od 2007 myslím už 12tkm intervaly - 4ventily 2x víc možnejch problémů a štelování rozdíl asi 3tCZK na 12kový garančce.
Spotřeba - a kdo to řeší? (já osobně nejdu pod 7l, v průměru tak za 7,3l - na okruhu kolem 10l)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Diagnostika Monster s4r Testastretta Ducati Monster S4R Testastretta, Ducati Monster S4R ... | kaba07 | 2 | 9.4.2021 v 12:07 kaba07 |
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta | Adruj | 132 | 23.12.2019 v 10:25 SirIndy |
meření na lambda sondě - je tu něja... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta | prodamCBR | 74 | 6.3.2018 v 17:05 Jurawood |
Ducati "zakladni" model vs. "S" model Ducati 1098 S, Ducati Monster S4R S Testastretta, Du... | Ajny | 24 | 7.1.2017 v 11:21 Radim.Klym |
Monster a nákup poškodeného rámu Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... | rask_777 | 13 | 2.8.2016 v 12:36 selkie |