Téma: spolujezdec, zadní nosič na kufr, cestování
4.1.2011 v 16:34
ogaři,
chci si pořídit ducati s4r, jak je to s pohodlností na cestování?? nejsem jezdec na kroužení JEN kolem komínu. jezdíme ve dvou. jak je na tom spolujezdec?? a co zavazadla?? dá se přichytit, prodává se nosič pro přichycení plotny pro kufr??
všichni píšete o drahém servisu u 4 ventilu. v jaké je tedy cenové relaci a v jakých intervalech je servis??
spotřeba je podle stylu jízdy a ta mi připadá průměrná jak u všech ostatních motorek, tedy až na vyjímky. 6 - 7 litrů. je to tak??
a co poruchovost?? životnost jednotlivých dílů??
díky za vaše zkušenosti.
chci si pořídit ducati s4r, jak je to s pohodlností na cestování?? nejsem jezdec na kroužení JEN kolem komínu. jezdíme ve dvou. jak je na tom spolujezdec?? a co zavazadla?? dá se přichytit, prodává se nosič pro přichycení plotny pro kufr??
všichni píšete o drahém servisu u 4 ventilu. v jaké je tedy cenové relaci a v jakých intervalech je servis??
spotřeba je podle stylu jízdy a ta mi připadá průměrná jak u všech ostatních motorek, tedy až na vyjímky. 6 - 7 litrů. je to tak??
a co poruchovost?? životnost jednotlivých dílů??
díky za vaše zkušenosti.
1 reakcí na tento příspěvek spolujezdec, zadní nosič na kufr, cestování
Kdysi byla taky v užším výběru, nakonec jsem šel do jistoty. Vzal jsem Hondu (jako zatím vždycky
) A zatím žádná problém, ani ten nejmenší.
A co se týče kufrů, tak to bude chtít určitě. Já to mám osazeno originálníma a moje polovička tam věčně chrní
Ještě štěstí, že to tam je jak křeslo ušák, a nemá kam vypadnout

A co se týče kufrů, tak to bude chtít určitě. Já to mám osazeno originálníma a moje polovička tam věčně chrní


Ještě štěstí, že to tam je jak křeslo ušák, a nemá kam vypadnout


1 reakcí na tento příspěvek spolujezdec, zadní nosič na kufr, cestování
Hele měl jsem monstra S2R, no na cestování jsem používal tankvak od Luise, a boční brašnu Ducati performance, která byla na straně co nejsou výfuky, jinak jsem na to v pohodě vešel i s manželkou do dvou zavazadel, nejdál jsme jeli 350km v kuse a bylo to ještě celkem v poho, jediný co by chtělo upravit sedlo spolujezdce, aby bytůžek nebolela prdka, je vyboulený dvěma směrem nahoru, takže na dlouhý cesty upravit do roviny.jinak většinou ve dvou cca 9000km.a se servisem ti neřeknu byl to 2v.
Macek NX>
rozumím, japonec to je jistota a varadero litrové určitě tím tuplem. jen já jsem na evropské motorky a k tomu ještě nahaté, lehké, krátké a dvouválcové. proto se ohlížím po dukárně. ale dík za tvé zkušenosti s cestovním endurem. kdybych šel do této kategorie, tak leda gs od bmw. jsou jich plné alpy.
rozumím, japonec to je jistota a varadero litrové určitě tím tuplem. jen já jsem na evropské motorky a k tomu ještě nahaté, lehké, krátké a dvouválcové. proto se ohlížím po dukárně. ale dík za tvé zkušenosti s cestovním endurem. kdybych šel do této kategorie, tak leda gs od bmw. jsou jich plné alpy.

Libabiba>
díky za info, takže spolujezdec zas tak netrpí, to je fajn, šlo mi o posez. na fotkách mi připadá zadní část dost malá. zavazadla? mám doma tanvak od luise taky a brašny bohužel co jsou na obě strany. mám i plotnu s kufrem, který využívám nejčastěji, proto se ptám na možnost přichycení nosiče pro zadní plotnu. je nejpraktičtější a nikomu to nepřekáží (řidiči ani spolujezdci). když jedeme na jeden den, tak je zadní kufr dostačující. teda vše mám na motorce, kterou chci prodat a vyměnit za Ducati Monster S4R S Testastretta.
díky za info, takže spolujezdec zas tak netrpí, to je fajn, šlo mi o posez. na fotkách mi připadá zadní část dost malá. zavazadla? mám doma tanvak od luise taky a brašny bohužel co jsou na obě strany. mám i plotnu s kufrem, který využívám nejčastěji, proto se ptám na možnost přichycení nosiče pro zadní plotnu. je nejpraktičtější a nikomu to nepřekáží (řidiči ani spolujezdci). když jedeme na jeden den, tak je zadní kufr dostačující. teda vše mám na motorce, kterou chci prodat a vyměnit za Ducati Monster S4R S Testastretta.
Tak ono cestovat se dá na ledasčem,ale je fakt že proti cenduru bo tak bude toho pohodlí mín
.Spíš teda hlavně pro "baťůžek" záleží jak je "velký".Chtělo by to,aby ste si vyzkoušeli posaz oba,nejlíp aj projet,bo s majitelem,záleží na dohodě a nejlíp si zkus "pozici baťůžku"i ty
.Záleží jak moc to "hicuje lauf" možná že nějakým odstupem by šly dát brašny obě
?Nevím,jen teoretizuju
.Jinak ovladatelnost a tak se trochu změní,ale nemělo by to byt zásadní.Kufr by tam jít ěl,akurát setli na to bude pasovat plotna co má ted??No a servis:základ dáš sám,no a podle toho jak si šikovný třeba aj víc?Pokud ji budeš "dávat"co potřebuje tak pojede
.Já jezdil na GS 500E a taky sme dojeli ale ted už mám "Stromka"tak to bude zas jinde.Jo a co třeba Cagiva Canion,no ale to je asi něco jiné než chceš Ty?





Hele výfuky moc nehycujou to je celkem v klídku, no a existuje nějakej držák, který jde namontovat i přes výfuky myslím, že to dělá kappa a pak tam jdou dát obě brašny a pak si myslím, že by tam šel přizpůspbit i ten držák na tu plotnu jen to chytit k rámu.
Cau,
Spotreba se seriovejma laufama tak 6-7, takze pohoda. Pritule si nestezovala vubec, ale je zvykla z tunaka tak nevim
jeli sme Alpy cca 400km denne a v klidu...akorat bacha na malou nadrz
v profilu mam jak to vypada cestovne nalozenej , tankbag je oxford a vzadu mam venturu 50L a tu muzu jen doporucit, mel jsem ji i na tunaku a super-lepsi nez nejaky srani s postranima taskama.
Spotreba se seriovejma laufama tak 6-7, takze pohoda. Pritule si nestezovala vubec, ale je zvykla z tunaka tak nevim


v profilu mam jak to vypada cestovne nalozenej , tankbag je oxford a vzadu mam venturu 50L a tu muzu jen doporucit, mel jsem ji i na tunaku a super-lepsi nez nejaky srani s postranima taskama.
Na držáky jsem teď koukal, postranní dva držáky cca. 35€ - nejsou to přímo držáky, ale spíš zábrany, aby se postranní bagáž-vaky nedostaly na vejfuky a kolo. Myslím že dát na to kufry není úplně dobrej nápad. Kufr vzadu jsem nikde neviděl.(já osobně používám velký brašny z kola přes sedlo spolujezdce
)
Na S4RS jsem dal v jednom dni Děčín - Salzburg (cca. 650km) a nebylo to nijak zlý. Přítelkyně si neštěžuje dokonce se vyjádřila, že se jí na Monsteru sedí líp než na širokým sedle ZRX1200 co jsem měl dřív.
Servis - jak kdy a jak kdo - klasický garančky jsou zvýšený hlavně jen o řemeny(u starších modelů tu na fóru tu a tam někdo zmiňoval vahadla - ale u testastretty o ničem nevím)
Od 2007 myslím už 12tkm intervaly - 4ventily 2x víc možnejch problémů a štelování
rozdíl asi 3tCZK na 12kový garančce.
Spotřeba - a kdo to řeší? (já osobně nejdu pod 7l, v průměru tak za 7,3l - na okruhu kolem 10l)


Na S4RS jsem dal v jednom dni Děčín - Salzburg (cca. 650km) a nebylo to nijak zlý. Přítelkyně si neštěžuje dokonce se vyjádřila, že se jí na Monsteru sedí líp než na širokým sedle ZRX1200 co jsem měl dřív.
Servis - jak kdy a jak kdo - klasický garančky jsou zvýšený hlavně jen o řemeny(u starších modelů tu na fóru tu a tam někdo zmiňoval vahadla - ale u testastretty o ničem nevím)
Od 2007 myslím už 12tkm intervaly - 4ventily 2x víc možnejch problémů a štelování


Spotřeba - a kdo to řeší? (já osobně nejdu pod 7l, v průměru tak za 7,3l - na okruhu kolem 10l)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Můžu smíchat olej o viskozitě 10W40... [1 ... 4, 5] Ducati Monster S4R S Testastretta | Adruj | 132 | 23.12.2019 v 10:25 SirIndy |
meření na lambda sondě - je tu něja... [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta | prodamCBR | 74 | 6.3.2018 v 17:05 Jurawood |
Ducati "zakladni" model vs. "S" model Ducati 1098 S, Ducati Monster S4R S Testastretta, Du... | Ajny | 24 | 7.1.2017 v 11:21 Radim.Klym |
Monster a nákup poškodeného rámu Ducati Monster 620, Ducati Monster 600, Ducati Monst... | rask_777 | 13 | 2.8.2016 v 12:36 selkie |
Stocene km aneb finta ceskeho bazaristy [1, 2, 3] Ducati Monster S4R S Testastretta | cefro | 74 | 2.2.2014 v 12:10 fistron |