bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: husaberg
1.1.2011 v 14:50
zdar hosi.....zajimaly by mne vase nazory,ktery husabergy se vam zamlouvalim vic.jestli ty starsi svedsky nebo ty novejsi co jsou uz spolecny s ktm?
Předchozí
1 2
Následující

husaberg

1.1.2011 v 15:01 | Nahoru | #1
starší švédský, protože si myslim, že pod ktm to budou za chvíli jen žlutomodrý ktm(viz. nově 2T), na druhou stranu je ktm nutno přiznat nezanedbatelnej vliv na kvalitu...

husaberg

1.1.2011 v 15:01 | Nahoru | #2
ahoj Sefe...Docela hodne si ted ctu vse o husarech jak zde tak i ve svete a Co ti muzu rici je to OSTRE nacini pro zkusene jezdce a to odjakziva.Tomu odpovida Vaha ale i vybaveni.
Tedy s tim i jde ruku v ruce prubeh vykonu motoru ktery je od spodu Zetorovsky Agresivni a nic ti tedy nejake vrkani neodpousti.
Tvrdej podvozek ostre rizeni.Nic pro sracky
Ted k te tvoji otazce...Do roku 04?
No to byl snad vysmech spolehlivosti a japonskym strojum.
To ze se tomu sraly loziska a zapalovani karbec (starty) o hovne ani nemluve.
Budu zde opakovat znale soudruhy i zde z fora ze Teprve az od 04 kdy to chytla KTM se zaclo neco delat i kvalita jinak si mohl laborovat jak si chtel a pro me jako mrdala takoveto stroje mi nesmi bohuzel do garaze.
Jsem moc zhejckanej Japoncema kdy sednu macnku a jedu..
Teba TY jako Ladic z Husqarny jsi na to zvyklej
450 do blata ano a jeste i to je hodne drsne agresivni zetor.
550 a 650 to je pro uchylaky z 500-2t odrozenych a nebo si je kup a pochopis (blato)
Ja si pockam na 350-4T nej volba na enduro to vidim jako nej...

Zeku - Spesl neco pro tebe a FE600 FE600
Nechtel bych to ani zadarmo

Naposledy editováno 01.01.2011 15:24:26

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

1.1.2011 v 15:10 | Nahoru | #3
hele já mam FS 650(r.v.01), našrouboval sem se s tim kurevsky dost, protože předchozí majitel byl prase, ale teď i tenhle nejrizikovější ročník maká jak má...

(reakce na) husaberg

1.1.2011 v 15:12 | Nahoru | #4
h.biker> sefe prave jsem take o Fedne FS650 01 uvazovala el pak co jsem si procetl tak to rad prenecham jinejm...
Zapalovani loziska karbec jina kyvka budiky svod motoru je toho moc na ladeni stare hujdy...
Kolik si na tom najel a vysla GO?

husaberg

1.1.2011 v 15:22 | Nahoru | #5
já sem na tom najel málo. celou sezonu sem řešil docela šílený věci, úplně v pořádku to bylo na cca měsíc na konci sezony a to sem najel neceljch 20MTH. řešil sem ale věci jako výměna prasklejch karterů + nový ložiska v motoru, nově udělaná elektrika, laďák se svodama, přetryskování... psal si ale dobře, že je to fakt radikální stroj, lehká stavba, super komponenty a kladivo už od volnoběhu. mam to teď na inzerátu, protože chci motokros, ale potom co sem si s tim zažil ho možná necham

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

1.1.2011 v 15:23 | Nahoru | #6
jinak cena GO záleží na tom kdo to dělá a co všechno se dělá. já to naštěstí nikdy zadřený neměl, tak to nebylo tak hrozný

(reakce na) husaberg

1.1.2011 v 15:25 | Nahoru | #7
h.biker> no nezavidim ti soudruhu...Tedy u tebe by to mohlo chvili jet...

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

1.1.2011 v 15:27 | Nahoru | #8
co si budem povídat, japonec je možná o trochu spolehlivější ale neni s tim taková sranda

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 15:37 | Nahoru | #9

h.biker píše: co si budem povídat, japonec je možná o trochu spolehlivější ale neni s tim taková sranda


Kdyby jsi to napsal včera,tak jsi mohl vyhrát soutěž,o nejblbější kec roku 2010.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 15:39 | Nahoru | #10

prackarr píše: Kdyby jsi to napsal včera,tak jsi mohl vyhrát soutěž,o nejblbější kec roku 2010.



chápu, že na to každej nemá koule

husaberg

1.1.2011 v 15:55 | Nahoru | #11
jojo,ja mel fe 600....jelo to neskutecne,pak jsem nechal udelat generalku u Hutly a dva dny po GO mi upadl ventil .... :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 16:07 | Nahoru | #12

h.biker píše: chápu, že na to každej nemá koule


Já myslím,že spíše žaludek...

(reakce na) husaberg

1.1.2011 v 16:37 | Nahoru | #13

prackarr píše: Já myslím,že spíše žaludek...



Asi tak

Zeku tak vis co je to za brutal stroje...

husaberg

1.1.2011 v 17:13 | Nahoru | #14
Zdravím já musím jen chválit. Jedná se o model 550, 08 ještě klasickej a naprostá spokojenost co se spolehlivosti týká. To že mám 75kg a motorka se mnou mává je druhá věc.Mám jí třetím rokem a byla to moje první motorka po 50ccm malorážce.První rok jsem jí jen tak šolíchal a byl z ní vyjevenej, druhej rok jsem byl v rozpacích(vyměnit za slabší, nevyměnit za slabší) a po letošku bych jí nedal z ruky. Bylo to dlouhý zvykání ,ale to jen tím že byla první, pokud někdo jezdí tak bych se toho vůbec nebál.Mám na ní cca 140mth, vše ok měním olej a občas seřídím ventily, jinak letos ve 100mth preventivně měněn rozvoďák a ty věci okolo...=6000kč.Vše je dost jednoduchý a spolehlivý jako příklad poslouží včerejšek, kdy jsem přišel k motorce po 3tejdnech a ve studený garáži chytla na první kopnutí. Nové modely od roku 2009 jsou ale designově mnohem hezčí to je pravda...

husaberg

1.1.2011 v 17:23 | Nahoru | #15
ja myslel husbergy do roku 2000,kdy to byli jeste švédi

husaberg

1.1.2011 v 17:27 | Nahoru | #16
Jak píše z-x-r do roku 04 bych husara nevzal. Sice jsem jednoho taky měl - poctivej švéd (94), ale děs a hrůza. Jo bylo to kladivo jako žádný jiný, fakt pořádnej kus závodního jednobuchu, ale ta údržba a opravy z toho by se jeden zvencnul. Zvlášť s takhle starým strojem jsem si užil svoje, to bylo vždycky pojedu se projet, ok musím jít do dílny o dvě hodiny napřed - vyčistit karburátor, najít nějakou svíčku co ještě není prokleplá, rozdělat a vyčistit zapalování no a pak to po neskutečnejch útrapách chytlo. Pořád se na tom něco sralo od dekompresuru po benzinovou pumpu, prostě všecko. Rád na něj vzpomínám, ale už nikdy víc takhle starej ostrej jednoválec s velkým objemem. Ty nový jsou ale moc pěkný, pěkně nastavování mapy, startér, všechno jde jak víno, revoluční motor, to je paráda, doufám, že si ho jednou pořídím ve 450 jako ostrý enduro nebo něco většího jako supermotard.

2 reakcí na tento příspěvek husaberg

1.1.2011 v 17:44 | Nahoru | #17
Bizon ale to mas hustokrutej ZETOR se kterym se jezdi na volnobeh a jinak szivat se s machnou 3leta to jde...Budu ju muset koupit a nesziju asi nikdy
Ty ji mas da se rici od novoty tak to se pak da.08ma uz ma diky ktm 4letu hodne vychytane.

rc28 - krasne to zazitky... Se ti divim zes sis z toho nesel sednou za chocholouskem do ustavu
Vlastne ne proto mas uz zx6r
Dobre si vybral
Vsimas si toho svedi v roce 94 tak stejnejs srac byl i v 01 sere se na to montuj husare
Me se libi ten pristup te firmy...Drhne kolo o vyfuk a co drhne uz sto let drhne dale...vylepsit upravit zbytecny...Ze ti vejfuk vopali gate az na kuzu...Taky zbytecny sedni si jinak
Ale mas muj obdiv ja bych to hodil ze skale...

Ja kdyz si to tak ctu tak i ty 04ky zadny extra...i po se to porad ladil ten zetor motor kazdy rok....

tedy mozna ta 08cka je trochu v norme

a pak jim KTM reklo zplachnete tu vykopavku vysranou a jinej novej motor

Naposledy editováno 01.01.2011 17:52:02

husaberg

1.1.2011 v 18:02 | Nahoru | #18
na druhou stranu srovnávat zx6r a husaberg je dost mimo. je třeba si uvědomit, že ať starej nebo novej, pořád sou to jedny z nejvýkonějších jednoválů na trhu a ty potřebujou prostě častej servis, i spolehlivej japonec, kterej jako motokros lítá na motardech nebo i normálně potřebuje stejnej nebo podobnej servis

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 18:36 | Nahoru | #19
z-x-r> Hustokrutě drsně agresivní zetor....Hmmm,tak to jsem nevěděla,že moje 450 FE je taková obluda

(reakce na) husaberg

1.1.2011 v 18:41 | Nahoru | #20
v4o> no tak ono take zalezi jak na tom jezdis..nebo jestli to mas jen na asfaltku
Koukni se na jorealovo videjko..tam to jde videt krasne ta Zetorova charakteristika jak to srovnavaj a jak to ulitne pod prdeli tedy se s tim jezdi na volnobeh..

Nejsem sam kdo to resi but 250kou a nebo jeste lepe 350 to by bylo nej...a nebo udusenou 400 do blata pak nej pouzitelny co nejmene unavi.

Naposledy editováno 01.01.2011 19:07:11

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 20:23 | Nahoru | #21
z-x-r> No kolikrát jsem myslel, že to celý vezmu a hodím do kontejneru , ale jak píše h.biker je to prostě tak tu údržbu si to žádá a je to tak dělaný. S tím přístupem se mi to taky líbí, a s tím vejfukem jak pálí kalhoty to je přesný No a že nejde nastartovat? No jéje to kucí nešlo ale ani v 89 tak se nedivte že se to sere i v 01. Zase je ale fakt že to je kus motorky, rám jako kráva, všechno masivní a pevný, je na tom radost řádit. Když jsem viděl yukinu (rádoby krosku) tak jsem nevěděl jestli mám brečet nebo se smát . Copak kawa, to je něco jinýho, to si člověk po zkušenostu s bergem připadá jako bůh. Příjdeš do dílny zapneš klíček ono si to samo hustokrutě nakalibruje tacháč, problikne tam těch dvacet kontrolek jak na kolotoči, zmáčkneš čudlík a hele ono to vrní jak švýcarský hodinky...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

1.1.2011 v 20:57 | Nahoru | #22
rc28> Copak kawasaki... ja to vidim na nejakou zanovni EXC400 kdyz neni ta 350ka...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

2.1.2011 v 11:10 | Nahoru | #23
z-x-r> Teda, nato žes na Husabergovi nikdy nejel o něm máš dost jasno. Možná jseš jen oběť zavádějících internetových diskuzí jako je tato, ale Husaberg rozhodně není takovej jak jste tady popsali, naopak mezi 450tkama patří mezi nejkultivovanější a sveze se na tom dobře i začátečník. Velkej objem obecně začíná být problém až když se jede na hraně.
Technika je druhá věc - ojetiny z roku raz dva nemá smysl řešit, tam je to vždycky o předchozím majiteli. Obecně mě Bergy přijdou trošičku náročnější na takový to prvotní naladění a vychytání, pak ale slouží dlouho a bezproblémově.

Uživatelskou náročnost silnice a teréňáku nejde moc srovnávat, protože tam servisování není daný kvalitou stroje, ale náročností podmínek. Já se třeba v motorce vrtám stejně dlouho jako jezdím, a to mám prosím pěknou blbuvzdornou KTM. Ale prostě je to potřeba, aby ten stroj byl pořád v dobrým stavu.

(reakce na) husaberg

2.1.2011 v 12:34 | Nahoru | #24
Vespa> No to co jsem tu popsal shrnul jsou zazitky pilotu husek.
Od tebe by me sefe zajimalo jak se ten motor podle tebe u Husky chova oproti KTMce 450 cos mel nebo jeste mas nevim.
Hodne kluku psalo ze Berg ma dobrej spodek stred take a vrsek chciplej aspon s origo ventilovejma pruzinama.
Kdyz to srovnas s ktm jak to se chovalo?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

2.1.2011 v 12:38 | Nahoru | #25
Vespa> Souhlasím ..ja mam 550 jo ma síly na rozdaváni to ano ale že by mně chtěl urvat ruce to ne da se snim jet skoro cokoliv.Je pravda že jsem se nedavno povozil na 450 a je to nebe a dudy ..vice hravy točivější prostě do terenu lepší hračka..ale mam i motardové kola a to je zase 550 mazec.Jinak co se tyče techniky většinou sem řešil věci preventivně..za mně spokojenost,

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) husaberg

2.1.2011 v 13:00 | Nahoru | #26
maroš> Tedy si rekl to co ja nahore... Na silnici dobry do blata a na technictejsi pasaze vo hovne...
Jak se to jezdi ve stupackach a brzdi motorem?
Nejsi sam co to takto otestovalo.
Maro kolik te sily v tom blate vyuzijes?

Naposledy editováno 02.01.2011 13:05:57

(reakce na) husaberg

2.1.2011 v 13:28 | Nahoru | #27
z-x-r> Ve stupačkach se snažim jezdit co nejvic..takže pokud nejsou dlouhe rovne přesuny tak skoro pořad.Stou silou tak jak kde to je těžko ale tech.pasažích tak cc 60procent..jinak podmočeny povrch pole,bažinky atd..tak plny 3..což kolega na 450 taky na 3 ale jde poznam že je to zahul..a to ma převod 14 na 51 což ja mam 14 na 45..

husaberg

2.1.2011 v 13:33 | Nahoru | #28
Fakt je to hodně o jezdci,poslední cc v životicích a to bylo kua bahna jela dvojice gas gas 300 a Husar 650! Kecal sem sníma a bohužel na gasu urval haltr tak to odjeli na tom 650.

husaberg

2.1.2011 v 13:44 | Nahoru | #29
Zde..

[img]

1 reakcí na tento příspěvek husaberg

3.1.2011 v 09:47 | Nahoru | #30
No trosku bych to doplnil. Husaberg nebyla zdaleka vzdy takova mrdka :) jak se tu pise. I stare modely (mimo ty 99-01) byly dobrý a fungující stroje. Bohužel trpeli neduhama jako KTM a husqvarny uzivajici zapalovani SEM a karburator Del Orto. Tohle zarucovalo ze se u letite motorky vyskytnuly problemy se startama za studena. Ono se totiz ten karbec docela rychle vybehal a byl potom problem spravne jej nastavit a zalejval svicky, ktere ihned odchazeli a samotne zapalovani SEM to je kapitola sama pro sebe.

Husaberg fe 400 1997 (vlastnil jej kamarad, ja v te dobe mel Husqvarnu TE 410 1996). Takze srovnatelny stroje. On jej měl jako 3ti majitel a jednalo se o seriovej stroj. Ja mel motorku jako XXx tej majitel a navic hodne zavodne upravenou (karburator mikuni, jine sani a saci vstupy a podobne. On na tom husabergu mel najeto cca 500mth nez se na motoru delala prvni GO. Predtim jednou menil zapalovani, ktere odeslo. Jinak motorka slouzila, ale je pravda ze zrala svicky. Jeji prubeh byl opravdu brutalni, protoze motorka mela celkem kratke kvalty ale hlavne silenou kompresy motorku takze pri zavreni jezdec prepadaval a pri pridani zase mel problem s prodlouzenyma rukama. Nicmene vrch byl slaboucky. Odtechto motoru asi pochazi ta povest brutalniho traktoru, musim rict ze modely nad 04 si s timto ani nahodou nezadaji.

Oproti tomu moje husqvarna mela spodek docela pekne uhlazenej a s otackama se na zadni kolo hrnuly dalsi a dalsi koniky, jela az do zblbnuti, ale, oproti husabergu se srala porad. Zapalovani SEM, ojnice ohnutej ventil a podobne, az to zakoncila tak ze spadl ventil do valce :)

Husaberg nad 04, je jinej motor, i kdyz vypada v mnoha vecech podobne. Pouziva se zapalovani kokusan, ktere je bezproblemove, stejne jako karburator Keihin FCr. Jezdil jsme na vsech modelech 04,5,6,8. Vsechno 450 a jedou vesmes stejne, 08 je takova agilnejsi a hladovejsi po otackach, 04 je vetsi traktor, ale neni to nejak velky rozdil, to uz je vetsi rozdil citelny na velikosti nadrze :D.

Jinak prubeh je takovy ze je uhlazeny, ale v seriovem nastaveni docela dost brzdi motorem, nicmene pri pridani ma citelny zatach, ale nic brutalniho. (97cka se nekona). Ja jsem pouzil ladeny vyfuk akrapovic dvojite vent. pruziny a zvyseni volnobehu a motorka uz motorem skoro nebrzdi, coz mi vyhovuje a jede ted krasne plynule od spodnich do nejvyzsich otacek. V orgininalnim nastaveni ma husaberg opravdu silny stred, tam je asi nejvykonejsi ze vsech 450, ale tim zase utrpi spodek a vrch.

Co se funkcnosti tyce, tak za 160 mth jsem vymenil rozvodak, lozisko vacky a rolny (prevence). Na motorce jezdim crosscountry a Mx a slape jak hodinky, me by sice sedela vice nejaka 4t 250 nebo 2t 200, ale uz mam tohle kladivo tak se s tim peru a baví me to
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jaké endůro do 50t a řidičák a2 Suzuki DR 650, Husqvarna TE 610, Yamaha XT 600 E, Ya... Burn23 3 20.5.2015 v 19:08 Humusus
zapalování husaberg Husaberg FE 600 pain2519 2 11.6.2013 v 22:39 pain2519
FE 600 Enduro- jak na něj napastit ... Husaberg FE 600 100LDUKE 1 13.8.2012 v 22:35 Uvalak
Světla Husaberg Husaberg FE 600 rc28 27 8.2.2010 v 22:13 rc28
Nefunguje Dekompresor Husaberg FE 600 rc28 8 6.1.2010 v 12:26 1112


TOPlist