bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: MV Agusta 2011 - nová Brutale 920
27.12.2010 v 14:44
MV Agusta si pro příští rok připravila nový základní model řady Brutale - Brutale 920.





Motorka by měla být uživatelsky nejvstřícnější a nejcestovnější ze současné produkce MV. Bude mít např. jednodílné sedlo, širší zrcátka atp. K dispozici bude ve dvou barvách - černá nebo bílá. S červenou se nejspíš nepočítá. Cena by měla být v ČR přibližně 300 - 320 000 Kč (přepočet z oficiální ceny 12 000 euro).

Motor by měl být odvozen od Brutale 1090RR. Tedy řadový čtyřválec s celkem 16ti ventily a radiálním uspořádáním a chladičem oleje. Zdvihový objem 921 ccm (z původního motoru upraveno tedy vrtání i zdvih), výkon 96 kW (129 koní) a točivý moment 95 Nm. Řízení motoru Magneti Marelli 5SM, průměr sacích hrdel 46 mm. Navíc tato jednotka disponuje dvěma zapalovacími mapami. Režim Normal nebo Sport a osmisťupňovou kontrolou trakce. Jak je přesně řešená nevím.

Rám je kombinovaný ocelový s hlinovými profily. Podvozek je osazen vpředu plně nastavitelnou USD vidlicí Marzocchi, průměr kluzné trubky 50 mm. Vzadu centrální jednotka Sachs. Rozvor 1430 mm a stopa 103,5 mm. Brzdy Brembo (vpředu s radiálními třmeny). Hmotnost motocyklu bez náplní je 190 kg.

edit: Článek o nové Brutale 920 na motorkari.cz.
A aby byl výčet novinek pro rok 2011 kompletní přidám i článek o nové F3 675.

Kompletní technická data v AJ zde:

SPECIFICATIONS
ENGINE
Type Four cylinder, 4 stroke, 16 valve
Timing system “D.O.H.C”, radial valve
Total displacement 921 cm3 (56.2 cu. in.)
Compression ratio 13:1
Starting Electric
Bore x stroke 73,0 mm x 55,0 mm (2.87 in. x 2.17 in. )
Max. horse power - r.p.m. (at the crankshaft) Full power version: 96 kW (129 HP) at 10500 r.p.m. - Lim. 11600 r.p.m. / Restricted power version: 72 kW (97 HP) at 10500 r.p.m. - Lim. 11600 r.p.m.
Max. torque - r.p.m. Full power version: 95 Nm (9.5 kgm) at 8100 r.p.m. / Restricted power version: 87 Nm (8.7 kgm) at 5500 r.p.m.
Cooling system Cooling with separated liquid and oil radiators
Engine management system Magneti Marelli 5SM ignition - injection integrated system with Mikuni throttle body; induction discharge electronic ignition; sequential timed “Multipoint” electronic injection
Clutch Wet, multi - disc
Gear Box Cassette gearbox; six speed, constant mesh
Primary drive 50/79
Gear ratio (Full power version)
First gear: Speed* 13/38 109.7 km/h (68.1 mph) at 11600 r.p.m.
Second gear: Speed* 16/34 150.8 km/h (93.6 mph) at 11600 r.p.m.
Third gear: Speed* 18/32 180.3 km/h (111.9 mph) at 11600 r.p.m.
Fourth gear: Speed* 20/30 213.7 km/h (132.7 mph) at 11600 r.p.m.
Fifth gear: Speed* 22/29 243.2 km/h (151.0 mph) at 11600 r.p.m.
Sixth gear: Speed* 19/23 265.0 km/h (164.5 mph) at 11600 r.p.m.
Final velocity ratio 15x40
ELECTRICAL EQUIPMENT
Voltage 12 V
Alternator 350 W at 5000 r.p.m.
Battery 12 V - 8.6 Ah
DIMENSIONS AND WEIGHT
Wheelbase 1430 mm (56.30 in.)
Overall lenght 2045 mm (80.51 in.)
Overall width 775 mm (30.51 in.)
Saddle height 825 mm (32.48 in.)
Min. ground clearance 140 mm (5.51 in.)
Trail 103,5 mm (4.07 in.)
Dry weight 190 Kg (418.9 lbs)
Fuel tank capacity 23 l (6.07 U.S. gal.)
PERFORMANCE
Maximum speed* Full power version: 265 km/h (164.5 mph) / Restricted power version: 245 km/h (152 mph)
FRAME
Type AlS Steel tubular trellis (MAG welded)
Rear swing arm pivot plates: material Aluminium alloy
FRONT SUSPENSION
Type “UPSIDE - DOWN” telescopic hydraulic fork with external and separated adjustment of rebound and compression damping and of spring preload
Rod dia. 50 mm (1.97 in.)
Travel on leg axis 125 mm (4.92 in.)
REAR SUSPENSION
Type Progressive, single shock absorber with rebound damping and spring preload adjustment
Single sided swing arm: materiale Aluminium alloy
Wheel travel 120 mm (4.72 in.)
BRAKE
Front brake Double floating disc with Ø 310 mm (Ø 12.2 in.) diameter, with steel braking band and steel flange
Front brake caliper Radial with 4 pistons - Ø 32 mm (Ø 1.26 in.)
Rear brake Single steel disc with Ø 210 mm (Ø 8.27 in.) diameter
Rear brake caliper With 4 pistons - Ø 25,4 mm (Ø 1.00 in.)
RIM
Front: Material / size Aluminium alloy 3.50 ” x 17 ”
Rear: Material / size Aluminium alloy 6.00 ” x 17 ”
TYRES
Front 120/70 - ZR 17 M/C (58 W)
Rear 180/55 - ZR 17 M/C (73 W)
FAIRING
Material Thermoplastic

(zdroj)

Naposledy editováno 29.12.2010 15:45:28
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 15:13 | Nahoru | #1
no nevím, zrovna hodnoty výkon a suchá váha mě moc nenadchly..

ale komu tluče pro Agustu srdce, ten tyto věci promine, ostatně moje jepka je na tom ještě hůř..

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 15:29 | Nahoru | #2
dva_hrnce>
Ale zas je to základní model. Takže to neberme tragicky. Navíc stejně jde hlavně o vzhled.

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 15:37 | Nahoru | #3
ta černá je moc černá a ty bremba moc zlatý..

ale jo, křivky má hezký a ty kola jsou takový Ducatí, krásný, já chci takýýýýý

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 15:52 | Nahoru | #4
dva_hrnce>
Tak hlavně je to matná černá. Což je hnusný. Ale kde sehnat ty kola nevím. Na starší verze bych věděl i přibližný ceny.

e: Marchesini, ale tyhle tam zrovna nejsou.

Naposledy editováno 27.12.2010 15:55:57

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 15:54 | Nahoru | #5
Hezka je ale v te cerne semi nelibí, jinak

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 16:04 | Nahoru | #6
Poggy> no ty ceny by tam být nemusely..

hm, asi se gůza novejch kol nedočká..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 16:07 | Nahoru | #7
dva_hrnce>
No a to se radši ani nedívej kolik stojí titanový výfuk na F4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 16:20 | Nahoru | #8
Poggy> mě se třeba zadařilo sehnat tuhle koncovku za hodně dobrej peníz, ale s těma kolama to bude asi horší..

kolik stojí ten lauf na F4?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 16:23 | Nahoru | #9
dva_hrnce>
Jako jetá F4. Originál MV Agusta Corse Ti koncovka 2 900 liber, svody 1 800 liber. Teda včetně EPROM. Tedy cca 140 000 Kč. Ale ten zvuk.

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 16:27 | Nahoru | #10
Poggy> za ty prachy to zní nějak moc čtyřválcově

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 17:04 | Nahoru | #11
Když už je tu Steetfighter od Ducati , tak nějaká Brutale nemá šanci...

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 18:55 | Nahoru | #12
Jeto rozdelené pro vyznavace DVOU valcu a čtyř...
vyfuk za fobii a furt jeto vysavac a krute

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 19:07 | Nahoru | #13
mě se tyhle nový motky moc nelíběj. Speciálně obludný jsou reflektory, vypadá to jako bradavice

tak a teď si do mě kopněte....

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 19:15 | Nahoru | #14

begy píše: mě se tyhle nový motky moc nelíběj. Speciálně obludný jsou reflektory, vypadá to jako bradavice

tak a teď si do mě kopněte....


Kopat nebudu. Jako názor to beru.

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 20:17 | Nahoru | #15
Je to pořád pěkný,ale taková pecka, jako byla první Brutale to už prostě není. Dneska takhle vypadá plno mašin...i když vypadat jako Brutale ještě neznamená být s Brutale srovnatelná!

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

27.12.2010 v 23:36 | Nahoru | #16
Co máte proti černej barvě ?!!!!

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 01:26 | Nahoru | #17
Jako absolutní neznalec, potkat tohle někde ve městě zaparkovaný třeba na druhý straně silnice (nevidim mco na dálku ) tak si řeknu "Hmm, FZ1, nějaká pěkná :)" a jdu dál :D

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 08:00 | Nahoru | #18

Tafi. píše: Jako absolutní neznalec, potkat tohle někde ve městě zaparkovaný třeba na druhý straně silnice (nevidim mco na dálku ) tak si řeknu "Hmm, FZ1, nějaká pěkná :)" a jdu dál :D





Naposledy editováno 28.12.2010 08:01:16

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 11:27 | Nahoru | #19
Tafi.>
Jenže Yamaha kopíroval Brutale. Ta se vyrábí od 2002. Přesně tedy od 2001, ale to je speciální první série ORO.

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 12:58 | Nahoru | #20
nevim no, ale přijde mi to pořád stejný....

Poprvé to bylo vážně Brutale, ale po těch letech je to piss

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 14:19 | Nahoru | #21
Krásná. Na MV ale nějak málo koní ne?

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 14:27 | Nahoru | #22
Nelze o ni diskutovat, když se na ni neprojedeš a neokusíš.....je to masakrozní zážitek a moc dobře vím o čem mluvím Je fakt, že ta černá barva MV nesluší!

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 14:43 | Nahoru | #23
...ale stejnak to má zbytečně moc válců!

1 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 15:44 | Nahoru | #24
Naštěstí vypadá pořád stejně. Kdo chce změnu ať si koupí plastovou tryskovosu od Kawasaki. Má i kýbl plastu na vidlici zdarma. Nebo CB1000R?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 16:36 | Nahoru | #25
Kudlanka>
Můžu dotaz. Jak moc funguje zastoupení MV (dodací lhůty)? Je provoz MV nějak výrazně dražší než u japonce, ideálně i nějakej ceník dílů kdybys měla (běžný ND - filtry atp).

(reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 16:39 | Nahoru | #26
hiffson> Když už, tak jedině Gladius od Suzuki!

MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 17:11 | Nahoru | #27
vypadá stále stejně dobře, ale domů bych to nechtěl, nějak jsem zamrzl a až na 1098 a spol jsou všechny stroje které bych rád viděl v garáži z minulého století.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 19:37 | Nahoru | #28

Poggy píše: Kudlanka>
Můžu dotaz. Jak moc funguje zastoupení MV (dodací lhůty)? Je provoz MV nějak výrazně dražší než u japonce, ideálně i nějakej ceník dílů kdybys měla (běžný ND - filtry atp).



Zklamu tě zastoupení bylo odebráno nejmenované firmě. Takže, když něco potřebuji na brutalku manža vše sežene přes ebay. Dodání dílů se různí (z naší zkušenosti od zaplacení max. 14 dní). Provoz MV je stejná jako u ostatních, jen servis a cena dílů je dražší......takže doporučuji nepadat

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 19:52 | Nahoru | #29
Kudlanka> A stojí to vůbec za to???

2 reakcí na tento příspěvek MV Agusta 2011 - nová Brutale 920

28.12.2010 v 21:50 | Nahoru | #30
Světlo jak z Kawi ER6,překombinovaných několik matných odstínů černé a běžný vzhled.
Z1000,FZ1N,CB1000R a Benelli TnT jsou na tom tedy vzhledově rozhodně lépe...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pirelli Diablo Rosso III [1, 2] MV Agusta Brutale 920 pycha 49 23.9.2016 v 23:55 bflame
Kufry na brutale 920 MV Agusta Brutale 920 Morsy 1 6.2.2016 v 12:00 Dablicek200Mph
Co to je? MV Agusta Brutale 1078 RR, MV Agusta Brutale 1090, M... pycha 7 24.9.2015 v 15:34 tomasd.
Uchycení řídítek - dily MV Agusta Brutale 1090, MV Agusta Brutale 920, MV Ag... pycha 0 4.8.2015 v 01:17 pycha
MV Agusta Brutale - spolehlivost/servis [1, 2] MV Agusta Brutale 920 jurcajosef_com 32 26.6.2014 v 12:49 Rubi


TOPlist