renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina Honda CBR 125R

Honda CBR 125R

Pro všechny majitele Hondy CBR 125R aneb zábava může být i na malé kubatuře ;)

Skupina má 110 členů a byla založená 26.10.2012 00:44
Správci skupiny

M0T0


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/honda-cbr-125r


Co vy a meziplyn ?

22.07.2013 19:23
Mam takovej dotaz, jak často používáte meziplyn ? ... jelikož občas sleduju videa s Cbrkama a kazdej je schopnej dojet na svetla na 4ku a pak si to az nekde buh vi kde (snad 3000) odradit ...já sem teda ten typ co si podřazuje až na dvojku s meziplynem a nejdu pod 4tis...nikdy.., ale něak si posledním dobou řikám jestli má smysl, ale od autoškoly jsem byl naučen s meziplynem, tak nvim ...a je fakt že ten super pocit jak si podřazením nechávám krásně brousit lamelový kotouče, když nedám meziplyn mě děsí ....nehledně pěkný nárust tlaků v převodovce (na ten moment) ...ale i tak prostě mi to vrtá hlavou

PS: žadný účení o tom co je to meziplyn...sem strojař....

Co vy a meziplyn ?

22.07.2013 19:56 | Nahoru #1
Jen taková malá technická, nenazývá se to meziplyn, ale takzvané vrknutí plynem. Ale jinak k tématu, já většinou podřazuju pomocí vrknutí, když dojíždím ke světlům z 2ky na N a nechám to dojet pomocí setrvačnosti.

Co vy a meziplyn ?

22.07.2013 22:29 | Nahoru #2

Orličan píše: Jen taková malá technická, nenazývá se to meziplyn, ale takzvané vrknutí plynem. Ale jinak k tématu, já většinou podřazuju pomocí vrknutí, když dojíždím ke světlům z 2ky na N a nechám to dojet pomocí setrvačnosti.



Chápu, že to neni dvojspojkovej meziplyn(sem si naběh :D), ale tak vsichni vime .... jinak já to dělám právě stejně tak asi pohoda....ale mam hrozný trable s tou dvojkou, dávám jí tak na půl sekundy(2/3 súpojky) a rovnou do neutrálu, jenže když se někdy pak chci rozjet z N na 2 (v rychlosti tak 10km/h) tak někdy uplně slyšim jak do sebe převodovka zapadá, resp. spíš to i cejtim (jak kdyby nevim, zuby zapadly na tvrdo, nebo jaká převodovka tam vlastně je...(samosřejmně s zmáčklou spojkou...) ....dost mě to vyděší, takže spíš spomalim pod 10km/h a pak to nedělá (při Z N na 2),což zase papká spojku...ale zase dávat jedničku abych jel 10 což je přetočení motoru je nesmysl...

Co vy a meziplyn ?

22.07.2013 23:41 | Nahoru #3
Ty to máš nějako vysledovaný Já to dělám tak nějak podvědomě a nic mě netrápí. Prostě se blížím ke světlům, tak podřazuju za pomocí vrkání jak je tam 2ka dejme tomu v 7 tis. otáčkách, tak vyřadím na N a nechávám dojíždět někdy tam dám i 1ku, aby mi to zbrzdil motor . Při rozjezdu z 0 jde samozřejmě na 1ku s klasickým klapnutím a pak se řadí nahoru vše ok. Při rychlosti jak píšeš cca 10km/h občas vytočím jedničku k červenýmu a řadím 2ku, ale když zařadím 2ku při tej samej rychlosti z N, tak pociťuju jen klasický klapnutí v převodovce a nic nějak "na tvrdo" prostě to do sebe zapadne a jede se. Bejt tebou, tak bych to nějak extra neřešil nebo jestli se s tím chceš paktovat, ale podle mě je to zbytečná práce navíc. Stejně určitě v 18-ti budeš přestupovat, tak to střelíš a pá pá CBRko!

Co vy a meziplyn ?

23.07.2013 08:09 | Nahoru #4
Já teda s mezyplynem podřazuju jen vyšší rychlosti, a dojíždím dicky s kvaltem aby mě to brzdil motor,podržadím to až na 2 dojedu,vymášknu spojku fláknu tak za 1 a z 1 na neutrál, zase se pak rozjíždím na 1. když vyjíždím od baráku tak to mám z kopce tak dávám rovnou za 2 a v pohodě,motor si to vezme jak za studena tak za tepla . Jinak podřazovat s meziplynem není u cebra vubec nutnost,něž jsem měl laďák tak sem s meziplynem nepodřazoval vubec protože to mělo divnej zvuk a skoro se to nedalo,laďák mě to naučil sám . Ale bejt tebou bych to taky neřešil,prostě jezdi jak umíš

Co vy a meziplyn ?

23.07.2013 10:23 | Nahoru #6
Orličan: Jo my jezdíme asi stejně, až na to že jedničku používám jen z 0, jinak mě už bude 19 a s papírama to mam horší, jelikož 125 mam od 18 (dělal sem od 17) tudíž ve 20 můžu dělat tu "jenom praktickou" na A2, jenže to už bych si chtěl koupit 600rr, ale uškrcenou ? ...s tou váhou ? ....asi ne ! ...tak sem se něak smířil s tim že až bude 24 budou už prachy na to abych si nemusel lámat hlavu především s benzínem...

Martin: Ten ladak zni dobre ,ale zajímal by mě zvuk v 10ti, protože tam se mi zdá že ten normální když tam je tak ta 4ka zní pěkně.
Ale koukám vy tam máte ale libový silnice

Co vy a meziplyn ?

23.07.2013 10:38 | Nahoru #7
Jojo tak Leo Vince nikdy zvukově nezklame jako to video to zkresluje trošku, jinak ten zvuk je lepší , hlavně laďák přidal sílu v nízkých otáčkách takže to je hodně znát,když se jedou takovýhle courajdy. video pri 10 ti sem mužu taky dát a jinak ty silnice ujdou protože to je docela dobrej usek s nedávno dělanou silnicí :D :D jinak to zase takový nádherný není :D

Co vy a meziplyn ?

04.08.2013 16:09 | Nahoru #9

Lam. píše: někdy uplně slyšim jak do sebe převodovka zapadá, resp. spíš to i cejtim (jak kdyby nevim, zuby zapadly na tvrdo, nebo jaká převodovka tam vlastně je



Tady ten dětskej pionýr vydává hrozný zvuky z převodovky pořád, neřešil bych to.

Co vy a meziplyn ?

28.08.2013 13:38 | Nahoru #10
já myslím že to moc řešíte

Co vy a meziplyn ?

28.08.2013 17:08 | Nahoru #11
Jo neřeřit a jezdit

Co vy a meziplyn ?

28.08.2013 19:01 | Nahoru #12
Moc tu motorku hoši řešíte. Já nevim jak vy, ale já ji beru jako přestupovku, která v nejbližší době půjde z domu.

Co vy a meziplyn ?

28.08.2013 20:30 | Nahoru #13
Já tedka řeším spíš auto a motorka zatím zůstavá doma

Co vy a meziplyn ?

04.09.2013 10:52 | Nahoru #14
Ja ted pudu A+B, s tim ze auto pude hned ale nasetrit na 600RR, to bude na delsi dobu, takze pocitam s tim ze jako prestupovka na delsi dobu :), libí se mi tech 2,5/100 (misto MHD idealni) a dokud nebudou prachy na to uživit něco silnějšího nvim, zase prodat tohle a koupit si 250, mozna ale zase tech penez za prevod atd atd.

Co vy a meziplyn ?

05.09.2013 05:40 | Nahoru #15
Nemá 600RR náhodou 88kW?

Co vy a meziplyn ?

05.09.2013 09:31 | Nahoru #16
Já osobně bych šel postupně :D přeci jen přechod z 125 na 600 je sakra poznat :D stačí jen těch 35 kw potahá kotelně, teda na NC 700x :D

Co vy a meziplyn ?

06.09.2013 09:18 | Nahoru #17
i na malém cébru i na velkém podřazuji s meziplynem, vždy jak vymáčknu spojku brknu do plynu aby se mě srovnaly otáčky a při pouštění spojky není žádné cukání, nehledě na to, že to má boží zvuk . Stejně to dělám i u Hondy auta, když chce člověk závodit a potřebuje v 80 km/h dát dvojku a aby to bylo přímo ve VTECU tak bez meziplynu by to bylo hnusné, nejenom ten cukanec ale i pro převodovku...

Co vy a meziplyn ?

06.09.2013 10:17 | Nahoru #18
Jo zvuk je boží s laďákama, tam sem se naučil podřazovat s meziplynem a u auta, mimochodem taky Hondy :D konkétně 6g Civic :D tak tam mě jde řadit v pohodě a takovej skok to není. A jelikož mám krátkou převodovku tak nemusím ani tak brutálně podřazovat

TOPlist