renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina GREEN RIDERS

GREEN RIDERS

Skupina se zájmem o elektro-mobilitu.
Vítán je každý, komu se přiměřeně líbí myšlenka elektropohonu, nebo jen uvažuje o levné každodenní dopravě. Založení skupiny elektro strojů, je patrně zatím možná "úlet", ale pár se nás už jistě najde. Mačkat se zde rozhodně nebudeme...

Skupina má 17 členů a byla založená 06.08.2015 20:13
Správci skupiny

kaso69


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/green-riders


DAYI E-Odin čínské e-moto

03.02.2021 21:10
Nový stroj s 6 kW motorem a 3,6 nebo 7,2 kWh aku.

Cena 90 až 130 tisíc Kč Barvy: černá, modrá, červená.



Stránky výrobce

CZ obchod

Předchozí
1 2
Následující

DAYI E-Odin čínské e-moto

07.02.2021 01:05 | Nahoru #1
Fuuuu, zrovna dneska jsem na ni také narazil...moc peknej kousek:)
...mel bych dotaz. Nekde na foru jsem cetl hadku o tom, kdy muze clovek ridit elektromotorku do 11kw automat. Nekdo tvrdil, ze je to az po 2 letech od obdrzeni ridicaku B? To je nesmysl ne??

DAYI E-Odin čínské e-moto

07.02.2021 12:51 | Nahoru #2
Jako designově to nevypadá špatně, ale na můj vkus je tam těch plastových krytů až moc

Droxik: Skupina A1 pokud má motorka současně i automatickou převodovku nebo konstantní převod, tak na tyto motorky stačí mít řidičák skupiny B. O nějaké přídavné podmínce mít skupinu B dva roky jsem nikdy neslyšel. Nejlepší bude se zeptat nějakého instruktora v autoškole. Já mám řidičák A i B už od roku 1992, takže ti asi moc neporadím. Vím jen to, že na Brammo Enertia+ by mi stačila skupina B (do 11kW a konstantní převod), ale na Victory Empulse TT už potřebuju minimálně A2 (11-35kW a manuální převodovka).

DAYI E-Odin čínské e-moto

07.02.2021 14:43 | Nahoru #3
Taky jsem o tom nikdy neslyšel a moc se mi to nezdá...:D znám jen klasiku do 125ccm, automat, 11kw max.

Řekl by jsi mi prosím svůj názor, co se týče komponentů u týhle motorky? Jsem absolutní laik a podle tvých příspěvků se hodně vyznáš Chápu, že to je čína a tak...ale v dnešní době už není na tak špatné urovni jako třeba 10 let zpět.
Na sezonu mám v plánu koupit elektromotorku a snažím se vyjít do 140tis. max a tahle mě v celku zaujala...:)

DAYI E-Odin čínské e-moto

08.02.2021 00:11 | Nahoru #4
Upřímně, tahle elektromotorka na mě nepůsobí moc kvalitním dojmem. A vzhledem k předpokládané ceně do 4000Eur bude vše hodně ošizené. Já osobně bych se nebál (vzhledem k lepší čínské kvalitě) pořídit si Evoke UrbanClassic. Je sice dražší, ale tvým potřebám i vkusu by vyhovovala. Nová stojí 8500Eur, ale dají se už sehnat i zánovní ojetiny.

DAYI E-Odin čínské e-moto

08.02.2021 22:44 | Nahoru #5
Droxiku,
souhlasím s e-Kájou, Evoke Urban působí lépe i parametry má lepší, ale pro výkon 19 kW, asi je potřeba A2 (pokud nebude homologačně přiškrcený do 11 kW ).
Na B můžeš motocykl do A1, protože se vydává po 18 roce života.
Dongma je podobná, trochu ji montují na koleně z videa od e-Káji. Výroba pásová obnáší vyšší investici, ale úhrnně levnější produkci (tak dělají Soco, kéž by vypustili silnější stroj). Nevím jak montují DAYI, chce to chvíli počkat. Koukni na URBET z Barcelóny, jsou to zakuklená P.R.C.éčka podobného ražení.

Evoke Urban Clasic je moje , papíry mám neomezené, přesto si musím počkat Vzal bych na milost i DAYI, Dongmu i Horwina a URBET Nura, ale teprve čas ukáže...

DAYI E-Odin čínské e-moto

08.02.2021 22:55 | Nahoru #6
L6L> Co jsem se díval po netu, tak prodejci uvádí v popisu toto: "Pohon zabezpečuje vysoko účinný dynamický kartáčový 19kW DC motor s bezúdržbovým nábojom s priamym pohonom so zníženým homologovaným výkonom 8 kW" a celkově uvádí možnost řídit pouze s B... to bych se musel ještě optat prodejce.
Každopádně jsem v rozpacích.... rozmýšlím nad 2, možná 3 motorkama.
e-Kája mě nahlodal na Evoke Urban Classic, takže:
1.Evoke Urban Classic
2. DAYI
3. Dongma R1


A teď si jen vybrat

DAYI E-Odin čínské e-moto

08.02.2021 23:53 | Nahoru #7
S tím výkonem u elektromotorek je to následovně:
Do VTP se uvádí vždy trvalý výkon elektromotoru, který je většinou podstatně nižší než špičkový výkon.
Příklady:
- Evoke Urban Classic má trvalý výkon 8kW, špičkový výkon 19kW, bez řazení, takže stačí řidičák B
- Brammo Enertia+ má trvalý výkon 6,5kW, špičkový výkon 13kW, bez řazení, stačí řidičák B.
- Victory Empulse TT má trvalý výkon 22kW a špičkový je 42kW, musí být řidičák A2.
- Zero DS má trvalý výkon 11kW a špičkový výkon 44kW!, bez řazení, takže řidičák B. Tady už mám pocit že to výrobce schválně naprogramoval aby to splňovalo řidičák B, ale dle mého názoru je ta motorka výkonově minimálně na A2

DAYI E-Odin čínské e-moto

09.02.2021 00:13 | Nahoru #8
Droxik:
To Dayi bych zatím vynechal. Ještě nikde není uveřejněné video nebo alespoň fotky z reálného provozu. Navíc uvádí max. výkon elektromotru 6kW, což je slabota. Dále uvádí rozvor náprav jen 1070mm, což je buď chyba, nebo se jedná o hodně malou motorku. Ale ty kufry na tom vypadají fakt bombasticky

DAYI E-Odin čínské e-moto

11.02.2021 20:03 | Nahoru #9
Droxik>
tohle je z Tchaj-wanu
https://otto-bike.com/

DAYI E-Odin čínské e-moto

04.04.2021 17:49 | Nahoru #10
Ahoj, tak jsem si pořídil eletrické DAYI. Najeto mám zatím pouze cca 200km, ale spokojenost maximální. Provedení vcelku dobré, jen ty plasty jsou takové fórovější, ale mechanické prvky vcelku OK. Mám verzi s větší baterií, nejvíce jsem zatím ujel 75km a ubyly 4 čárky z deseti, takže věřím, že šetrnější jízdou to těch 150-200km dá. Výkon 6kw mi slabý nepřijde. Když jedu 60 a vezmu za plyn, tak to ještě pěkně zrychlí, skoro vystřelí. Je to motorka na takové pohodové ježďení, žádné závodění. Na druhou stranu je potřeba být stále velice opatrný, obezřetný a myslet i za druhé, protože motorka je úplně tichá a nikdo o vás do poslední chvíle neví, dokud vás nevidí. Ale to platí o elektromobilitě obecně. Původně jsem se rozhodoval ještě mezi Horwinem, jak je tady s ním to video, ale jsem rád, že jsem vybral DAYI. Horwin má větší výkon a menší kapacitu baterie, takže logicky i nižší dojezd. Navíc Horwin má motor v rámu a převod řetězem a druhá verze Horwina má automatickou několikastupňovou převodovku. To jsou všechno věci, které k elektrickému pohonu nepatří. DAYI má motor v zadním kole, takže jednoduché provedení hnacího ústrojí bez potenciálních problematických prvků. Zatím se mi nikde nepodařilo zjistit, jeslti DAYI má rekuperaci, ale když zmáčknu brzdu (pravou), tak motor vzadu začne jakoby bzučet, takže buď brzdí, nebo rekuperuje. U levé páčky to tak není. Nabíjení trvá několik hodin.
Koupeno tady: www.ebike-shop.cz

DAYI E-Odin čínské e-moto

13.04.2021 00:01 | Nahoru #11
ourel> Zdar odvážlivče, prosím prosím o další foto a informace.

DAYI E-Odin čínské e-moto

19.04.2021 17:37 | Nahoru #12
ourel> souhlas k elektrickému pohonu řemen, ani řetěz, ani převodovka nepatří, pokud se nejedná o něco výjimečného. Moje Soco TC lze donutit k rekuperaci, jedině pod plynem, a pokud jede rychleji, než plyn dovolí. Brždění rekuperací je nevýrazné, ani dobití se téměř nepozná. Brzdy, ani P přední, ani L se sys. CBS nejsou s pohonem spřaženy a lze jimi motor dusit. V říjnu/listopadu se mi podařilo projet smykem předního kola přes zebru přechodu, ani nevím co jsem vyváděl, kdy naštěstí všichni chodci a jiní účastníci provozu nedošli k úhoně a sám jsem stroj ustál.

DAYI E-Odin čínské e-moto

19.04.2021 22:57 | Nahoru #13
ourel: Vítám tě zde mezi námi elektromotorkáři. Super, že si šel do DAYI s větší baterkou. Musím uznat, že na reálné fotce a v červené barvě to vypadá mnohem lépe než na obrázcích na stránkách prodejce. Doufám že se příležitostně někde v Praze potkáme, rád bych tu tvojí novou elektromotorku viděl naživo

Droxik: myslím že i pro tebe by to byl na začátek slušný elektrostroj. Co ty na to?

DAYI E-Odin čínské e-moto

19.04.2021 23:03 | Nahoru #14
Zde čerstvá videa na youtube:



DAYI E-Odin čínské e-moto

28.04.2021 22:55 | Nahoru #15


DAYI E-Odin čínské e-moto

29.04.2021 00:22 | Nahoru #16
L6L: další červený elektro-krasavec, ať ti dělá radost stejně jako předtím Super Soco TC

PS: Na fotce CoC listu, cos mi poslal je uvedený výkon po dobu 30min, tedy trvalý výkon 6kW, tudíž špičkový výkon odhaduju na 12kW, což vůbec není špatné. Podobné parametry mám u Brammo Enertia

PPS: napadá mě první facelift: odříznout ten fejkový kryt řetězu, teda pokud to nebude mít vliv na délku zákonné záruky

DAYI E-Odin čínské e-moto

29.04.2021 22:07 | Nahoru #17
e-Kája>
opět trefa do černého díky za upozornění. Pseudokryt pude jak kuna, hajzl nevhodný i z principu tam nemá co dělat.
Ještě přelepím popisky, TRUST mi bude chybět
Na motorii teď nemám moc času, o víkendu se pokusím pomyslet.

DAYI E-Odin čínské e-moto

29.04.2021 22:57 | Nahoru #18
L6L>
ještě než to uřízneš, napadla mě jedna alternativa, jak by se ten zbytečný kryt řetězu dal využít. Pokud máš (stejně jako já) v plánu používat akční kameru, mohla by to být solidní základna pro její držák, tedy pokud se to při jízdě příliš neklepe

DAYI E-Odin čínské e-moto

30.04.2021 15:22 | Nahoru #19
L6L, ourel:
Při bližším pohledu na vaše elektrostroje mě zaujala poměrně široká zadní pneumatika, hodně malá vzdálenost mezi předním kolem a předním krytem baterie a poměrně vysoká světlá výška. Můžu se zeptat, jaké mají výše uvedené rozměry a geometrie rámu vliv na jízdní vlastnosti? Je to motorka vhodná víc do města/obce nebo spíš na okresky, nebo je to univerzál na obojí? Já jsem totiž z mojí Victory kupodivu poměrně mile překvapen, že ač podle vzhledu a koncepce by to měla být spíš královna okresek nebo dálnic, nerovné povrchy při jízdě po Praze holka zvládá taky poměrně bravurně

DAYI E-Odin čínské e-moto

30.04.2021 23:20 | Nahoru #20
e-Kájo,
zatím nemám vyzkoušeno kličkování, SPZ bude nejdříve od pondělí. Rozhodně má DAYI lepší rejd než TC i TC Max, navíc pomáhá zpátečka, přepínač omezovače rychlosti je 1-2-3-1-2-3 je troch neohrabaný, zase má daleko lepší a citlivější plyn, který při rozjezdu nekope.
DAYI je mohutnější a těžší, na 90 vyletí rychle. Tvůj odhad výkonu bude správný, displej ukazuje 1 až 12 krát 10 A, což dělá 8,5 kW nejméně. Odběr bude důležité sledovat při plynulé jízdě, tím, že dochází k přetečení hodnot při špičkovém výkonu, neznamená strop 8,5 kW, a stejně rekuperuje, snad i při zmáčknutí brzd používá intenzivnější rekuperaci - jako Zoe, které ukazuje přímou spotřebu i rekuperaci, zkusím zaznamenat maximální rekuperaci s ohledem na max. výkon 63 kW, který taky ověřím.
Brzdám se ještě budu věnovat, vložím papír před destičky. Český návod uvádí ABS, v COC je CBS, což bude nejspíš správně. Zdar a netrap mě prosím motorkářskými dodazy, nikdy jsem motocykl nevlastnil a asi ani nebudu (TC bylo na dceru, DAYI bude na syna).

DAYI E-Odin čínské e-moto

30.04.2021 23:23 | Nahoru #21


Fikanec a basta.

DAYI E-Odin čínské e-moto

01.05.2021 09:16 | Nahoru #22
e-Kája: Ahoj, určitě se můžeme někde sejít, vzhledem k tomu, že jsme oba z Prahy. Motorku Ti rád předvedu. Jinak DAYI mi přijde vhodné jak po okrskách, tak do města. Předtím jsem jezdil na Akumoto600, tohle je o něco větší, ale zase ne o moc. Takže ve dvouřadé koloně aut se s tím stále velice dobře proplétá a předjíždí. Jediné, co mi přijde, že DAYI má od sebe troch víc rozcapené zrcátka, které jsou v úrovni zrcátek aut v koloně, takže občas musím trochu kličkovat a naklánět se, abych neškrtnul.
Pseudokryt zadního řetězu mi nijak zvlášť nevadí, takže ho tam asi nechám. V návodu k motorce přímo píšou, že motorka nesmí jezdit v terénu. Takže max. nějaká lehčí polňačka. Ty plasty mi přijdou opravdu fórové a lak je jen v tenké vrstvě, takže jsem už poškrábal "nádrž" od zipu na bundě. Takže uvažuju, že bych plastové díly nechal polepit průhlednou folií, aby tolik netrpěly a déle vydržely pěkné. Pokud by někdo měl dobrý tip na někoho v Praze a okolí, kdo by to polepil, budu rád.
To Akumoto 600 bych chtěl prodat, takže pokud by někdo měl zájem, nebo o někom věděl, tak se prosím ozvěte.

DAYI E-Odin čínské e-moto

01.05.2021 22:12 | Nahoru #23
L6L, ourel: Díky moc za prvotní praktický postřehy, vím že mám moc všetečných technických dotazů na to jak to máte krátce, tak mě omluvte, jsem tvor zvědavý jako opice Určitě s najetými kilometry bude snazší popsat výhody a nevýhody Dayi. Podobně to mám s Victory, zatím jsem najel jen 150km, takže se taky ještě seznamujeme a objevujeme, naštěstí zatím nacházím jen pozitiva

ourel: nevím jestli ten polep fólií je nutný na všechny plasty, asi by to bylo dost náročný polepit ve všech detailech. na tu "nádrž" bych dal takovou tu samolepku co se dává na nádrže benzínových motorek. Já si jí dám na Victory asi taky, ikdyž lakování bude v mém případě určitě kvalitnější.

na to Akumoto zkus dát inzerát sem na motorkáře, nebo bazoš, myslím že by se to mělo prodat snadno, záleží na ceně a stavu baterek. nebo si ho můžeš nechat jako záložní stroj. Já jsem teď v situaci, že jedině na Peugeotovi můžu jezdit, jelikož Victory zatím nemá RZ (bude asi za týden) a Brammo čeká na výměnu pneu, brzdovky a řetězu.

DAYI E-Odin čínské e-moto

03.06.2021 20:33 | Nahoru #24
Svět je malý.
To samé s jiným názvem u nás
Uvádí dojezd reálněji. Homologované dojezdy jsou těžko dosažitelné, těch 150 km je reálných z plna na doraz, pohodovou jízdou.

DAYI E-Odin čínské e-moto

30.06.2021 18:09 | Nahoru #25
Má e-odin nějaký zavazadlový prostor?

DAYI E-Odin čínské e-moto

23.07.2021 00:30 | Nahoru #26
eCtirad>
úložný prostor je pod sedlem a ve falešlé nádrží, celkem nic moc, nutnost přidělat kufr/y.

DAYI E-Odin čínské e-moto

01.04.2022 22:16 | Nahoru #27
Jelikož se mě dnes kolega L2L ptal, jak "napíchnout" DAYI E-Odin, zjistil jsem následující: U E-Odina jsou dva typy řídících jednotek. Já mám zřejmě starší VOTOL EM-150. Po sundání bočního krytu se získá přístup k 6ti pinovému konektoru, kterým se provádí diagnostika. Vhodné nástroje pro E-Odina lze najít zde:

https://www.aliexpre...05003527760592.html?

Jsou tam různé typy kabelů, pro CAN a bez CAN, bezdrátový modul Bluetooth, atd.
Je k tomu software pro Android/Iphone/PC. Pokud chcete používat Bluetooth modul, je potřeba se registrovat v aplikaci WeChat. Tunící a debugovací software v PC funguje bez registrace.
Je tam spousta změn a nastavení, tak bych doporučil klikat a měnit parametry pouze tehdy, když si je člověk jistý, že ví, co dělá.

Pokud má motorka řídící jednotku podporující OBD2, existuje ještě jeden jednoduchý univerzální způsob zakladní diagnostky (Android) - pouze vyčíst a smazat chybové kódy a podívat se na některé parametry, bez možnosti debugu a tunení:

DAYI E-Odin čínské e-moto

02.04.2022 00:04 | Nahoru #28
DAYI, E-Odin, XRS01, XRS02

Informace, návody, prográmky, schemata.

https://uloz.to/file...-e-odin-xrs01-02-zip

DAYI E-Odin čínské e-moto

03.11.2022 14:23 | Nahoru #29
Zdravím,

již delší dobu hledám elektromotorku a nedávno jsem narazil na existenci značky DAYI. Hledal jsem více informací a narazil na Váše vlákno. Chtěl bych se Vás jenom zeptat, zda jste stále s touto motorkou spokojený.

Hledám něco na dojíždění do práce + sem tam výlet v blízkosti Prahy.(proto mě zaujal dojezd)
Zajímalo by mne jestli jste například nezkoušeli jízdu se spolujezdcem, protože to je pro mne jedno z kriterii, aby tam bylo pro něj i nějaké místo.

Děkuji

DAYI E-Odin čínské e-moto

14.11.2022 23:38 | Nahoru #30
Eby9> Ano, spokojenost. Jeden defekt (vrut v běhounu, domácí oprava knotem a drží). Do města jak dělaná. Jezdím sám, občas náklad v kufru (už 3. způsob uchycení a opravy prasklých ploten i držáku, nyní kurf přímo na držáku bez plotny).
Zdar L.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist