renocar_duben



DETAIL SKUPINY
Moto skupina W650-W800

W650-W800

Pro všechny majitele a přiznivce úžasných motocyklů Kawasaki W650 a W800

Skupina má 38 členů a byla založená 20.07.2015 21:55
Správci skupiny

Dutohlav_Rimmer


Adresa profilu: http://www.motorkari.cz/skupina/w650-w800


Pár dotazů k W650/800

28.04.2016 21:23
Ahoj,
rád bych využil vašich zkušeností a poprosil o názor.
Nejprve něco o mně. Je mi přes 40 a už sedm let jsem neseděl na motorce. Před tím jsem přes 10 let hltal kilometry na cestovních endurech. Pak přišla rodinka a totální nedostatek času, Teď se to trochu rovná a ve mne se opět probouzejí dávné pudy. A hledám coby....něco na nepravidelné dojíždění do práce po Praze, něco na výlety kolem komína, ale i bych se rád zase podíval do milovaných Alp. To vše v poklidném tempu na něčem, co vypadá jako echt motocykl :) A kawa w se mi líbí nejvíce.
K dotazům:
1. Máte někdo výšku kolem 188cm? - a jak se dá na motorce poskládat? Co delší trasy - jaký mají kolena úhel, netuhnou.. (jo, já už musím myslet i na tohle :), odpružen (záda), nárazy vzduchu...řešili jste třeba úpravu sedla, jiná řidítka?
2. Dá se (aspoň trochu pohodlně) jezdit i ve dvou?
3. Startpáka u 650 mi přijde jako taková sympatická "frajeřinka" - a je to snad jediný důvod proč preferuji 650 před 800..no a používáte jí vůbec? :)
4. Kupovali jste někdo W v zahraničí? Máte solidního dovozce?
5. Jak je to s údržbou? Garáž nemám a nic moc neumím, tak napnout řetěz a vyměnit žárovku. Vyžaduje W nějaké větší rozmazlování?

Možná jsou to takový blbý dotazy, spíše takové pocitové - četl jsem dost recenzí, takže mám trochu představu, na stojící W jsem seděl, ale vím, že od uživatelů získám nejlepší info. I třeba nekritické :)

Díky moc, marsio



Předchozí
1 2 3
Následující

Pár dotazů k W650/800

28.04.2016 23:00 | Nahoru #1
Pokud chceš info zavolej 777009777 rád ti tvé dotazy zodpovím. Ahoj Zdeny

Pár dotazů k W650/800

29.04.2016 08:47 | Nahoru #2
1) Mám 188 a je to pohoda
2) Nevím, nezkoušel jsem, ale KankX to podle mě v pohodě zvládá
3) mám 800
4) Ne, tady, novou
5) Nic jsem na ní nedělal, kromě svolávaček.

Pár dotazů k W650/800

29.04.2016 20:42 | Nahoru #3
Díky za odpovědi a kontakt! Můj plán je v nejbližších dnech zajet do Vrbovky v Praze, mají tam jednu W800 v bazaru - třeba nechají projet.Jestli se zadaří, tak snad ještě před létem něco pořídím - dám vědět :)

Pár dotazů k W650/800

17.09.2016 08:00 | Nahoru #4
1) měřim bezmála 190 a nevidim problém. Pro pohodlnější posez jsem trochu pootočil řidítka. Mírnou toleranci výrobce umožnil
2) ve dvou jezdim i se synem, kterej má 180 cm
3) pokud nechceš novou, klidně 650, výkon stejnej, karburátor jistě zárukou neporuchovosti. Čím víc těch moderních vymožeností, tím za mne hůř. Startpáku bych nebral jako bernou minci - snad až ta frajeřina?
4) kupoval jsem novou v Hradci
5) no myslim si dokážu udělat hodně, ale v případě nové motorky, jezdim do servisu ( pro záruku). Hlavně zvolit dobrej, abys to po nich nepředělával. ( některý prvky a nářadí prostě nemam - např. podložky pro vymezení ventilů, vyvažovačku na kola ....atd ) Myslim se není toho bát.

nepočkáš na inzerovanou novou retro Kawu

Pár dotazů k W650/800

19.09.2016 10:38 | Nahoru #5
Ahoj, jsem sice vlastnikem W650 ani ne celou sezonu, ale o nejake zkusenosti se podelit muzu.
1) merim sice jen nejakych 176 cm, ale na letosni dlouhe vyjizdce jsem menil stroj s kamaradem ktery ma cca 185 a nestezoval si
2) Jedine co me obtezovalo na letosnim dlouhem vyletu byly po case otravne vibrace do riditek. Nevim zda to delaji vsechny, mam predchozim majitelem vymeneny riditka...pri vyjizdce 2-3 hodky o tom ani nevis, ale jak na tom sedis cely den je to znat. Zkusim tam dat zavazicka
3) Nestartuju jinak nez start pakou...Definoval bych to jako "libustku" a ne frajerinu. Frajerina je neco co delas na obdiv svetu...ale ja to startuju pakou i kdyz sem sam u sebe v garazi. Nicmene ja sem chlap co kouri dymku misto cigaret. Staromiles....btw, pro me byl duvod ta start paka ale hlavne karburatory...
4) Koupil sem v CZ
5) Neco malo mam popsano v profilu, pres zimu pude na velkou prohlidku...tak pak budu chytrejsi.

Pár dotazů k W650/800

10.10.2016 18:33 | Nahoru #6
Ahoj zdravím.
Páni kolegové vlastníci w800.
Mám prosbu mužete mě napsat jak je zapojený hlavní světlo? Zapne se až po nastartování nebo Vám jde zapnout i bez toho že běží motor? Mě ne a tak nevím jestli je to tak v pořádku. Díky za radu.

Pár dotazů k W650/800

13.10.2016 08:38 | Nahoru #7
ot810> Zapne se až po nastartování automaticky, jinak ho nezapneš

Pár dotazů k W650/800

14.10.2016 17:45 | Nahoru #8
tak díky za odpověd já se s tím zatím takhle nesetkal vždycky šlo zapnout i samostatně

Pár dotazů k W650/800

02.04.2017 21:58 | Nahoru #9
Ahoj, predem se omlouvam za spam, ale kdyby se nekdo rozhodl W650 prodat, dejte mi prosim vedet.
Nez ja se vzdycky utrhnu z prace, byva uz inzerat neaktualni....

Diky, marsio

Pár dotazů k W650/800

03.05.2017 21:36 | Nahoru #11
Ahoj všem, tak se zadařilo a w650 je doma. Čekám ale na dokončení tegistrace, tak bohužel nestihnu sraz.
Zatím jsem najel jen pár km (nechci bez RZ a techničáku moc provokovat), ale co bych změnil je sedlo. Mám takovéto dvoustupňové a chtěl bych ploché-říkám si, že možnost posunu po něm uleví mým kolenům i zádům.
Dotaz-nechali jste si někdo sedlo upravovat?

Díky a mějte se, O.

Pár dotazů k W650/800

04.05.2017 11:12 | Nahoru #12
Gratuluju ke koupi. Bohuzel ti neporatim, sedlo mi vyhovuje. Sedla se daji udealt na zakazku, ale stoji to ranec - vic jak 10 litru (resil kolega na jinem stroji). Nebo risknout nejaky Ebay...ale to je o hubu

Pár dotazů k W650/800

04.05.2017 15:30 | Nahoru #13
Možností máš víc. Buď si nějaké custom koupit třeba zde:

https://japan.webike...;p.sk=0&p.c=1101

Anebo si ho nechat mimo sezónu přečalounit přesně podle svého přání.

Pár dotazů k W650/800

04.05.2017 17:58 | Nahoru #14
Dik za tip. Za 3 tydny frcim na moto dovcu, to ani ty japonce nestihnu. Treba vyskoci nejaky inzerat nebo nekdo na tyden zapujci :)

Pár dotazů k W650/800

11.05.2017 09:05 | Nahoru #15
Vzpomínám , ze když jsem si koupil svou W, dnes už asi před 6 lety, tak mněla šílený sedlo, znetvořený amatérským pokusem o snížení, kde vzniknul schodovitý paskvil. Vyřešil jsem to tak, že jsem si koupil nový original potah, ale už s vroubkovaným prošíváním, který se dával od modelů 2003 (já mám 2002 původně ještě s hladkým potahem) sundal starý a obyčejnou montážní pěnou dotvaroval sedlo. Nechal pěnu zaschnout, nožíkem ořezat atd. Pak nasadit nový potah. Přestože jsem manuálně nešikovnej dosáhnul jsem cca origo vzhledu a vlastnopstí sedla a stálo mně to celkem cca.3 tis.

Pár dotazů k W650/800

11.05.2017 09:28 | Nahoru #16
To je zajímavý, ta montážní pěna drží, nedrolí se?

Pár dotazů k W650/800

11.05.2017 12:33 | Nahoru #17
nic z toho nepadá, abych viděl pravý stav věci musel bych sundat potah ale uživatelsky je vše ok, tak nemám potřebu to zkoumat

Pár dotazů k W650/800

11.05.2017 14:31 | Nahoru #18
marsio - nez se pustis do sedla, nepomohlo by zadum, kdybys vymenil riditka?

Pár dotazů k W650/800

11.05.2017 16:19 | Nahoru #19
pari> Martine jeder do Budějic?

Pár dotazů k W650/800

12.05.2017 19:47 | Nahoru #20
ZDENY777> Ahoj Zdeňku, doufam ze dorazim v sobotu dopol. Ozvu se Ti

Pár dotazů k W650/800

15.05.2017 06:40 | Nahoru #21
Cau, ad sedlo-soused je calounik/sedlar, dal jsem mu fotky a upravi mi to-nakonec jsme se dohodli ze zvedne predni cast do roviny se zadni. Ale znamena to novy potah. Nicmene odhadoval cenu 2,5-3, coz neni nic hrozneho.
Vcera jsem mel prvni projizdku a opravdu idealni posez mam presne na tom zlomu..takze asi ani riditka by to nevyresila. Nicmene ta planuju vymenit tez :)

Doufam ze jste si uzili sraz

O.

Pár dotazů k W650/800

30.06.2017 19:47 | Nahoru #22
Ahoj, nemate tip na nejakou peknou integralku v retro stylu? Otevrenou nechci, mam alergii a porad kejcham... snazil jsem se projit zname znacky ale zadna slava...neco ve stylu Bell,ale za pulku penez :)
Biltwell nevim-na netu casto kritizuji ze ma jen us certifikaci...
Dik
O.

Pár dotazů k W650/800

01.07.2017 08:31 | Nahoru #23
Upozořnuju, že Bullitka zůstává navzdory plexi otevřenou helmou. Ale neodolal jsem

Pár dotazů k W650/800

01.07.2017 10:22 | Nahoru #24
volkswagen>
Jakoze do ni fouka? :)
Ja mam vyhlednute tri designovy parady, ale s normalnimm, ne tim potapecskym plexi

Pár dotazů k W650/800

02.07.2017 22:19 | Nahoru #25
Ano, ale taky se to dá brát tak, že hodně dobře větrá

Pár dotazů k W650/800

31.07.2017 20:51 | Nahoru #26
Tak uz je Bullitka doma. Design-parada, vyhled perfektni. Akorat je v ni desnej kraval. Dneska na dalnici jsem zjistil, ze musim mit hlavu vice vztycenou, nez mam pri normalnim posedu. Pak je prilba ticha. Takze bud sedet jak na skutru, nebo spunty do usi...

Pár dotazů k W650/800

01.08.2017 09:05 | Nahoru #27
Dej si pozor na ten gumový návlek na magnetu, já už ho ztratil....

Pár dotazů k W650/800

11.11.2017 11:13 | Nahoru #28
Zdar hoši, nenarazil někdy někdo na výrobce tohoto sedla? Hledám, googlím, najít nemůžu a na samodomo to moc nevypadá.

Pár dotazů k W650/800

13.11.2017 00:06 | Nahoru #29
Zdravím Vás vespolek, před několika dny jsem si pořídil zánovní W800, původem z SRN, je ale trochu "vytuněná". Mimo jiný brzdový kotouč (ponechám) , elektronické mazání scottoiler eSystem vzadu pod sedlem (půjde pryč - na prodej), ale hlavně asi lehce vybraný výfuk. Je o dost hlasitější než originál... V Německu to údajně projde, není to úplně prázdná trubka...
Nemá někdo zkušenosti jak a co ve výfuku má být? Rád bych je uvedl alespoň trochu do původního zvuku..

Pár dotazů k W650/800

13.11.2017 11:22 | Nahoru #30
olin_> Zdravím tě. Představu o tom, co ve výfuku má být, asi mám, protože jsem ho naopak drobátko vykuchal. Záleží na tom, co tam kdo upravoval. Nejjednodušší a asi nejefektivnější řešení bylo odvrtat kovové dýnko a vyjmout vnitřní tlumící trubku. Zpětně by bylo třeba nechat zhotovit kovový prstenec, který se ve vnější trubce vymezí třemi červíky, do prstence se vloží nová trubka. Rozměry bych musel naměřit, nevím je z hlavy. Ale hlavně bych to, pokud máš jen tuto úpravu, vůbec neřešil. Protože teď ti jde Wéčko o něco rychleji do otáček a slyšet motorku taky není k zahození. Originál je nepřirozeně tichej.
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist