Jak říká jedno české rčení - "Nic netrvá věčně, ani ..."
Tohle vlákno možná po přečtení odradí potencionální nové mejitele
ale my se nedáme!
Ty naše stroje - některým bude už příští rok 20 let jezdí, opotřebovávají se a chtě nechtě prostě stárnou.
Začalo to asi v loni (2017) kdy Jirku potkal O-kroužek na jehle karburátoru. Součástka za pakatel a ke všemu v zahraničí na rumunským tripu
Letošní rok je však úkazem. Naše 6.WSS předvedla celou plejádu znehybněných strojů. Problémů jsme napočítali celkem 10 včetně jedné Hondy (čerpadlo benzínu za 12 klacíků). Je pravdou, že některé poruchy měla na svědomí údržba a některé více či méně odborné zásahy do stroje(např. elektroinstalace). Korunu všemu nasadil Albánský výlet - opět O-kroužek a vrchol všemu nasadila převodovka
Zde je "malý" výčet poruch:
2017 - O-kroužek (Jirka)
2017 - spojka (Namot 8400,-)
2018- O-kroužek (Pavel)
2018 - O-kroužek (Namot)
2018 - spínací skříňka (Míra 6000,-, Roman)
2018 - palivové čerpadlo (Jirka 7000,-)
2018 - převodovka (+ olej.čerpadlo 26.000,- Pavel)
2018 - vinutí alternátoru (Ota 15700- (nový stator), Vláďa 3500,-(převinuto))
2018 - spojka (Číňan XVS 1300)
2018 - dobíjení (Namot)
Vláďův altík:
O-kroužek jehly karburátoru (3.díl odspodu na složení jehly ozn. č.3)
Asi nevím o všem, tak to sem do vlákna doplňte, případně včetně ceny za opravu - náhradní díl a jak dlouho motorka stála.