Zdar, na dvouventilovem dvouvalci jezdim od 72. Az na par nekolika dennich experimentu s HD, Jawa 500, Kawasaki...
Airhead je nazev jednoho z nezavislych klubu BMW v USA. Pred par lety jsem s nimi chvili jezdil, ale jsou to rodinne typy dutohlavu. Takze mne zajima proc zrovna tento lehce sprofanovany nazev/amerikanismus v Moste?
Jo, jsou jeste Oilheady, Chromheady, Waterheady...vychazi to z puvodni HD terminologie rozpoznavani jejich motoru(Flathead, Ironhead, Panhead, Knuckelhead, Shovelhead...).
Jak vsak nazyvat nase konstrukce SV, OHC, OHV s vackou nad/pod klikou.
V Klubu se ustalil starej dvouventil, novej dvouventil, ctyrventil. Pro male bloky 45/65 je vyraz chcipak, pricemz to nijak neberem hanlive. Takovej Beda jej ma i se sajdou...
Otevrene forum je chvalihodne a dekuji ti za nej. Hodne starych skalnich moc nepocitacuje a ja nemit Hradcana oddelena Atlantikem asi bych take nepsal.
Ohledne dilu prosim ver internetu. Najdes tam vse firemne zpracovane a sam pak dle potreby a kapsy muzes na e-Bay koupit. Doby lepeni klikovych lozisek Hermetikem jsou jiz diky bohu za nami. I kdyz pravy cesky ci vlastne celosvetovy kutil dokaze stale prekvapit
.
Ctu, ze barak, synek...vrele doporucuji k te 80. sajdu. Ma dobrej spodek, vic jak 150 z ni asi nevymacknes, ale rodinne radosti bude na rozdavani.
Obecne dvouventily jdou do ceny tak na solo se da jeste slusne dosahnout 75/5. To, ze vymetes ten policejni model z garage je dobry pocin. 65 asi nech pro sve devce kdyby lodička neklouzla
).
Pro dnesek jiz rozumu dosti, nekdy jsem otravnej...tak jeste jednou dik za otevreni "vzduchacovych" stranek a drzim palce at mas krasne leto. WH.