Wyskyn
Ahoj Sémo, to máš naprostou pravdu ale dva fígly, myslím že známé mám.
1.- když už to člověk dělá je fakt dobé mít zadní kolo co nejvíce vpředu ( to myslím vážně) protože se pak při finálním nacpáváním na ten dvoj- fuj- kryt u řetězového kola se nepereš s dalším natahováním gumy již přichycené za zadním fuj- krytu ( je lepší nejdříve nasadit ty gumy vpředu ale pokud již máš nasazené gumy vzadu, tak je opravdu lepší mít to kolo vpředu a lehce přitažené. Neznám nic lepšího něž po nasazení gum vpředu na ten dvoj fuj kryt a při nasazování super sponek od Jawy na ten kryt a přitom zabereš, zadní kolo se šupne (JAK ŘÍKÁ ZDENÁL) a může to zkusit nasadit znovu.
2 - za druhé, když měníš řetěz nebo ho vyndat nebo lépe řečeno navléknout pomáhám si drátem, potom ti ubude krásná legrace v podobě zahnojených rukou až po lokty. Séma může vyprávět, dělali jsme to na jeho krásném motocyklu ......
Jinak doporučuji nalít si hodně velký šálek trpělivosti, pokud to děláš poprvé.