PROFIL UŽIVATELE

Registrace: 3.7.2009

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/strit.626 (Sdílet)

Nalezeno 12 záznamů

26.9.2022 Článek No kam na ty medvědy chodíte , ve 2019 jsme viděli jen 1, ve 2021 jen 2 a letos taky jen 2
22.8.2022 Článek k2j89 tak to já s plně naloženým K1200LT jsem jak na dálky, tak i při courackach kolem 4,8 - 5 l. ??
11.10.2021 Článek taky jsem chtěl letos na Balkán ale covidová opatření změnila plány a tak jsem si zopakoval Rumunsko a dešti na cestě jsem se úspěšně vyhýbal.
27.7.2021 Deník Očkovanej nejsem a Rumunsko test nevyžadovalo , Slováci to mají o dost přísnější
23.7.2021 Článek Hezký výlet , Já jsem si také zajel "na otočku" do Rumunska a to projet Transfaraš a Transalpinu. Vyjel jsem v neděli ráno v 07:00 hod. a před 18:00 hod. jsem byl u Aradu. Druhý den projetý Fagaraš a ubytování v Hurezu. Třetí den Alpina a ubytování u Aradu a 4 den odjezd, na Ro / Hu hranicích v 09:00 hod a domů jsem dorazil kolem 19:45 h. Najeto 2.768 km. Spáleno 142,7 l Naturalu 95 + 99 .
8.3.2021 Článek Loni jsem dal taky Chorvatsko poprvé na motorce a po předchozích 14 letech autem to byl zážitek a jízdu jsem si opravdu užil protože i cesta je cíl. Proto nechápu jízdu v noci, kdy bych měl strach, že mi spolujezdec usne a spadne. Cestopis jsem k tomu nenapsal ale popsal jsem dovču v deníčku motorky - https://www.motorka...etail&ddid=77409
3.10.2020 Článek Jsem fanda BMW a nyní lítám na LT, příští moto (max do 2 - 3 let) bych chtěl GTL ale mít to CFmoto kardan tak by to byl možný favorit. Jsem rozmazlen a z určitých parametrů neslevím - kardan, rádio, pohodlí,... .
3.10.2020 Článek Loni jsem taky dceru po dosažení zákonem stanoveného věku vzal na 14ti denní moto dovolenou za krásami Rumunska
a aby nespadla při únavě z motorky jsem se švagrovou udělal "podpěru" z pěnové žížaly a popruhu. Letos se mnou dala HR
Jen se divím, že si pro syna nepořídil moto hadry.
20.6.2020 Deník Už loni jsem uvažoval o výměně za to vyšší (66), pak jsem se rozhodl pro origo výšku (61) ale to nešlo dodat díky koroně a tak jsem byl rád za to zvýšené (66), které bylo posláno ze SRN. Bral jsem to nejlevnější, co se dalo sehnat. Výšku jsem už přestal řešit, protože jezdím stejně s vysunutým plexi tak aby na mě "nefoukalo" ale je rozdíl při pohledu přes plexi, přes staré to bylo pomalu jako při jízdě v mlze
6.5.2020 Článek To znám, když se vracíš domů z dovolené a již nechceš hledat nocleh kousek od domu. Loni poslední denní etapa z Rumunska byla přes celé Maďarsko ( téměř 1/2 v dešti - pořádném lijáku), SR a ve 21:00 hod. jsme odjížděli z Brna po D1 s tím, že to už těch cca 300 km dojedem. Téměř na každé BČS delší pauza a nad ránem kolem 02:00 hod. jsem si na D8 (cca 10 km od baráku) štrejchnul zrcátkem o přenosnou směrovací desku v uzavírce jízdního pruhu. Nakonec vše OK.
27.1.2020 Článek Dík za inspiraci při plánování letošní moto dovolené po Balkáně. V plánu máme projet i Černou Horu a i trochu z Albánie.
23.11.2019 Článek Po přečtení cestopisu jsem zavzpomínal na letošní červenec, kdy jsme si kamarády také užívali 14 dní po Rumunsku. Cestu jsme jeli opačně a to od Sv. Heleny přes Alpinu s návštěvou Hunedoary a pak přes Fagaraš k moři. Odtud také na skok do Bulharska a pak zpět přes Sighisoaru, Salinu Turdu a Sapantu. Medvěda jsme také na odpočívadle u přehrady viděli. Všem, kdo váhá
můžu Rununsko jen doporučit.