Komentáře
Nalezeno 85 záznamů
28.3.2013 | Článek | DavidH - myslím, že to bylo i dost vidět z onboardů soupeřů v pár posledních závodech Caseyho na Ducati. Hodně motorku šteloval v nájezdu do boku.. Moc se tohle už dneska v GP nejezdí, plynulej styl Jorgeho je asi účinnější +1 |
16.3.2013 | Článek | Mně by ta litrová třída chyběla Šestky jsou skvělý, rychlý, ale chybí tam ta rozmanitost biků. 2V, 4V, BigBang, ... Z tohoto úhlu pohledu připomíná závod do 600 "R6 CUP". +6 -3 |
7.2.2013 | Článek | Luxus |
24.8.2012 | Článek | Panigale je ta, kterou bych přesně "potřeboval".. Vybočuje, je jiná a přitom nezaostává. Nádherný detaily a zpracování. BMW je skvělý, ale vedle Ducati vypadá obyčejněji, běžněji. Škoda že na Ducati Day zapršelo, byl bych ji zkusil. Posez a váha opravdu láká k okruhovým hrátkám. |
19.6.2012 | Článek | Anna Sophia ..blondýnka jak má bejt! Ostatní taky gut.. |
7.6.2012 | Článek | Nádhera, hlavně v těch výročních barvách! Jedinej japonskej čtyřvál, co má charakter ..serou mě, že to zabalili ve WSBK a přitom tak skvělá motorka! Tomáš Mikšovský je dobrej testovač, ty fotky se mi dost líběj |
23.5.2012 | Článek | Je to tak, bylo mi to slíbeno.. Vše jsem měl - od žádosti přes lékařskou prohlídku, až po pojištění! Nevím, co bylo proti čemu mi to školení nepotvrdit klidně i ten týž den.. Bohužel jsem nikdy "jednorázovku" nedělal, tak jsem doplatil na neznalost. Měl jsem to mít zjištěný na více místech a nespoléhat se na zástupce AČR a sliby Závody špičkový i z té druhé, divácké, strany. Pearson, Kamil, Mára Č., Kowboj, Indy, Mrtvola, ale i "naši" borci Míra Pažitka a Alda Nechvátal jeli ukrutně v rychlých třídách. 125 a Mona taky zajímavý. 50.ročník se jednoznačně povedl |
24.1.2012 | Článek | Také mi jsou sympatičtější vyjádření Lorenza, než Stonerovy "radikální" názory |
2.11.2011 | Článek | 1100Virago - přesně tak, hned mě to praštilo do oka! Jestli se nemýlím, tak on byl nejmladším mistrem světa 125! |
9.9.2011 | Článek | Pamatuju si jeho začátky ve WSBK na Ducati.. S jakou chutí a s rozumnou "agresí" závodil Na to, jak se k závodění dostal, měl perfektní kariéru v superbicích. Pro mě borec |
19.8.2011 | Článek | Pěkný.. Už ten předešlý model byl nadčasový. Přístrojovka je hodně závodní a kola konečně ne tak "laciný"... Jen to má moc válců |
9.6.2011 | Článek | - Sensation se zase předvedl - určitě na tvým Blacku dáš Tomášovi minimálně 2s v Mostě (a že si to tam dává za 1:38) ..nejdřív je lepší se trochu orientovat a pak vypouštět kritiku! Náhodou nádherný fotky! Jen by mě sakra zajímalo, jak velký rozdíl je oproti předchozímu modelu, ale nikoliv RC8, ale RC8R..?? Starší RC8R má asi o 5PS míň, ale zase má Marchesini kola, nitrid na vidlici (tedy malinko lepší výbavu). Zpracování mi přijde skvělý už na 2009 RC8R, stejně tak dodávka výkonu. Vibrace to nějaký má a antihopingovou spojku jsem si tam dodal STM. I bez ní se na RC nechalo jezdit, mají na to jakýsi systém "přístřiku" paliva do zadního válce při prudkém ubrání plynu. Co mně tedy vadí hodně, že ta spojka s STM košem jde teď moc těžce a třeba většina holek by ji ani nezmačkla..a fakt nepláču, ruku mám vel.XL a celkem i "trénovanou" Přijde mi, že v sérii má motorka extrémně nízko stupačky, s tím se na okruhu fakt jezdit nedá. Řešil jsem to PP-tuningem a šel o 35mm nahoru a 35mm dozadu. I tak mám někdy problémy, že opotřebovávám slidery na botách, což jsem na R1 nikdy v takový míře neměl. Ale zase ta pozice je trochu uvolněnější. Podvozek má velkou škálu nastavení a není vůbec sranda to trefit. Reaguje na nastavení daleko víc, než běžný japonský motorky, v krajních případech může být až moc nestabilní na výjezdech a na rovinkách s nerovnostma Prostě V2 jak hovado, co si budeme povídat. Nic rychlejšího společně s Duc1198 už těžko s touto koncepcí najdete +1 |
23.5.2011 | Článek | Parádní fotoreport Pan Meklau se prostě "baví" a vyhrává Sympaťák a ten brutální jezdeckej styl (jakoby "oldschool") ..moc dobrý Padaly neskutečný časy, škoda že jsem nemohl taky být na místě.. |
14.12.2010 | Článek | A sakra.. Že by další konec V2 koncepce? |
16.11.2010 | Článek | Trať vypadá hezky ...drobátko chyběj únikový zóny, ale zase tam jsou i pomalejší, rytmický úseky.. Trefovat to ke svodidlům asi není prdel a chybovat = průser! |