Komentáře
Nalezeno 226 záznamů
14.11.2021 | Článek | Druhe misto ve Francii super, ale na vode Filip umi. Dnesni zavod byl jednoznacne nejpovedenejsi ve Filipove kariere. Bojovny a bezchybny vykon. Nebyt toho stupidniho pravidla o limitu trate, bylo by to jeste lepsi.... +5 |
30.5.2020 | Článek | Jen pro doplnění. Masarykův okruh existuje od roku 1930, ale Velká cena Československa se v roce 1929 jela na trati Praha - Zbraslav. +1 |
1.5.2020 | Článek | Kp5. - pred 40ti lety byl Bill Ivy bohuzel jiz vice nez 10 let po smrti.... |
8.4.2020 | Článek | Možná by nebylo od věci, kdyby se motorkařský web zmínil o dnešním dvacátém výročí odchodu Františka Šťastného. Kde nic tu nic... +4 |
24.11.2019 | Článek | Negativni komentare jsou od fanousku, kteri nikdy nebyli osobne na zavodech v Brne, a maji tu drzost hodnotit Karlovo jezdecke umeni od televize. Kdo do Brna jezdi ten vi, ze Karel je strelec jako vsichni ostatni. V motogp slabi jezdci nejsou !! Jen techniku nemaji srovnatelnou, a to je Karlova smula. Jezdec je to vynikajici a kdyby behem kariery dostal sanci v nejakem tovarnim tymu, tak bychom se vsichni divili. Karle, diky, a hodne stesti do dalsi zivotni etapy, at uz bude jakakoliv... +13 -9 |
9.12.2018 | Článek | Motocykly UM jsou totozne s cinskymi stroji, prodavanymi v polsku pod znackou Romet SCMB. Takze amici zvolili stejnou cestu jako nase Jawa. |
30.1.2017 | Článek | Me se to libi. Cina uz dnes motorky umi, toho bych se nebal. Ale trochu se bojim te ceny... +1 |
16.10.2015 | Článek | Trochu mě mrzí, že v jinak vyčerpávajícím článku nebyla ani kratičká zmínka o tom, že i Česká republika má díky Lukáši Peškovi vítěze GP Austrálie... |
20.4.2015 | Článek | Ještě chci dodat, že Karel je vynikající jezdec, to už snad nemusí dokazovat... |
20.4.2015 | Článek | Grana je možná dobře placenej manažér, ale je to přece jen Ital v českým týmu. Chce to český mechaniky (zlatý ručičky), a schopnýho českýho šéfmechanika, který tu práci bude dělat hlavně srdcem... |
20.4.2015 | Článek | Malá chyba, ale v současné konkurenci bohužel rozhodující. Přesto jel ale Kuba skvěle... |
30.1.2015 | Článek | Buďto jde o legraci nějakého aprílového srandisty, nebo je to opravdu nový prototyp, ovšem dokonale zakamuflovaný (doufám), protože v této podobě by to opravdu prodejné nebylo. Rám vypadá zajímavě, motor můžem těžko soudit, ale v dnešní době nemůže být problém zkonstruovat ho aspoň trochu konkurenceschopně. Ale s hezčím světlem, budíky na řídítkách, povedenějším sedlem a třeba komplet v černé barvě to může vypadat dobře. Líbí se mi, že se Jawa nevzdává a bojuje. Snad si vezme ponaučení z těchto téměř pětačtyřiceti tisíc příspěvků (stejně jde o takový nenásilný průzkum trhu) a dotáhne nový motocykl k naší ale i vlastní spokojenosti... |
14.12.2014 | Článek | kp5 / 220 km za 2 hodiny 20 minut, to je pěknej kalup bez dálnice. Ale máš pravdu, pamatuju se, že táta taky jezdil nejradši v noci, od 23.00 do 5.00 neplatila v obcích šedesátka. V kempu jsme se přihlašovali, když ještě všichni spali, a v 8 hodin už jsme dospávali na trati... |
11.12.2014 | Článek | Já da Jawy nekopu, naopak. Sered - když chceš na nějaký konkrétní příspěvek "svým" způsobem reagovat, tak si ho nejdřív pořádně přečti, pak si dej deset minut na přemýšlení a teprve potom reaguj... |
10.12.2014 | Článek | Kdybych objel na Jawě svět jako autor článku, tak bych taky do Jawy nekopal. Navíc ani není důvod. Tyto motocykly jsou prodejní propadáky, a to Jawa nebyla. Ale ta Aermacchi Chimera je designerský klenot! |