PROFIL UŽIVATELE

Adresa profilu:http://potok01.motorkari.cz (Sdílet)

Sraz Transalp Clubu Brno na Bítově

Malá reportáž ze srazu TCB na Bítově. Spáchal Potok01

Brněnský Transalp Club je klub vcelku nepočetný. Ovšem jeho řady se pomalu ale jistě rozrůstají. Není divu. Transalp je motocykl vesměs populární, hojně oblíbený i v našich zeměpisných šířkách. Čas od času se sjedou i členové TAC Brno na nějaké té akci. Naposledy se tak stalo o víkendu 11.-13.7.2014 v kempu Bítov na břehu známé Vranovské přehrady.  Roztomilé recepční, půvabné servírky, jako by je majitelé kempu vybírali na nějaké souteži krásy, ty se o nás vzorně staraly. Ne nadarmo se tento kemp honosí titulem Kemp roku.        Všechny chatky byly pochopitelně plné, vždyť léto a tudíž sezóna je v plném proudu. Ovšem míst na stanování se našlo dostatek, takže nic nebránilo v tom, aby sraz mohl proběhnout. První večer, tedy v pátek se sjeli pouze Potok s Karlosem a Lišákem. Poslední jmenovaný dorazil až z Aše a to je už kousek cesty. Přijel promoklý, ale nadšený, že je zase po čase s námi. Postavení stanů netrvalo dlouho a hned jsme se zastavili na večeři v místní kempové restauraci. Výběr z několika jídel, pivo Kozel nebo Plzeň, čili pohoda. A náhoda tomu chtěla, že se v kempu objevil nečekaně kapelník známé brněnské country kapely Zimour Tomáš Drtílek s manželkou a smandolínou pod paždí. Potok tedy odstrojil z motorky kytaru, vybalil z futrálu a večírek mohl začít. Zpívala časem celá hospoda, po 22.hodině nás museli přesunout ze zahrádky do nitra hospody, aby ti, kteří přece jen chtějí večer spát, mohli v kempu tak učinit.    Ráno bylo trošku krušné, ovšem vynikající smažená vejce se šunkou a točená žlutá kombajnérka nás uvedly do stavu použitelnosti. Kolem poledního jsme pojedli a čekali, zda se ještě někdo dostaví. A dostavili se: DanyD2 s kamarádem z Kunštátu a  Čaďous z Brna. Mohlo se vyrazit na důstojnou vyjížďku. Namířili jsme si to do Lesné u Znojma, kde stojí známé motorkářské muzeum. Pokochali jsme se pohledem na všemožné péráky, kývačky, OHC 500, rumpály, pařezy a všmožné jiné stroje z Československé historie. Zatímco venku padal déšť, plesali jsme nad všemožnými stroji a vzpomínali, kdy z nác v minulosti něco takového vlastnil, nebo aspoň řídil. Zatím venku bouře ustala a my mohli nasednout do sedel. Vydali jsme se přes Vranov nad Dyjí do Podhradí. Tam jsme zastavili u soychy Luba Kristka s názvem Parapyramedální potence. Některým motorkářům toto dílo opravdu vyrazilo dech.. Okolo Státního hardu Bítova jsme se navrátili zpět dokempu. V kempu už se potulovali opozdilci, kteří dojeli z Prahy a Moravských Budějovic. Tedy motorkářka Romana s partou a Pavel Dvořák s Markétkou. Mohl začít další povedený country večírek. Tentokrát už sice bez mandolíny, ale Potok s kytarou dělal co mohl. ..Já chtěl bych být v nedělní ráno v chodníku kvádrem žulovým...zpívával Pavel Bobek a tak nějak vystihl naše nedělní ranní rozpoložení. Dokonce se nám podařilo zabalit stany, poplácat se po zádech a rozjet se k domovům. Malá obědová zastávka v pivovaru Dalešice, kde se točil film Postřižiny, nám byla malou odměnou. A slíbili jsme si, že někdy v září zase někde jinde uděláme repete...

Motorky: Honda XL 650V Transalp, Honda XL 1000V Varadero, Honda XL 600V Transalp, Honda XL 700V Transalp

Komentáře k článku
Whisky napsal 25.05.2016 v 07:14

V mem okoli...vse znam. Co rok 2016?

Stayer napsal 19.05.2015 v 17:54

Na Bítov jsem jezdil už jako malej kluk s rodicema a bylo tam nadherně . Když to tak čtu tak se tam asi z nostalgie pojedu podivat

context napsal 06.08.2014 v 18:26

krása , taky to tam navštívím