renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Ymps

Offline: - Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 35
Město: Pustějov
Lokalita: Nový Jičín Mo...
Pomohl: 1x
Založil témat: 6x
Napsal příspěvků: 139x
Body komentářů: 4
ID uživatele: 96472
Registrace: 8.6.2009
ICQ:218892107

Adresa profilu:http://ymps.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 72 záznamů

30.5.2012 Článek Za mě proč ne. Má to myšlenku. Proč jezdit více než 140, když se potřebuji dostat z místa A do místa B? navíc pokud si chci užívat komfortu skútru, je tenhle systém super. Řemen má obrovské ztráty, jen se zahřívá a špatně přenáší výkon a aby dobře přenášel výkon, člověk potřebuje lepší přední i zadní polořemenici, lepší přítlačný talířek, kontrastku, kevlar řemen, popř. spojku... suma sumárum, řetězová sada výjde dááááleko levněji. Za mě to má smysl i s tou cenovkou. T-max je ještě dražší, méně výkoný, má rám stejného typu, menší kola - nevím v čem by měl být lepší a lidi co jej mají si jej pochvalují a jsou naprosto spokojení. To jak vypadá je věc názoru a vkusu - to je u každého jinak. Za mě Kupce si to najde.
+2 
7.5.2012 Článek sry není toho moc, ale snad pomůže. Držte se
13.4.2012 Článek Kdyby ta cena padla na 100 litrů tak bych neváhal ani vteřinu... ale kde brát a nekrást
30.11.2011 Článek No jo jak už bylo zmíněno - podvozek bude zřejmě slabinou, ale vespa nikdy nekralovala v zatáčkách, takže na pěkné rovné silnici to bude fain :)
27.10.2011 Článek Ani trochu nechápu přínos tohoto stroje. To jak vypadá je věc názoru, ale za mě . Pokud to má být skůtr, kde je řemen a variátor (takhle s řetězem to nepůjde odladit, ani optimalizovat výkon - max jinou rozetou)? Za další: Jak může mít něco cestovního takový pidi výkon při takové váze? A poslední věc, díky těm všem serepetičkám to bude stát balík . Nabízí se otázka... K čemu to sakra je?!?!?!
19.10.2011 Článek Otáčkoměr u skútrů je fain věc, protože můžeš odladit válečky variátoru podle toho, ve kterých otáčkách má skůtr největší výkon i krouťák. Jinak jako celek se mi to líbí
+1 
22.9.2011 Článek Kdyby to nemělo světlo na hrazdě řídítek, ale tam, kde jsou směrovky a nemělo to dost zvláštní přední blatník, tak je to fešák a koupě století. Takhle to má miniaturní mínus, ale cenovka je super!!! Za chvíli bude k dispozici variátor od Malossi nebo Naraku, takže to lechce přidá na maximálce i pružnosti. Jen co si mohli odpustit, je ten systém CBS, za ušetřené peníze bych raději viděl kufr, boční stojan nebo větší nádrž.
15.9.2011 Článek Mě se to líbí jako alternativ k MHD, ale problém vidím spíš v tom, že něž to vyjede na cesty, tak na to přišroubujou směrovky, pořadné světlo dozadu i do předu, kvůli ceně už tam dají při té lepší variantě up-site down vidli a celkový dojem bude úplně jiný. Přirovnal bych to k prvním obrázkům elektroskůtrů, které vypadaly jak motorky z TRONa a sami vydíte na cestách jak to vypadá ve skutečnosti...
28.7.2011 Článek Bart: Jo to můžu potvrdit, měl jsem od výroby Kendy a vydržely opravdu hodně, ale jakmile bylo mokro, byl to děs! Ted mám Continentalky a je to o dost lepší, ale stejně pokud člověk najede do větší kaluže nebo na zebru či koleje tak to není zrovna nejbezpečnější
27.7.2011 Článek Dlouho jsem svoji přítelkyni na skůtru vozil jako baťůžek (máme spolu najeto cca 9000 km), ale před nedávnem projevila zájem si to zkusit taky... snad poprvé za 3 roky jsem seděl na zadním místě a řeknu vám, že už bych se tam nikdy neposadil! Takže teď vdechujem život jedné staré malé Vespě aby měla přítelkyně na čem jezdit
21.6.2011 Článek 70-80 tisíc? to asi těžko Tohle bude stat minimálně 100 klacků za dvácu, ale reálně bych to viděl k 130 a za tu 3OO o dost více. Jinak fakt super stroj podle fotek co jsem měl možnost vidět. Ale kupce si najde asi lehce... když to dokáže předražená Yamaha T-max tak i tohle.
13.6.2011 Článek To že Jawa není schopná ani vyvinout vlastní motor bych překousl, ale to, že to vypadá jako slepené z toho co garáž dala, to tomu "Sportardu" neodpustím! Vždyť máme v republice tolik studentů grafiky a dizajnu, že by se mohla vypsat soutěž na to kdo nakreslí lépe a dalo by se vybírat! I kdyby pak udělali anketu mezi lidma co se jim líbí, tak to dopadne určitě lépe. No a cena je kategorie sama o sobě...
5.6.2011 Článek Já na svojí čtyřtaktní padesátce jezdím zpravidla trasy do 30 km (hlavně za přítelkyní - 28 km). Když jedu tam tak zpravidla proti větru a do kopce a zpátky logicky naopak. Tam mi trvá cesta cca 40 minut a zpátky kolem 35. A na jednu nádrž to takhle můžu otočit třiapůlkrát. Plná je za cca 250 kč (beru shell w-power 95). Pokud se někomu zdá tady toto hodně peněz za ujetou vdálenost tak už fakt nevím co to je za skoťáka To jen takové malé srovnání, že být eko za každou cenu nemá smysl... je to to samé jako s Toyotou Prius: Běžně s ní člověk jezdí kolem 6,5 litrů na sto. Není to prostě žádná hitparáda. Za mě tedy
28.4.2011 Článek Takhle nějak má vypadat správný skútr! Jednoduchý, výkoný, se super cenou a pokud chce někdo ladit, má k tomu i spoustu dílů a možností. Akcelerace a vyšší rychlost, jde pohnout dále díky multivaru, pak stačí laďák, odladit válečky a myslím, že nebude mít problém s 80-90 km/h a kdo to myslí fakt vážně tak si koupí 70ccm kit, předělá vzduch na vodníka, jiný převod, ostrou váčku a myslím, že se pak tachometr zastaví někde u 110-120
27.4.2011 Článek Tragikomedie na kolečkách opravdu člověk musí zamáčknout slzu, když vidí kam se dnes Jawa dostala.
Předchozí
1 2 3 4 5
Následující

TOPlist