renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

seikos

Offline: Dnes v 10:51 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Onen Svět
Lokalita: Písek Jihočes...
Komentářů: 11x
Poděkoval: 46x
Pomohl: 457x
Založil témat: 202x
Napsal příspěvků: 13491x
Body komentářů: 975 / 79
ID uživatele: 96214
Registrace: 4.6.2009

Adresa profilu:http://seikos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů

6.1.2017 Článek soccer: Lidl prodaval vyborne Sunkove parky co mely 96% masa. Od Noveho roku jsou drazsi a maji jen 85%. Kdyz jsem psal do Lidlu, tak mi bylo odpovezeno, ze 85% pry lidem staci a lidi maji 85% radsi nez 96%. Ze stejneho duvodu zanikly velike HiFi veze. Lidem stacily mikrosystemy. Lidi take nepotrebuji CD kvalitu. Staci kvalita MP3. Neni potreba kvalitni syr. Staci syr z palmoveho oleje. Vzdyt je to fuk - chemikalie tomu daji stenou chut. Nepotrebujeme kvalitni benzin - staci to redit etanolem. Nepotrebujeme auta co vydrzi 400tis - staci kdyz vydrzi 200. Nepotrebujeme kvalitni fotoaparaty - staci mit cokoliv v mobilu. Nepotrebujeme kvalitni silnice - staci to co projde vyberovym rizenim. Nepotrebujeme hezke a drahe obleceni - ty kostkace z Kiku staci. Tenhle upadek lidskych naroku je videt na spouste mistech. Drive si lide radi priplatili za kvalitu. Dnes se spokoji s cimkoliv, co ma nizkou cenu, muzou to mit hned, muzou toho mit hodne. A jak bylo dole napsano - casto se ti lide ohaneji argumentem, ze "nepotrebuju si nic dokazovat, nepotrebuji s nikym zavodit".
+14 
5.1.2017 Článek Kavak95: dle me nemas pravdu. Tyhle nazory od zdi ke zdy nejsou nikdy korektni. A tady se hodi primer jednoho znameho porekadla: " Jedna vlastovka jaro nedela". Nesporny fakt je ten, ze Martinova diskuse zde na foru mu pomohla, jakkoliv ho to stalo dost usili. Zdejsi diskusni forum mu udelalo dobrou sluzbu a nebyt sluzby m.cz, tak dodnes sedi s hlavou v dlanich.
U vseho je potreba hledat nejakou rovnovahu.
-2
5.1.2017 Článek dracan: a Dakar, nejnáročnější rally světa není motoristická olympiáda? To nad čím tady brečíš je přece princip Dulky. Takhle Dukla funguje už desítky let. Brečí jen ti co je vylili
4.1.2017 Článek callow: externí redaktor má stále jistou míru autonomie
-1
3.1.2017 Článek Kdyby jenom dívčích






+6 -1
3.1.2017 Článek thekulda: ano, Afrika je blíž než Jižní amerika. Nicméně logistické a přepravní náklady jsou marginální výdaj. Náklady na Dakar a Africa jsou zhruba podobné. Africu prostě jedou ti, kterýmž Dakar posledních let (uzavŕenost trati a styl závodu jako WRC) leze krkem. Stejně tak jako klesá účast na Dakaru, stoupá na Africa Eco. A já to vnímám pozitivně. Dakar si vzhledem ke své mediální ceně tězko hledá cestu k TV divákovi a jejich mediální marketing už roky stojí na místě. Namísto toho aby třeba využili online internetu, chovají se jak před 20-ti lety a velmi limitují média.
A je to moc škoda. Nakonec si sami škodí. A časový posun je pro evropany (nejhojnější účastníky a tudíž fanoušky) taky nepříjemný.
2.1.2017 Článek Afrika 2007:
511 jezdců

Jižní amerika:
2009: 271
2010: 187
2011: 407
2012: 443
2013: 449
2014: 431
2015: 406
2016: 347
2017: 318

V době konkunktury a kdy mají týmy a sponzoři dost peněz to jde s Dakarem pěkně z kopce. Zrovna dnes byl na to téma zajímavý rozhovor v TV. Dakar je spíš už jen jako středomořská Rally. Některé týmy se vracejí do Afriky a některé jedou už současně Dakar i Africa Eco Race.
2.1.2017 Článek Ještě že se t nestalo v USA. Tam jsou zvyklí si vzít bandu právníků a vyprecizovat žalobu, źe by se z toho Rossi po... Ženská by to v USA uhrála na doživotní psychické trauma
30.12.2016 Článek Romanko: kartery vycházejí ze současného Streeta. Válce by měly mít stejné vrtání, jen vyšší zdvih. Hlava ze současného Tigera 800.
28.12.2016 Článek Jindra650: mas na mysli ten "novy 2V vlastni konstrukce"? O obsahu kolem 800?

alexa7: s tou prevahou oranzove barvy je to kombinace vseho. Nejen dobre motorky. Co si budeme povidat. Nektere znacky jsou lepsi nez KTM. Ale KTM dava jezdcum vsech zavodu a kategorii velmi nadstandardni vyhodu dostupnosti nahradnich dilu. Treba Gas-Gas ma krasnou Dakarskou GP motorku za polovicni cenu nez KTM. Ale nikdo ho nejede, bo v Chile tomu da Gas Gas nulovou podporu. Tam, kde zavodni peloton doprovazi 8 oranzovych kamionu plny dilu a vyskolenych mechaniku
-3
27.12.2016 Článek

vakormezek píše: Musím se ale smát tomu,že když přišlo KTM s 390, tak každý ohrnoval nos, brzdy nebyly nic moc... A teď přijde BMW a objevila se aura.

ono to třeba bude tím, že Bybre je značka, pod kterou se prodává více produktů. BMW má zcela jiný brzdič i pumpu než KTM. A třeba v základu má BMW pancéřové hadice, kde KTM má "gumové".
+1 -3
27.12.2016 Článek petrumr: znalec opravdu nejsi. Rok 2016 sesumírován ještě nebyl. Ale v roce 2015 prodalo BMW 137 tis motorek, kdežto KTM prodalo 181 tis. To nevypadá že by KTM mělo problém s prodejem. To spíš vypadá, že právě KTM šláplo BMW na kuří oko a BMW muselo nějak reagovat. Stejně jako jim předtím šlápla do úsměvu Ducati a BMW muselo narychlo uplácat S1000XR
+2 -1
27.12.2016 Článek Zelinář: motor je vyvinutý samotným BMW. Vyrábí ho (stejně jako celou motorku) indický TVS
21.12.2016 Článek Ten Advík vypadá víc než zoufale. Jako by ho Lego stavělo z nějakých skladových přebytků.
R60 je nádherný. Tam je vidět že se dílky vyráběly na míru
+1 -1
19.12.2016 Článek Pedrito: já tady vidím jeden problém, který se vztahuje k batůžkům - hodnotitelům:
1. batůžka nechce nikdo moc dělat - nedostatkové zboží
2. batůžek musí na motorce najet alespoň 1000km, než je schopen ze sebe vydat nějaký názor
3. ...jestli je vůbec schopen. Často ze sebe vydá jen informaci, že ho bolí zadek a jde hledat záchody
4. batůžek musí najezdit určité (významné) množství motorek, aby si udělal vůbec nějakou představu
5. ad bod 1.
6. se stokilovým chlapem za zády nebude chtít žádný testovací jezdec testovat. Zejména pokud by mu čuchal za krk a říkal že má na sobě nějaké pižmo, trochu jako dub
-1

TOPlist