Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů
6.1.2017 | Článek | soccer: Lidl prodaval vyborne Sunkove parky co mely 96% masa. Od Noveho roku jsou drazsi a maji jen 85%. Kdyz jsem psal do Lidlu, tak mi bylo odpovezeno, ze 85% pry lidem staci a lidi maji 85% radsi nez 96%. Ze stejneho duvodu zanikly velike HiFi veze. Lidem stacily mikrosystemy. Lidi take nepotrebuji CD kvalitu. Staci kvalita MP3. Neni potreba kvalitni syr. Staci syr z palmoveho oleje. Vzdyt je to fuk - chemikalie tomu daji stenou chut. Nepotrebujeme kvalitni benzin - staci to redit etanolem. Nepotrebujeme auta co vydrzi 400tis - staci kdyz vydrzi 200. Nepotrebujeme kvalitni fotoaparaty - staci mit cokoliv v mobilu. Nepotrebujeme kvalitni silnice - staci to co projde vyberovym rizenim. Nepotrebujeme hezke a drahe obleceni - ty kostkace z Kiku staci. Tenhle upadek lidskych naroku je videt na spouste mistech. Drive si lide radi priplatili za kvalitu. Dnes se spokoji s cimkoliv, co ma nizkou cenu, muzou to mit hned, muzou toho mit hodne. A jak bylo dole napsano - casto se ti lide ohaneji argumentem, ze "nepotrebuju si nic dokazovat, nepotrebuji s nikym zavodit". +14 |
5.1.2017 | Článek | Kavak95: dle me nemas pravdu. Tyhle nazory od zdi ke zdy nejsou nikdy korektni. A tady se hodi primer jednoho znameho porekadla: " Jedna vlastovka jaro nedela". Nesporny fakt je ten, ze Martinova diskuse zde na foru mu pomohla, jakkoliv ho to stalo dost usili. Zdejsi diskusni forum mu udelalo dobrou sluzbu a nebyt sluzby m.cz, tak dodnes sedi s hlavou v dlanich. U vseho je potreba hledat nejakou rovnovahu. -2 |
5.1.2017 | Článek | dracan: a Dakar, nejnáročnější rally světa není motoristická olympiáda? To nad čím tady brečíš je přece princip Dulky. Takhle Dukla funguje už desítky let. Brečí jen ti co je vylili |
4.1.2017 | Článek | callow: externí redaktor má stále jistou míru autonomie -1 |
3.1.2017 | Článek | Kdyby jenom dívčích +6 -1 |
3.1.2017 | Článek | thekulda: ano, Afrika je blíž než Jižní amerika. Nicméně logistické a přepravní náklady jsou marginální výdaj. Náklady na Dakar a Africa jsou zhruba podobné. Africu prostě jedou ti, kterýmž Dakar posledních let (uzavŕenost trati a styl závodu jako WRC) leze krkem. Stejně tak jako klesá účast na Dakaru, stoupá na Africa Eco. A já to vnímám pozitivně. Dakar si vzhledem ke své mediální ceně tězko hledá cestu k TV divákovi a jejich mediální marketing už roky stojí na místě. Namísto toho aby třeba využili online internetu, chovají se jak před 20-ti lety a velmi limitují média. A je to moc škoda. Nakonec si sami škodí. A časový posun je pro evropany (nejhojnější účastníky a tudíž fanoušky) taky nepříjemný. |
2.1.2017 | Článek | Afrika 2007: 511 jezdců Jižní amerika: 2009: 271 2010: 187 2011: 407 2012: 443 2013: 449 2014: 431 2015: 406 2016: 347 2017: 318 V době konkunktury a kdy mají týmy a sponzoři dost peněz to jde s Dakarem pěkně z kopce. Zrovna dnes byl na to téma zajímavý rozhovor v TV. Dakar je spíš už jen jako středomořská Rally. Některé týmy se vracejí do Afriky a některé jedou už současně Dakar i Africa Eco Race. |
2.1.2017 | Článek | Ještě že se t nestalo v USA. Tam jsou zvyklí si vzít bandu právníků a vyprecizovat žalobu, źe by se z toho Rossi po... Ženská by to v USA uhrála na doživotní psychické trauma |
30.12.2016 | Článek | Romanko: kartery vycházejí ze současného Streeta. Válce by měly mít stejné vrtání, jen vyšší zdvih. Hlava ze současného Tigera 800. |
28.12.2016 | Článek | Jindra650: mas na mysli ten "novy 2V vlastni konstrukce"? O obsahu kolem 800? alexa7: s tou prevahou oranzove barvy je to kombinace vseho. Nejen dobre motorky. Co si budeme povidat. Nektere znacky jsou lepsi nez KTM. Ale KTM dava jezdcum vsech zavodu a kategorii velmi nadstandardni vyhodu dostupnosti nahradnich dilu. Treba Gas-Gas ma krasnou Dakarskou GP motorku za polovicni cenu nez KTM. Ale nikdo ho nejede, bo v Chile tomu da Gas Gas nulovou podporu. Tam, kde zavodni peloton doprovazi 8 oranzovych kamionu plny dilu a vyskolenych mechaniku -3 |
27.12.2016 | Článek | vakormezek píše: Musím se ale smát tomu,že když přišlo KTM s 390, tak každý ohrnoval nos, brzdy nebyly nic moc... A teď přijde BMW a objevila se aura. ono to třeba bude tím, že Bybre je značka, pod kterou se prodává více produktů. BMW má zcela jiný brzdič i pumpu než KTM. A třeba v základu má BMW pancéřové hadice, kde KTM má "gumové".+1 -3 |
27.12.2016 | Článek | petrumr: znalec opravdu nejsi. Rok 2016 sesumírován ještě nebyl. Ale v roce 2015 prodalo BMW 137 tis motorek, kdežto KTM prodalo 181 tis. To nevypadá že by KTM mělo problém s prodejem. To spíš vypadá, že právě KTM šláplo BMW na kuří oko a BMW muselo nějak reagovat. Stejně jako jim předtím šlápla do úsměvu Ducati a BMW muselo narychlo uplácat S1000XR +2 -1 |
27.12.2016 | Článek | Zelinář: motor je vyvinutý samotným BMW. Vyrábí ho (stejně jako celou motorku) indický TVS |
21.12.2016 | Článek | Ten Advík vypadá víc než zoufale. Jako by ho Lego stavělo z nějakých skladových přebytků. R60 je nádherný. Tam je vidět že se dílky vyráběly na míru +1 -1 |
19.12.2016 | Článek | Pedrito: já tady vidím jeden problém, který se vztahuje k batůžkům - hodnotitelům: 1. batůžka nechce nikdo moc dělat - nedostatkové zboží 2. batůžek musí na motorce najet alespoň 1000km, než je schopen ze sebe vydat nějaký názor 3. ...jestli je vůbec schopen. Často ze sebe vydá jen informaci, že ho bolí zadek a jde hledat záchody 4. batůžek musí najezdit určité (významné) množství motorek, aby si udělal vůbec nějakou představu 5. ad bod 1. 6. se stokilovým chlapem za zády nebude chtít žádný testovací jezdec testovat. Zejména pokud by mu čuchal za krk a říkal že má na sobě nějaké pižmo, trochu jako dub -1 |