renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

seikos

Offline: 25.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 50
Město: Onen Svět
Lokalita: Písek Jihočes...
Komentářů: 11x
Poděkoval: 46x
Pomohl: 457x
Založil témat: 202x
Napsal příspěvků: 13491x
Body komentářů: 975 / 79
ID uživatele: 96214
Registrace: 4.6.2009

Adresa profilu:http://seikos.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů

14.3.2017 Článek Tak pokud by se to dalo pojmout jako fabrická Rally Replica, tak ta cena je více než dobrá. Otázka zní, zda-li se na tom dá nejen jet, ale i vyhrávat. Jak se ukázalo třeba u KTM, tak na KTM Rally Replica se dá vyhrát celý Dakar (ok, nebo dojet třeba druhý).
Aby to nebyla jen pozérská motorka pro Bulldogbikera pro ježdění Liberec-Pekelné doly po asflatu přes Ještěd
+1 -1
13.3.2017 Článek FilipTenere: tak já bych zase to obrovské stádo kobyl nekritizoval. Ať jich tam klidně 160 je. Ale ať to má 150 kilo a zdvihy ještě alespoň o 60mm vyšší
-1
9.3.2017 Článek Jsem zvědavej za jak dlouho jim tu indickou produkci Trump zařízne. Resp zdraží importy, takže tyhle mini HD si budou za chvíli amíci vyrábět sami pro sebe doma.
Ta nádrž vypadá jako by tam neměla být. Nádrž nakřivo, maska nakřivo, lak na rámu ala China, namísto kyvky kus jeklu, Celkové zpracování - jako bych před sebou viděl NC750S.
Cena to zachraňuje. Resp. kdo si kupuje HD kvůli dobré ceně? Majitelé HD si to kupují kvůi jistému šmrncu a image. To tomuhle schází.
+5 
8.3.2017 Článek TTrs: nejdřív se na tom svez a pak dávej moudra. Ty motorky (a motory V9) jedou skvěle.
Před třiceti lety nebylo Euro4, které škrtí všechno co se dá. V7 Sport z roku 1972 měla také 70 koní. Na což se s touto koncepcí vzduchem chlazeného motoru splňující Euro4 dnes nedostaneš.
+1 -1
7.3.2017 Článek DesertFox: tak vloni Yamaha MT-10. To je už takový kolorit téhle podivné ankety - veřejnost zasvěceně hlasuje o novinkách, které vyjely v zimě, nikdo na nich nejel a leckdy ani v reálu neviděl
6.3.2017 Článek Malá mulťoška - zcela zaslouženě
-1
3.3.2017 Článek hugozhor: ale prd. U BMW je stánek homologovaný na 80dBa. A u pódia bylo max 106 dBa. Což mezi námi odborníky se určitě shodneme že je veliká diference

Napříště jdi namísto motorkářského veletrhu na procházku do Jizerek
+1 -2
2.3.2017 Článek mira592: to je vidět, co někteří lidé považují za důležité. Namísto abys řešil motorku, řešíš že stojí na OSB desce. Ta deska ničemu nevadí. Stojí na ní i třeba Ducati Scrambler Desert Sled a nikdo neřekne ani slovo. Mondial stojí dokonce přikurtovaný na europaletách a nikdo se neozve. Ale jak se někde objeví Jawa, to je hned spousta "odborných kritik" na všechna možná témata.

Mimochodem FGR: OMG, to není motorka, to je vybroušený diamant. Na živo maximální nádhera.

meloking: Street tam byl, ve verzi RS. Hodně vymazlená mašinka
+6 -3
28.2.2017 Článek Super. Takováhle motorka v portfoliu Yamahy vyloženě chyběla
28.2.2017 Článek dejf: obyčejné vidle jsou v duchu klasiky. Motorka nemá být konkurentem pro Truxton R - nehraje si na nastavitelný podvozek, radiální brzdy, moderní techniku a jakoukoliv přidanou hodnotu. Konkuruje "jen" cenou. Já to vnímám jako vhodnou recyklaci skladových zásob BMW a že tohle si koupí za ty peníze je zcela vyjímečně ukázkový blázen.
Což bylo vidět i na posledních výstavách, jaké se kolem tohoto stroje točily "osůbky"
28.2.2017 Článek Aspirit je skvělá banda lidí. Doufám že se zachovají alespoň jako servis a dojdou s Faberem alespoň k nějaké dohodě.
Před měsícem to vypadalo tak, že je chce Faber potopit úplně a zcela "pohrdl kvalitou" jejich krásné prodejny. A ani jako s pouhým dealerem s nimi nepočítal.
Cílená likvidace.
Smutný je přístup Piáža - přišlo ukončení smlouvy bez jakékoliv pŕedchozí (a následné) komunikace.
+3 
27.2.2017 Článek Jarrinn: tak pilot se účastnil testování mnoha motorek v zahraničí a není reálné s sebou do letadla tahat několikerou výbavu. A převlékat se podle toho na jaké motorce zrovna sedí.
+2 
27.2.2017 Článek Tuck: výhradní dovozce není dealer. Faber má v Rakousku taky jen jednu jedinou prodejnu. Budou především spravovat dealerskou síť
22.2.2017 Článek VENCAXX: myslím že motáš barvu jablek s chutí hrušek. "Čínská" Jawa nestojí 200, ale necelých 100. Ani ta druhá nestojí 200, ale 180. Ta druhá navíc není čínská, ale je to výroba ČR a italský motor z fabriky Yamahy. Je samozřejmě možné, že některá kosmetika je z číny (přístroje, brzdiče), ale je dle mého nekorektní Jawě vyčítat, že používá komponenty z celého světa, když to tak dělají i všichni ostatní.
A už vůbec bych nehledal problém v tom, že česká Jawa používá motory z Itálie, když německé BMW používá motory made in China, nebo nedejbože z Indie
+2 
22.2.2017 Článek Chápu že to nemá cornering ABS - s tímhle se jezdí převážně rovně. Ale že to nemá quickshifter? Tak to mě tedy Indian hluboce zklamal

TOPlist