Komentáře
Nalezeno 1875 záznamů
14.3.2017 | Článek | Tak pokud by se to dalo pojmout jako fabrická Rally Replica, tak ta cena je více než dobrá. Otázka zní, zda-li se na tom dá nejen jet, ale i vyhrávat. Jak se ukázalo třeba u KTM, tak na KTM Rally Replica se dá vyhrát celý Dakar (ok, nebo dojet třeba druhý). Aby to nebyla jen pozérská motorka pro Bulldogbikera pro ježdění Liberec-Pekelné doly po asflatu přes Ještěd +1 -1 |
13.3.2017 | Článek | FilipTenere: tak já bych zase to obrovské stádo kobyl nekritizoval. Ať jich tam klidně 160 je. Ale ať to má 150 kilo a zdvihy ještě alespoň o 60mm vyšší -1 |
9.3.2017 | Článek | Jsem zvědavej za jak dlouho jim tu indickou produkci Trump zařízne. Resp zdraží importy, takže tyhle mini HD si budou za chvíli amíci vyrábět sami pro sebe doma. Ta nádrž vypadá jako by tam neměla být. Nádrž nakřivo, maska nakřivo, lak na rámu ala China, namísto kyvky kus jeklu, Celkové zpracování - jako bych před sebou viděl NC750S. Cena to zachraňuje. Resp. kdo si kupuje HD kvůli dobré ceně? Majitelé HD si to kupují kvůi jistému šmrncu a image. To tomuhle schází. +5 |
8.3.2017 | Článek | TTrs: nejdřív se na tom svez a pak dávej moudra. Ty motorky (a motory V9) jedou skvěle. Před třiceti lety nebylo Euro4, které škrtí všechno co se dá. V7 Sport z roku 1972 měla také 70 koní. Na což se s touto koncepcí vzduchem chlazeného motoru splňující Euro4 dnes nedostaneš. +1 -1 |
7.3.2017 | Článek | DesertFox: tak vloni Yamaha MT-10. To je už takový kolorit téhle podivné ankety - veřejnost zasvěceně hlasuje o novinkách, které vyjely v zimě, nikdo na nich nejel a leckdy ani v reálu neviděl |
6.3.2017 | Článek | Malá mulťoška - zcela zaslouženě -1 |
3.3.2017 | Článek | hugozhor: ale prd. U BMW je stánek homologovaný na 80dBa. A u pódia bylo max 106 dBa. Což mezi námi odborníky se určitě shodneme že je veliká diference Napříště jdi namísto motorkářského veletrhu na procházku do Jizerek +1 -2 |
2.3.2017 | Článek | mira592: to je vidět, co někteří lidé považují za důležité. Namísto abys řešil motorku, řešíš že stojí na OSB desce. Ta deska ničemu nevadí. Stojí na ní i třeba Ducati Scrambler Desert Sled a nikdo neřekne ani slovo. Mondial stojí dokonce přikurtovaný na europaletách a nikdo se neozve. Ale jak se někde objeví Jawa, to je hned spousta "odborných kritik" na všechna možná témata. Mimochodem FGR: OMG, to není motorka, to je vybroušený diamant. Na živo maximální nádhera. meloking: Street tam byl, ve verzi RS. Hodně vymazlená mašinka +6 -3 |
28.2.2017 | Článek | Super. Takováhle motorka v portfoliu Yamahy vyloženě chyběla |
28.2.2017 | Článek | dejf: obyčejné vidle jsou v duchu klasiky. Motorka nemá být konkurentem pro Truxton R - nehraje si na nastavitelný podvozek, radiální brzdy, moderní techniku a jakoukoliv přidanou hodnotu. Konkuruje "jen" cenou. Já to vnímám jako vhodnou recyklaci skladových zásob BMW a že tohle si koupí za ty peníze je zcela vyjímečně ukázkový blázen. Což bylo vidět i na posledních výstavách, jaké se kolem tohoto stroje točily "osůbky" |
28.2.2017 | Článek | Aspirit je skvělá banda lidí. Doufám že se zachovají alespoň jako servis a dojdou s Faberem alespoň k nějaké dohodě. Před měsícem to vypadalo tak, že je chce Faber potopit úplně a zcela "pohrdl kvalitou" jejich krásné prodejny. A ani jako s pouhým dealerem s nimi nepočítal. Cílená likvidace. Smutný je přístup Piáža - přišlo ukončení smlouvy bez jakékoliv pŕedchozí (a následné) komunikace. +3 |
27.2.2017 | Článek | Jarrinn: tak pilot se účastnil testování mnoha motorek v zahraničí a není reálné s sebou do letadla tahat několikerou výbavu. A převlékat se podle toho na jaké motorce zrovna sedí. +2 |
27.2.2017 | Článek | Tuck: výhradní dovozce není dealer. Faber má v Rakousku taky jen jednu jedinou prodejnu. Budou především spravovat dealerskou síť |
22.2.2017 | Článek | VENCAXX: myslím že motáš barvu jablek s chutí hrušek. "Čínská" Jawa nestojí 200, ale necelých 100. Ani ta druhá nestojí 200, ale 180. Ta druhá navíc není čínská, ale je to výroba ČR a italský motor z fabriky Yamahy. Je samozřejmě možné, že některá kosmetika je z číny (přístroje, brzdiče), ale je dle mého nekorektní Jawě vyčítat, že používá komponenty z celého světa, když to tak dělají i všichni ostatní. A už vůbec bych nehledal problém v tom, že česká Jawa používá motory z Itálie, když německé BMW používá motory made in China, nebo nedejbože z Indie +2 |
22.2.2017 | Článek | Chápu že to nemá cornering ABS - s tímhle se jezdí převážně rovně. Ale že to nemá quickshifter? Tak to mě tedy Indian hluboce zklamal |