-
Brno wokruh
Vyšlo nám počásko, jezdili jsme dohromady 5x30 minut. Bylo to úplně super. Gumy držely na jedničku, motor fachal bezchybně, brzdy neúnavný...Salajdry na kolenou kvalitně vodřený :-))))
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 9km -
Konečná podoba
Tak tady je poslední verze ke dnešnímu datu!! Jen navíc sou závažíčka, spíš duralové záslepky. Tohle tady nebudu sám moc hodnotit. Budu moc rád, když vy sami řeknete svůj názor. Budu rád, když hodnoce
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 10km -
Výměna gum
Chtěl sem si zajezdit na vokruhu, tak sem pokoupil gumy. Jezdím už leta, vím že na okruh sou jiný gumy než sem koupil, ale nakonec se ukázalo že to pro mě, jako amatera, je jedno! Dal sem obyčejné DUN
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 7km -
Sedlo
No jo,sedlo! Bavilo mě dělat s tím materiálem. Musela to bejt precizní práce, nemoh sem si dovolit chybovat. Musela být pevná ruka. Dělá se to nahrubo nožem, pak rozbruskou lameláčem a nakonec jemné d
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 6km -
Přední vidle-brzdy
Tady jen malinká změna od původního plánu. Během toho času úprav a oprav sem se rozhod, že brzdy budou radiální i s pumpou! Opět musím říct, že sem udělal dobře. Původní brzdy byli tak nějak normoš, a
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 5km -
Koncovka
No a tady je koncovka. Nejdřív bylo třeba vyrobit "kopito" a pak podle něj udělat wopravdovej unikát! Je to moc hezký, povedlo se to na jedničku a i ten zvuk stojí za to!!! Samozřejmě nesmí chybět pra
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 4km Komentářů: 1 -
Vejfuck II
Tak tohle byl můj nápad a realizace zas Čunda. Vymyslel sem, že když v malé koncovce, co sem měl v plánu, nebude moc prostoru pro dostatečné tlumení, udělám místo katíku tlumivku. Dušan vejfuk celej r
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 3km Komentářů: 1 -
Podsedadlák-laminace
Tak tohle byla věc, na kterou sem se vůbec netěšil. Hroznej bordel z toho a jen kuli disajnu. Ale někdo to udělat musel, kdo jinej než já!! Výsledek snad stojí za to, ale s laminátem je to fakt v jedn
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 2km -
Víko spojky
Při koupi motorky nebyla spojka kompletní, dokonce víko spojky bylo poškozené a bez kontrolního sklíčka na olej. Spojka se zkompletovala, těsnění jak nový a barvička se taky povedla. Sklíčko se vyrobi
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 18.10.2010 Uskutečněno: 18.10.2010 Tachometr: 1km -
Chlazení
Byl jsem přesvědčenej, že chladiče musejí jít dopředu...Na straně to byl fakt hnus, kor když chci streeta!! Byl jsem se podívat u Míry (kde jinde) na nějaký chladiče, který by tam šly. Vybral jsem pře
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 26.03.2010 -
Vodní pumpa
Už jste někdy viděli něco tak hroznýho? Já ještě ne!! Asi jak ta motka dlouho někde stála, tak chladící kapalina pěkně zkrystalizovala a hezky zarostla vodní pumpa!! Nemyslel jsem si, že to rozchodí,
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 24.03.2010 -
Elektroinstalace
Další věc, kterou jsem chtěl udělat, bylo schovat co nejvíc drátů někam dovnitř...Schoval sjem relátka na světla, blinkry, polohový čidlo, dobíjecí relé a zapalovací cívky. Je to moc nebo málo? :-)))
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 23.02.2010 -
Vejfuk
Abych mohl upravit chlazení, musel jsem nejdříve překopat svody wod předních válců. A v tom mi zas pomohl Dušan. Rozměřil jsem si to a on to prakticky rozřezal a posvařoval dohromady...Vznikl mi docel
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 22.02.2010 -
Poděkování
Nerad bych zapomněl na jednu důležitou věc. Nebylo by žádné VFR, mojí stavby, kdyby nebylo kamaráda Míry Lepiče a jeho Moto-ŠIKULE. Spousta dílů, maličkostí, které mi chyběly, mi poskytnul a neváhal z
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Odborný servis Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 10.02.2010 -
Podsedadlový rám
Teď bylo na řadě upravit podsedadlový rám. To nebyl zas takový problém, rozřezal jsem origo a napasoval po kouskách pod ten laminát z fároše 09. Nejprve se mi ale nepovedl sklon, páč sjem si s tím něj
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 05.02.2010 -
Varianty
Se zadkem jsem měl jasno, ale jak s předkem... Dlouho jsem neměl jasno, tak zkouším různé varianty... origo předek, předek z fároše 07 a pak ještě úplně něco jiného a u toho jsem zůstal... Říkal jsem
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 28.01.2010 -
Přední vidle
Nejdříve jsem musel postavit motorku na kola. VFR neměla předek a spoustu věcí, které jsem musel postupně doladit, udělat a sehnat. Přední vidle jsou z Fireblada SC50, ale malinko upravené. Spodky, dr
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Oprava Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 25.01.2010 -
Koupě VFR800
Po ZX-9 jsem si do garáže dovezl VFR 800. Měl jsem pár variant, co s tím, ale nebyl jsem rozhodnutej...dal jsem tomu čas :-)
Motorka: Honda VFR 800 Typ: Koupě Vloženo: 15.03.2010 Uskutečněno: 17.11.2009