renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Johny_Servis

Offline: Dnes v 17:38 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 36
Město: Litovel
Lokalita: Olomouc Olomo...
Pomohl: 79x
Založil témat: 38x
Napsal příspěvků: 1937x
Body komentářů: 72
ID uživatele: 92749
Registrace: 24.4.2009

Adresa profilu:http://johny_servis.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 166 záznamů

7.11.2023 Článek čekal jsem Hondu GB750, případně GB350(RS), která se všude ve světě kromě socialistického skanzenu prodává jak teplé rohlíky. Takto za mě u Hondy a vlastně si už ani teď nevybavuju kterýkoliv z těch nových modelů. Ale je to stejně jedno. Prodávat se bude i to co nabízí a management se poplaca po ramenou za skvělé prodejní výsledky a spokojenost zákazníků
+1 
3.11.2023 Článek pernik: ano i ne. Pokud by cena tohoto byla třeba ke 190, tak to už si každý 2x rozmyslí, jestli nejít do řekněme etalonu třídy. Naopak CF moto konkurencí podle mě úplně není, protože pro současnou střední generaci (která má prachy) je to pořád Číňan. RE je sice Ind, ale se zvučným jménem
3.11.2023 Článek že to bude lepší než předchůdce se tak nějak očekávalo, RE je pořád ještě na vzestupné trajektorii. Otázka která ale bude zajímat každého a která rozhodne o tom jestli to bude prodejní šlágr nebo ho nový transalp zatluce do země bude ZA KOLIK ?
Co myslíte? Baťovských 149 900 ?
2.11.2023 Článek novekosatko: a myslíš, že kdyby colt dělal kvalitní a žádané zbraně, že by jej kdy vůbec nějací nymandi z brodu koupili? O CZUB mě v posledních letech přesvědčili dva výrobky: Bren A1 a P-10 což je mimochodem tak otřesná pistole, že to už bych si raději vzal luk a šíp než tento zmetek.
2.11.2023 Článek ne tak docela. Do 60. byli i ti Japonci válkou zbídačení a sloužili jako laciná montovna a stejně jejich výrobky měli pověst podřadného suntu. Co navíc neokopirovali, to neměli.
nevím to 100% jistě, ale úspěch je u těchto asijských národů způsoben jejich mentalitou postavenou na neustálém soutěžení mezi sebou a se světem. Čína jako levná montovna končí. Čínský dělník už chce alespoň 2 misky rýže, začíná se u nich řešit životní prostředí a mají/budou mít největší armádu důchodců na světě. Vývoj v dalších 30 letech bude podle mě podobný jako u nás - zbohatnou, zlenivi a budou chtít sociální jistoty
2.11.2023 Článek tady si usráváme z motorek, jak nám je Čína ukradne, ale to je celkem fuk. V 60. letech beztak tehdejší Evropa podobně s obavami sledovala nástup Japonců. No a kdo si dnes vzpomene na "anglickou moto školu" ? Nikdo a jsme rádi že se ty pravěké stroje přestěhovali do muzeí a my od té doby můžeme jezdit na normálních mašinách (v Česku to proběhlo až o 30 let později s koncem komunismu). Pokud to Číňan umí líp, levněji a orientuje se na zákazníka, na kterého "tradiční výrobci " jinak z vysoká serou, tak proč ne ? Evropa, potažmo ta střední stejně ani na motocyklové mapě světa neexistuje, takže nákupem Číňanů o nic neprichazime.
Daleko větší rachot nastane s nástupem čínských aut, což bych já viděl tak do konce desetiletí a tam se teprve musíme začít bát
+6 
2.11.2023 Článek on prej ten systém sociálního kreditů a šmírování jim ještě tak dobře nefunguje (zatím) sleduj "segment" na YouTube
2.11.2023 Článek vzhledem k tomu kteří patlalove (jinak toho, kdo vyrobil bren A1 ani nazvat nelze) colt koupili, tak mě to vůbec nepřekvapuje
13.10.2023 Článek ale obojí je výrazně složitější evolucí svých analogových předchůdců. Přidanou hodnotu nevidíš, protože jsi nepochopil co vlastně Honda vymýšlí
11.10.2023 Článek myslím že zatím nikdo v diskusi nepochopil oč vlastně jde srovnáváním s Jawa poloautomatem nebo automatem. Za mě to bude rozhodně super funkce, ale až když se k tomu dodá to "bé" a to je chytrá krabička s možností nastavení různých profilů reakce spojky včetně provázání s plynovou rukojeti a brzdami. To pak bude popojíždění v kolonách jedna radost, stejně jako ostrá sportovní jízda
11.10.2023 Článek platí to samé i pro vstřikování a ABS ?
28.9.2023 Článek motocompo samozřejmě znám z dřívějška, je to podle mě jedna z nejvíc crazy bizarních záležitostí historie motorek. O to cennější, že to udělala firma korporátního ražení plná kariérních kravaťáků. Podle mě to manažeři ani nemohli tušit, že se jedná o motorku a nebo byli všichni něčím sjetí, každopádně ta originál motka je za mě skutečně cool záležitost
+1 
14.9.2023 Článek zase ten článek o Suzuki turbo vyrovnal karmu a každý by jistě chtěl takovou motorku mít a servisovat
14.9.2023 Článek ad otázka - to je jenom mentální problém naší generace. Hornet, ninja, Bandit, Fazer, transalp... to jsou modly z plakátu naší generace. Dovedu si představit jak neprestizni muselo v roce 69 být označení "CB" jakyhosi podivnyho Hondy, když tu byly jména typu goldstar, bonevile apod.
11.9.2023 Článek Anglie 1969: "Hm, japonské motocykly. Musí být velká hrdost či pýcha vlastnit a sedlat tyto stroje co poslední dobou tak drtivě dobívaji svět "
https://cs.wikipedia.org/wiki/Honda_CB-750?wprov=sfla1

TOPlist