Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
30.12.2014 | Článek | Správná reklama!!! Jak psal Seikos. https://www.youtube.com/watch?v=TWNpfOZI2p8 |
12.11.2014 | Článek | Nádherné, čisté, dokonalé Jen škoda, že v pokud s tím někdo bude chtít i jezdit = doplnit: blinkry, zrcátka, SPZ+osvětlení, vzd.filtry, tak té čistoty znatelně ubude... To je vždy "oříšek" udělat pěknou stavbu i s těmito proprietami... |
26.10.2014 | Článek | Když čučím na ty tabulky... tak žádná rychlokvaška, zázračný talent ale pěkně postupně, si to vydřel BYG GRATULACE |
22.10.2014 | Článek | A GL1500 má dva karbece, né 2x klapku vstřiku jak píšete |
22.10.2014 | Článek | Hned na začátku je totální blábol : "... Byl to také první titul mistra světa udělený čtyřtaktu, protože do roku 2001 byla královská třída ovládána zběsilými dvoutakty." Staří pardi vědí, ale pro mladé kluky, napište realitu Šťastny, Ago a spol. jeli v MS dvoutaky?! Víc než dvacet let, MS (téměř) neznalo nic jiného než 4T! Včetně Hondy 250-V6 a HONDY 125 s pěti válci v řadě!!! až pak snad kraloval dvoutakt... A že mezi "šestiválci" není zmíněna legendární CBX, z tehdejšího six-tria Benelli, HONDA a KAWA asi jediná opravdu funkční ,to mě taky zamrzelo +2 |
12.10.2014 | Článek | Mareček je mistr světa |
12.10.2014 | Článek | cíl 99 93 46 26 |
12.10.2014 | Článek | 5kol 99 3s 93 1s 46 1s 26 |
12.10.2014 | Článek | Ještě 10 kol 99 1,4s 46 93 26 4 |
10.10.2014 | Článek | 2mamba54 s citem a kulantně napsáno! Máš+ +1 |
26.9.2014 | Článek | V motosportu, na této úrovni, dávno platí že je to "teamová hra" Mimo jiných atributů je třeba k úspěchu špičkový ladič+team mechaniků. A mluvit (hlavně v případě úspěchu) v množném čísle je i zdvořilost a výraz úcty k "mému" teamu +2 |
13.8.2014 | Článek | 2ddemo, máš to v hlavě správně srovnané a už za odvaho "jít s kůží na trh(na fórum)" si zasloužíš a za odvahu prudnout to zlacení, ho máš za mě 2x Každá stavba je můj vkus/Tvůj vkus a jak už si jistě "objevil" dojem z moto získáš až to všechno poskládáš a sesadíš a pak mnohdy sám vidíš chybky Už se těším na Tvé další projekty A dovolím si moto: "raděj umřít strhanej, po páté nebo desáté stavbě, než se uchlastat v hospodě, s kryglem v ruce a machrujíc jak bych to postavil já" +3 |
12.8.2014 | Článek | 2seikos prubnu to vysvětlit: SportClassic je označovaná řada od DUCATI, do které spadají tři modely(+další modifikované) -Paul Smart(první limitovaná série byla na OHLINSech) -Sport 1000(později Sport 1000 biposto) -GT 1000 (poslední rok výroby +GT1000 touring) A všechny modely měly "DRÁTOVÉ KOLA" ale ty jsou těžké jako krá.. a v rámci úprav a přestaveb C.R. se mnohdy mění za lehčí lité(kované)... Více o SportClassic zde: http://www.motorkari...ortclassic-3045.html |
12.8.2014 | Článek | 2seikos "dráty" mají všechny DUCATI z řady sport-classic Ta z odkazu od mrmmrm má řadu dalších úprav, mj. kývačku z GT s dvěma tlumiči, vidlici OHLINS s "radiálama" a lehoučké kované-frézované kola Podoby C.R. jsou dnes opravdu velmi růůůzné... |
12.8.2014 | Článek | Mě se to moc líbí pár detailů bych já udělal jinak, ale vidím kus řemeslné práce a vznikla pěkná motorka, které bude (zjevně) i pěkně funkční, což se o mnohých stavbách (i slovutných stavitelů) říct nedá... Nemám rád, dnešní škatulkování, co je a co není čistý c.r. když tam "JÁ" budu chtít "hrazďáky" nebo "třásničky" tak si je tam dám Motorka by měla být především na ježdění a funkční a ze všeho nejvíc, se musí líbit a přinášet radost a zábavu majiteli +1 -1 |