renocar_unor



PROFIL UŽIVATELE

PETARDAK

Online Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 60
Město: Nový Jičín
Lokalita: Nový Jičín Mo...
Poděkoval: 28x
Pomohl: 185x
Založil témat: 22x
Napsal příspěvků: 3223x
Body komentářů: 169 / 290
ID uživatele: 87755
Registrace: 21.2.2009

Adresa profilu:http://petardak.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 173 záznamů

30.12.2014 Článek Správná reklama!!! Jak psal Seikos.
https://www.youtube.com/watch?v=TWNpfOZI2p8
12.11.2014 Článek Nádherné, čisté, dokonalé
Jen škoda, že v pokud s tím někdo bude chtít i jezdit = doplnit: blinkry, zrcátka, SPZ+osvětlení, vzd.filtry, tak té čistoty znatelně ubude...
To je vždy "oříšek" udělat pěknou stavbu i s těmito proprietami...
26.10.2014 Článek Když čučím na ty tabulky... tak žádná rychlokvaška, zázračný talent ale pěkně postupně, si to vydřel
BYG GRATULACE
22.10.2014 Článek A GL1500 má dva karbece, né 2x klapku vstřiku jak píšete
22.10.2014 Článek Hned na začátku je totální blábol :
"... Byl to také první titul mistra světa udělený čtyřtaktu, protože do roku 2001 byla královská třída ovládána zběsilými dvoutakty."
Staří pardi vědí, ale pro mladé kluky, napište realitu Šťastny, Ago a spol. jeli v MS dvoutaky?! Víc než dvacet let, MS (téměř) neznalo nic jiného než 4T! Včetně Hondy 250-V6 a HONDY 125 s pěti válci v řadě!!! až pak snad kraloval dvoutakt...
A že mezi "šestiválci" není zmíněna legendární CBX, z tehdejšího six-tria Benelli, HONDA a KAWA asi jediná opravdu funkční ,to mě taky zamrzelo
+2 
12.10.2014 Článek Mareček je mistr světa
12.10.2014 Článek cíl
99
93
46
26
12.10.2014 Článek 5kol
99
3s
93
1s
46
1s
26
12.10.2014 Článek Ještě 10 kol
99
1,4s
46
93

26
4
10.10.2014 Článek 2mamba54 s citem a kulantně napsáno! Máš+
+1 
26.9.2014 Článek V motosportu, na této úrovni, dávno platí že je to "teamová hra"
Mimo jiných atributů je třeba k úspěchu špičkový ladič+team mechaniků. A mluvit (hlavně v případě úspěchu) v množném čísle je i zdvořilost a výraz úcty k "mému" teamu
+2 
13.8.2014 Článek 2ddemo, máš to v hlavě správně srovnané a už za odvaho "jít s kůží na trh(na fórum)" si zasloužíš a za odvahu prudnout to zlacení, ho máš za mě 2x
Každá stavba je můj vkus/Tvůj vkus a jak už si jistě "objevil" dojem z moto získáš až to všechno poskládáš a sesadíš a pak mnohdy sám vidíš chybky
Už se těším na Tvé další projekty
A dovolím si moto:
"raděj umřít strhanej, po páté nebo desáté stavbě, než se uchlastat v hospodě, s kryglem v ruce a machrujíc jak bych to postavil já"
+3 
12.8.2014 Článek 2seikos prubnu to vysvětlit:
SportClassic je označovaná řada od DUCATI, do které spadají tři modely(+další modifikované)
-Paul Smart(první limitovaná série byla na OHLINSech)
-Sport 1000(později Sport 1000 biposto)
-GT 1000 (poslední rok výroby +GT1000 touring)
A všechny modely měly "DRÁTOVÉ KOLA" ale ty jsou těžké jako krá.. a v rámci úprav a přestaveb C.R. se mnohdy mění za lehčí lité(kované)...

Více o SportClassic zde:
http://www.motorkari...ortclassic-3045.html
12.8.2014 Článek 2seikos "dráty" mají všechny DUCATI z řady sport-classic
Ta z odkazu od mrmmrm má řadu dalších úprav, mj. kývačku z GT s dvěma tlumiči, vidlici OHLINS s "radiálama" a lehoučké kované-frézované kola
Podoby C.R. jsou dnes opravdu velmi růůůzné...
12.8.2014 Článek Mě se to moc líbí pár detailů bych já udělal jinak, ale vidím kus řemeslné práce a vznikla pěkná motorka, které bude (zjevně) i pěkně funkční, což se o mnohých stavbách (i slovutných stavitelů) říct nedá...
Nemám rád, dnešní škatulkování, co je a co není čistý c.r. když tam "JÁ" budu chtít "hrazďáky" nebo "třásničky" tak si je tam dám
Motorka by měla být především na ježdění a funkční a ze všeho nejvíc, se musí líbit a přinášet radost a zábavu majiteli
+1 -1

TOPlist