Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
23.11.2015 | Článek | ... hodne ruznejch mechaniku (krome Grany) Voe tos zab"y"l +1 |
1.11.2015 | Článek | Je to (změnitelná) malichernost, ale překvapilo mě, že Alex, řadí za 1 směrem dolů??? Asi zvyk z testování "běžných" cesťáků Jinak bez barev, jen v té karbono-bílé je to pěkná bestie tak držím "oranžovým" palce ať jim vstup do GP vyjde |
7.8.2015 | Článek | Hmmm, tak toho studenta bych nechal "rupnout" vzhledově se mi to nelíbí... to může být můj problém, ale konstrukčně, technicky a funkčně, je tady špatně úplně všecho... mimo již kolegy popsané, tak výška celkové moto výška uložení motoru(a následně výška těžiště) kam dá: air-box, baterku, stupačky, el.příslušenství... aj. +2 -2 |
7.8.2015 | Článek | Nenašel jsem chybu funkce na prvním místě a čistota, dokonalost a styl se smyslem pro detail ... chtěl bych něco takového dokázat A způsob a kvalita nafocení to vše jen podtrhuje! +1 -1 |
3.8.2015 | Článek | Kejmi, móóóc velká gratulace za ty roky dřiny, už sis to zasloužil a "malej" Síťa taky moc pěkně |
16.7.2015 | Článek | Vláďo, opět pěkný článek jen dotaz, při pohledu na foto č.6, není ten "podsedlák" plastový odlitek??? |
16.7.2015 | Článek | Jó a ten "stařík" v černé kombi a bílé "jet"přilbě, je JOHN SURTEES!!! dodnes jediný mistr světa na moto i v F1 který tam řádně proháněl MV i "svůj" LOTUS https://cs.wikipedia.org/wiki/John_Surtees |
16.7.2015 | Článek | Strávil jsem na této akci, úžasné tři dny, v době "předkrizové" r.2008 a dodnes se mi při vzpomínkách "ježí chlupy" co se tam dalo v akci vidět a koho potkat na každém kroku co box to legenda...ať stroj nebo jezdec... Ago mi tenkrát podepsal blatník mojí MV Nejvíc mám v paměti, hlavně tu neskutečnou pohodu a vstřícnost naprosto všech, pilotů, diváků a hlavně pořadatelů Tady pár amatérských fotek: http://jekacko.rajce.idnes.cz/Spa08-klasik |
15.6.2015 | Článek | 2Sojkin... X-triner přívěru má, je to jen velmi lehce(hlavně výfukem, nastavením přívěry a mapou předstihu) "uklidněný a uhlazený" motor RR300 V kostce, sem ty mota srovnával tady: http://www.offmoto.com/viewtopic.php?pid=254509#p254509 |
15.6.2015 | Článek | 2iVlada buď jsi to dneska trochu odflák... nebo jsi mě v testu ňákou jinou BETU??? I na foto(č.4 a 9) vidím: min.stavitelnou "kompres" u zadního tlumiče, nastavení předpětí na pravé šavli(v té je pružina) a nastavení útlumu na šavli levé(v té je tlumič) |
25.5.2015 | Článek | Hmmm, první liga(Valle+Chorche) poslala fabriku do (_i_) tak poslouží aspoň druhá = Tech3 Je to přesně jak píše Ivan2T, Suzuka 8Hrs má v Japonsku obrovskou prestiž a jezdí jí i ty největší hvězdy... mj. to byl i jeden z důvodů, odchodu Rossiho od HRC, neb Hondou byl tlačen(a několikrát dotlačen) ke startu na tomto závodě... což v nabité sezóně, musí totálně rozhazovat koncentraci... přeorientování na zcela jiný stroj, podvozek, pneu... -1 |
16.5.2015 | Článek | Krabbio |
2.5.2015 | Článek | 2IvanDvoutakťák podvozek SHOWA(+brzdy NISSIN) jedou všechny open Hondy, jen loni si AB "vydupalo" u HRC vyjimku na OHLINS+BREMBO... a letos už jim "to"neprošlo... Jinak Karel je opravdu 1,6 za prvním a třeba 0,6 za Vallem(který laboroval pneu/podvozek)... mě to jako průser nepříjde... ale je fakt že technických problémů už je nasbíraných moc a možná by chtělo "pošpekulovat" o personálním sestavení teamu a jak známo: "ryba smrdí od hlavy(od šéftechnika)... +3 |
27.4.2015 | Článek | Kejmi, ku.wa dobrýýýýýýýýýýý BYG GRATULACE!!! |
6.1.2015 | Článek | Asi sem "upad" ale opět, plný souhlas se seikosem přeplňování, v reálném provozu, určitě úsporu nepřinese, v době kdy s.sportovní litr váží +/- tolik co s.s. šestka a podstatnou část váhy pohonného agregátu tvoří primár+spojka+převodovka, tak ani úsporu váhy moc nevidím... Za to vidím (za pár let) mnohem komplikovanější, dražší, náročnější servis a opravitelnost u ojetin... na kterých tu mj. jezdí drtivá většina osazenstva fóra... +1 |