Komentáře
Nalezeno 173 záznamů
1.7.2014 | Článek | 2iVlada: report príma psáno, ze správného pohledu "ze života hobby ridera" A na EXC200 si nejel??? Dík. |
15.6.2014 | Článek | 93, 26, 46 3,5kola |
15.6.2014 | Článek | 7kol a prší +1 |
15.6.2014 | Článek | 46 a na něm 93 |
15.6.2014 | Článek | 46 par desetin93,26...99 |
11.6.2014 | Článek | 2seikos: príma ale jestli bys mě nechtěl ojeb.. východníma |
11.6.2014 | Článek | 2Mig_35 v tom případě zdravím exValacha roky letí strašně rychle Bimotu sem dovezl už v roce 1993, tenkrát byla první v ČR a přitáhnout moto s tehdejší cenovkou 45000,-DM ufo opravdu bylo... pro mladší: DM = tehdejší Německá Marka = cca x20kč |
11.6.2014 | Článek | 2wario: 186cm víz: http://www.motorkari...MW%20R%20NineT-28313 |
10.6.2014 | Článek | Mig_35 omlouvat se netřeba... moto namátkou: BIMOTA YB8/10, TRIUMPH 1200Trophy, F6C, VTR-SP1, MV-Brtale... vše kupované nové... ale snad to není o tom si poměřovat "pindíky" kdo má delší(dražší)... fakt je že naježděno a motorok vystřídáno, mám asi o pár chlupů víc než Ty... Opět vzletně řečeno: "tolik km co Ty jsi najezdil, já sem natlačil motorky do dílny a z dílny" Ono fak nesmíš dát na"promo" kecy a být zaslepeně připosraný z jedné značky, ona každá má své "+" i "-" a dokonalé motorky nedělá nikdo... a bohužel, většina motorek posledního desetiletí, jsou víc a víc směřována ke sterilnímu chování "pro laické spotřebitele" než pro chlapské a motorkářské zážitky"... stejně tak na motorkách posledních 6-8let,i když navenek dokonalejší, přibývají zejména elektronické fičůry, pokud se jim podíváš pod sukně(pod plasty) tak mechanik/strojař vidí obrovský ekonomický tlak na úspory, šizení(=ojeb... ) +4 |
10.6.2014 | Článek | 2Mig_35 fakt se na Tebe nezlobím jen zcela nechápu, dle čeho mě posuzuješ(možná z jedné crazy fotky v profilu?) a opravdu nevím jako kupec jaké motky Ti připadám??? Ale jako člověk který který na motorkách jezdí víc jak 40 let, který vlastnil víc než 50 moto, i výrazně dražších než NineT a hlavně jako člověk, kterého motorky víc než třicet let úspěšně živí a který, vzletně řečeno: "jezdil už na všem co má dvě kola" jsem si dovolil, uvážlivě, napsat svou zkušenost a svůj dojem z tohoto stroje Možná až vyzkoušíš pár desítek motocyklů, sám dojdeš k tomu, že(jak říkal pan Werich)"lidé sou různá"... a motocykl který by seděl všem nevyrábí nikdo, ani BMW... |
9.6.2014 | Článek | Motorka nádherná v touze po "lehkém" zklidnění a zpomalení po 50ce, jsem jí měl v hledáčku design až na pár (zbytečně) trčících kabelových svazků a hadic téměř dokonalý Ale byl jsem se svézt na "předváděčce" a velké zklamání z projevu, hlavně motoru prostě moto postavené(odladěné) pro spotřebního uživatele 21.století, naprosto sterilní zátah, bez emocí a čehokoliv motorkářského .Prostě jede to, brzdí to, řídí to, nic víc-nic míň asi to tak dnes už musí být Ale já sem tůůůze rád, za Duknu GT1000 se starým dvouventilem a Termixama kterou jsem nakonec koupil +3 -1 |
11.3.2014 | Článek | Pěkný, nádherný jen, pro redakci, ten podvozek je GSX! bez toho "R"! +2 |
11.3.2014 | Článek | Jen přemýšlim, kde už sem viděl, tak blbě odkrý dráty od čidel, na p.konci kývačky? Neměl s tím někdo průser? Že by ducati něco okoukala u HONDY? +1 |
16.1.2014 | Článek | Nádhera dík otci, jsem mezi veterány vyrostl, od "plínek", pamatuju krásnou dobu když jsme meziválečné motocykly, v podobném nebo i lepším stavu, vytahovaly ze stodol a takto má vypadat veterán ... nesnáším "přechromované a přeleštěné" péraky, kyvačky aj... |
19.12.2013 | Článek | Pity, jednak, když proletíš "dějepis MS", tak už to Honda jednou udělala (a na docela hodně let) a "druhak" v dnešní ekonomicky posr..é době, se jí to jako záminka, může náramně hodit edit: Saarinen píše rychlejš +7 |