renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Sherman

Offline: Dnes v 14:32 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 44
Město: Liberec I - Staré Město
Lokalita: Liberec Liber...
Poděkoval: 2x
Založil témat: 2x
Napsal příspěvků: 25x
Body komentářů: 2
ID uživatele: 84507
Registrace: 29.12.2008

Adresa profilu:http://sherman.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 6 záznamů

27.12.2022 Článek Pokud máš na mysli TU vodíkovou budoucnost - tak TO jsou palivové články a TY vyrábějí co? Elektřinu :-*
27.12.2022 Článek 80-90Kg? co na tom tolik váží? Dan za dvoumístný??

Motor v náboji jako do 45km/h ok ... ale pro rychlejsi stroje jako fakt neee.... tam bych viděl toto: 9x9x9cm ;) https://hobbyking.com/en_us/turnigy-rotomax-50cc-size-brushless-outrunner-motor.html

nebo z cech: https://www.modelmotors.cz/cs/product/detail/516/

RC modeláři poradí ;)

Bude to těžké, snad doladí design ... ale jsem zvedavej na ty uzitkove verze ... naposled se tu dělala snad jen CZ 505 rikša

Držím palce.
27.11.2022 Článek Doplním tento "popis" co tu napsali

ADV350 nemá oproti Forze zamykací schránku pod řidítkama -
což je voser, kdyz se to rozkrikne, tak si tam ani nebudete moci nechat USB-C kabel (ta zasuvka umí jen 5V a 3A) - ve Forze 300 umí tusím 24W - ale z autozásuvky.
v ADV je ta schránka navíc mnohem menší než F

ADV350 může zamknout řidítka jen na jedné strane - coz asi tak nevadí.

Seřízení svetlometů u ADV350 ani není napsaný v manuálu :D
jde to, ale to mnohem náročnejsí nez u Forzy300
prední svetlomety jsou dva - pravy a levy a kazdý svetlomet má potkavacky a dálkovky spojené mechanicky - a stelují se tedy spolecne - dalkovky a potkavacky najednou vzdy na kazdé strane.

ADV nemá ukazatel aktuální spotřeby, coz beru jako výhodu, protoze na F300 to sice ukazovalo, ale jakmile jste zavreli plyn, tak to ukazovalo poslední čáselnou hodnotu :D takze jedete do kopce za treba 5L, prehoupnete se, zavrete plyn a jedete bez plynu, ale palubak ukazuje stale 5l/100km :D

ADV nemá ukazatel teploty chladící kapaliny - takze jste odkázaný verit honde ze kdyz to nekde vychcije, tak neuvaříte motor a rozsvítí se kontrolka motoru. U Forzy 300 to lze alespon odhadnout, ze kdyz jedete 1/2 hodiny a klesne teplota, tak je asi neco spatne.

na druhou stranu má ADV celkem pekné okýnko na kontrolu chladící kapaliny - pod pravou nohou
a na treti stranu - tento plast - ktery je dost na ráně, je lakovaný :/

na ADV je take sympaticky vycnelek na patu boty na nášlapech.

Škoda ze na ADV nejde plexi stelovat jednou rukou - proste se musí zastavit a obouma.

Vadilo mi, ze ac tam jsou na palubáku dve pameti denního pocítadla A a B, tak si je musíte vzdy sami vynulovat ... proc se kazdý den jeden nevynuluje (nebo alespon treba po 2h.)

Docela vysoký stredovy tunel (nad nadrzi), ac mam dlouhé nohy a snazím se, tak si vzdy drbnu do plastů.

Plyn to má lankem a motor nemá čidlo klepání, takze bych to videl asi tak na urovni Favorita ... spotreba na dalnici 5litru není problém. Coz muze být dilema, jestli za stejno nejet autem.

Prijde mi ze ma ADV docela tvrde tlumice a zadni oproti F300 nejdou treba ani zvednout nebo sundat, ale zas je jízda mnohem jistejší nez Forza 300.



+1 
2.10.2020 Článek Ja pouzivam Loctite lepeni na opravu zavitu .... novym sroubem se vytvaruje strzeny zavit ... vesmes to nanese novy zavit - nemeni se prumer, nic se vrtat nemusi apod.

https://www.elotechnik.cz/loctite-sada-na-opravu-zavitu-28654-4-8-g.html

na hlinik a kov ...

+1 
10.8.2016 Článek přímým vstřikováním??? jako primo do spalovacího prostoru? No pekny ...
7.1.2017 Článek uživatele Jééé ... ono se to zveřejnilo ... ja to mam teprve rozepsany. Jejda, no tak si počkejte na pokračování ... a jelikož, se sem z nejakého důvodu blbe vkládají videa ... budu dan tim ještě bádat.

TOPlist