Komentáře
Nalezeno 136 záznamů
6.8.2014 | Článek | Byl jsem tam. Můžu říct, že dobrý. Ale vůbec jsem netušil (a nepoznal), že by to byl motorkářský penzion To jsem se dozvěděl až tady Kdybych to věděl, tak bych se na slevu zeptal... |
1.7.2014 | Článek | Stroje to budou pěkné, ale v akci je nikdo moc neuvidí Mrzí mě, že krotím nadšení, ale propozice jsou jasné: Přesun z Brna na okruh bude hlemýždím tempem za policejním vozem a jízdy na okruhu budou dle propozic povoleny nejvyšší rychlostí 90 km/hod !!! Zvali nás tam také, (side Yamaha Pedrini 1978), ale při té devadesátce max bychom ji asi uvařili |
4.6.2014 | Článek | To Paťan: Spíš mám pocit, že máš mindrák, protože podvědomě víš, že by ti spousta takovýchto "důchodců" vyprášila kožich. Na okruhu i na přírodňáku. Víš co? Nech to radši na nich. Je to jejich volba... RIP +2 |
30.5.2014 | Článek | Přestavba to je docela povedená, ale na můj vkus je to trochu "lehké". Evokuje to ve mě pocit bicyklu s pomocným motorkem |
30.5.2014 | Článek | Ad "V Německu maj na schvalování TÜV." U nás máš třeba Dekru. Většina lidí na to odpoví, že to stojí balík. Ano - stojí. Ale za individuální schvalování se platí všude na světě. I v tom Německu. Tak to prostě u staveb chodí... |
23.5.2014 | Článek | Drazí komunisté XTeZeto a Martnr9. Právě proto, že komouši stavěli sinice tak, jak je stavěli a "vydržely" jim 30 a více let, je u nás stav silnic takový, jaký je. To Petta: Nechtěl bys radši diskutovat na nějaké diskuzi ředitelů zeměkoule na Novinkách a neposuzovat věci o kterých nemáš ani šajnu? To Civínové: Dík za snahu, ale to rozhodnutí je (bohužel) asi správné. Nenechte se odradit "fanoušky" od zeleného stolu +2 -7 |
7.3.2014 | Článek | to Zdenek: Mám pocit, že ty "stupidní komentáře" psali lidé, kteří skutečně jezdí low cost. A nestydím se za to, že se mezi ně počítám i já. to Sergej1145: Je to paráda, že se ti to líbilo. A přeju ti to Každý má svůj styl Nenech se znechutit tím, že jsi asi nezvolil zrovna nejlepší nadpis článku Alespoň ses dokopal k napsání cestopisu, což jsem já nikdy nedokázal... |
28.2.2014 | Článek | Komerční marketingové články se už neoznačují? Jak už tady psalo více lidí: Nápad perfektní...realizovatelnost v praxi nulová. P.S. K té statistice z Anglie. Staré známé statistické přísloví praví: Pomocí pečlivě vybraných údajů lze potvrdit prakticky cokoli, co si objednavatel studie objedná. +2 -1 |
28.1.2014 | Článek | Jen malá poznámka: Enfield není "jedna z nejstarších", ale NEJSTARŠÍ nepřetržitě fungující značka motocyklů na světě. Např. HD je o čtyři roky mladší a má na kontě 4 bankroty +1 |
11.10.2013 | Článek | Pro člověka, co nemá známé s vozejkem jistě dobré. Akurát nenapsali (a na jejich stránkách to není), které kilometry počítají. Předpokládám, že všechny ze sídla firmy ve Všenorech. 8,50Kč je solidní cena, ale i tak to budou pěkné pálky. |
10.10.2013 | Článek | to frite: Nikdy neříkej nikdy Možná se to i u tebe někdy změní. Spousta majitelů Uralů (a Enfieldů) kdysi říkala, že to není pro ně... +1 |
18.9.2013 | Článek | Café není určený na 200 km/hod. Takže nikoho nemusí "děsit" výkon. Rozhodující je krouťák. A z vlastní zkušenosti můžu říct, že Enfieldy mají krouťák pořádný. Nikdo, komu jsem to půjčil, nechtěl věřit, že to má jen nějakých 23 koní. Tipovali dvojnásobek nebo víc. Pomaloběžný jednohrnek zkrátka ničím nenahradíš |
29.8.2013 | Článek | Dokonalé !!! A velice oceňuji, že pracovali s malým obsahem a nehnali se za "rambovskými" výkony u retra pro oko a pro duši. Z článku vyplývá, že to je opravdu fanda - a když to neumí udělat sám, tak se nestydí zaangažovat jiné lidi. |
8.4.2013 | Článek | Ale většině z těch, kteří jezdí obdobné časy to většinou vyjde Někde bude chyba... +6 -2 |
28.3.2013 | Článek | Já jsem tradicionalista. Mě to připadá jako prznění krásné motorky. Když někdo neví co s penězma... +6 |