Komentáře
Nalezeno 135 záznamů
8.6.2021 | Článek | Paráda, krásný zvuk. Evidentně moderní design mi taky nevadí. Jen bych k tomuto potenciálně závodnímu stroji nutně potřeboval přední kapotu. Vyloženě mi chybí..... |
29.4.2021 | Článek | Perfektní článek Především kvůli stokrát opakované a přesto stále opomíjené pravdě, že základem výběru motorky je ujasnit si, co vlastně já sám od motorky chci (bez ohledu na to, co říkají ostatní). Také se rozhodně ztotožňuji s názorem, že špatné motorky v podstatě nejsou. Je jen špatný výběr motorky. +8 |
20.4.2021 | Článek | Nový motor byl konstruován v Německu ve spolupráci s Vysokou školou technickou. Papouškování oblíbených fám o nekvalitní výrobě od lidí, kteří Enfielda viděli jen na obrázku, radši nekomentuju. Kdo chce psa bít, hůl si vždy najde. |
12.4.2021 | Článek | Ivane, chápu, že Brno je tvá srdeční záležitost, ale než něco plácneš, není na škodu se kouknout na běžně dostupné informace. Ostrov Lombok trpí nedostatkem srážek a nedostatek vody je jedním z jeho hlavních problémů. |
2.4.2021 | Článek | Milý Johnny neboj. Za dalších třicet let s překvapením zjistíš, že tvoje současné progresivní názory jsou pro mladé jen fosilní žvásty |
2.4.2021 | Článek | No jo, ale jeden z pointů článku je, že si NEMŮŽEME (nebo brzy nebudeme moci) koupit co chceme... |
2.4.2021 | Článek | Já to vidím taky tak |
9.2.2021 | Článek | Samozřejmě, že to takhle píšu schválně trochu z trucu proti Jawa fanatikům. Obecně proti Jawě nic nemám. Je to jen taková reakce na výlevy typu: "Honda je světová firma díky krádeži u české Jawy... |
9.2.2021 | Článek | Myslím, že počet lidí, pro které znamená něco značka Norton je setsakramentsky vyšší než počet lidí, pro které znamená něco značka Jawa. Takže to podnikatelské riziko je někde jinde. To o té kvalitě jsi někde četl? Já jsem asi viděl jen nějaké "nepovedené" kvalitní kusy |
9.2.2021 | Článek | Norton zajímá spoustu lidí na celém světě. Takže neboj. Pro mě je Norton taky legenda. Angličani to pochopitelně určitě "řeší" víc jestli přežije. S legendou Jawa je to z mého pohledu legračnější. Německý motocykl zakoupený českým kapitálem a zachráněný anglickým konstruktérem před krachem. Teprve pak přišel na pár let Jozíf ovšem bolševici to zase zazdili..... Pochopitelně - byl to jediný český výrobce (násilně "sloučené" Jawa+ČZ) - takže pro nás legenda. |
2.2.2021 | Článek | Ivane obávám se, že to jsou jen pocity typu "když jsme byli mladí, tak byly třešně vždycky zralý" Ty bys měl vědět víc než kdo jiný, že motoristické závodění nebylo NIKDY pro děti rodičů, co dělají na dvě směny. Většina závodníků v počátcích motorismu byli šlechtici a továrníci (nebo jimi podporovaní)..... A nepamatuješ se, jak byli od spousty řadových závodníků nenáviděni naši legendární tovární jezdci? |
28.1.2021 | Článek | Jak znám Frankyho, tak píše tak, jak to myslí. V některých věcech se neshodneme, ale tohle vystihl naprosto přesně. |
27.1.2021 | Článek | Kdyby do toho dali čínský spalovák, aby to nestálo tolik, tak by to většina zdejších diskutujících pohřbila ještě před insolvencí firmy |
27.1.2021 | Článek | Jednoznačně se zastávám Dasta. Když se někdo pokouší vzkřísit vaší zbožňovanou Jawu a vyrobí motorku ala "oldies" s konkurenčně udržitelnou cenou, tak je u vás zlosyn. A když někdo začne do prasete montovat elektromotor, tak je bůh. Samozřejmě až poté, co zkrachuje. Mám dojem, že pro značnou část zde diskutujících je nejdůležitější najít někoho kdo za TO může . Najít zkrátka někoho na koho si můžu zanadávat. P.S. Mimochodem mě se tohle prase moc líbilo.Koukal jsem na něj i v reálu. Nicméně celý tenhle projekt byl od začátku koncipován jako kusová výroba pro movitější zákazníky - tzn.značně rizikový záměr. +1 |
13.1.2021 | Článek | Když jsi to někde četl, tak to určitě bude pravda. Já jsem zase četl, že Indie má (na rozdíl od většiny světa) vlastní úspěšný kosmický program. |