Komentáře
Nalezeno 6 záznamů
1.2.2024 | Článek | Neuvěřitelný vandr! Dík za chvíle strávené četbou. Máš tam nevěřitelně moc drobných poznámek a komentářů skrytých v textu, který je potřeba vnímat. Nesmí se to přeskakovat, je potřeba číst to celý. +2 |
22.11.2018 | Článek | Re: Opl - Těch dvacet recesistů … Samozřejmě, Transsib je dávno vyprodán, stejně jako letošní Ural Air s dronem v Americe. Recesisté a sběratelé už jej mají v garáži a doufám, že mnoho dalších letošní limitované série minimálně pobavily . |
22.11.2018 | Článek | Re: petrik1 - Poznej pět rozdílů Krásný Dněpr, někdo si dal práci |
22.11.2018 | Článek | Cílem tohoto projektu je právě otestovat reakci veřejnosti., takže děkujeme všem za názory a předáváme je dál. Pavel Kučera |
12.12.2016 | Článek | Dobrý den všem! Děkuji za příspěvky, kladné i záporné, zajímavé počtení. Přidám pár argumentů, aby se mohla diskuze ještě více rozjet : S motocyklem si nekoupíte mechanika, ale 24/7/365 (takže nonstop) podporu na cestách. Třeba až pod Elbrusem urazíte levý válec o skálu, pošleme Vám tam nový s návodem, jak si poradit s montáží. Cenu není s čím srovnávat. Je to motocykl S POSTRANNÍM VOZÍKEM. Nemůžete to srovnávat se sólo motocykly. Nebo se snad vyrábí Afrika se sajdkárou? V současnosti je Ural jediná sériově vyráběná sajdkára S NÁHONEM KOLA postranního vozíku. Pro další srovnávače: Ural je z plechu, ne plastu, jako většina dnešní motoprodukce. Plast je vždy levnější. Není to o Uralu, ale o ježdění se sajdkárou. Většina z vás na ní nikdy nejela. Je to "jiný" zážitek. Už jsem zažil zákazníky, kteří odsud odjeli s klepajícími se koleny a přesvědčením, že "tohle" se nikdy řídit nenaučí. S mým doporučením si sajdkáru nekoupili. A hlavně, Ural se v ČR už více něž 15 let nikomu nevnucuje. Sajdkáru musíte chtít a pokud to bude Ural, je nám ctí ji zákazníkovi dodat. Pustynja bude k vidění na Motosalonu 2017 v Praze. A prosím, neurážejte současné ani případné budoucí majitele Uralů, je to ubohé. +5 |
26.11.2014 | Článek | Martin--GS: Trošku upřesním - na klikové hřídeli nevydržela klec spodního ojničního ložiska, došlo k zadření pravé ojnice. Motor samozřejmě byl a je opravitelný, ale Ural to vyřešil výměnou motoru. V rámci záruky. Ložisko se může rozsypat v čemkoliv, Ural si je navyrábí . Jinak dík všem, co fandíte. Amerika má letos MIR, Evropa Hybrid, pořád se něco děje. A ke změnám: Ural mohl buď zavřít brány, nebo se přizpůsobit požadavkům Bruselu. Volil druhou možnost, proto vstřikování, kotoučové brzdy, ... Právě se ověřuje, zda i kategorie vozidla "motocykl s postranním vozíkem" bude muset mít od roku 2016 (jako všechny ostatní) ABS . Zatím to vypadá, že na nás Brusel zapomněl . JwKS_Pavel: Před deseti lety super vandr, letos to bylo taky výživný, zvu tě za dalších 10 let znovu! |