Komentáře
Nalezeno 15 záznamů
28.7.2016 | Článek | < Amstaf napsal Dnes v 15:22 Nooo, mne by jen zajímalo, jak je měřena teplota vzduchem chlazeného motoru Jinak já jsem spokojený se svým nine T > No třeba tím myslí teplotu oleje v motoru, když vodu měřit nemůžeš... +1 |
27.6.2016 | Článek | Je to ale jen muj subj. pocit. |
27.6.2016 | Článek | Ta nová nevypadá úplně špatně, ale esko z r. 2003 se mi líbí víc. Ale možná je to tak trochu nostalgie, kor když na ní aktuálně jezdím PS: 2003 má štelovatelnou i přední vidlici, což ta nová podle popisu ne. To mi přijde jako krok zpět. |
5.4.2016 | Článek | |
25.3.2016 | Článek | Sám mám SV a tohle se mi líbí |
24.3.2013 | Článek | Pekne napsano, musel to byt skvely zazitek. Diky za fajn cteni! |
17.8.2009 | Článek | No jo, tak hlavně že se mu nic nestalo . Stroj jde vzdycky udelat novy nebo spravit. S clovekem je to uz horsi. |
1.7.2009 | Článek | Ty vole, odvazny magori tihle kluci, co si na to troufaj |
25.6.2009 | Článek | Ja teda nevim, ale jahodovou vuni z vyfuku asi oceni jen zensky a gayove. Ja mam rad poctivej smrad z dvoutaktu. Do mustose leju uz nekolik let Husquarnu 2T Low smoke a voni mi to paradne. Proste neni nad pravou vuni spalenyho poctivyho oleje, ze. |
16.6.2009 | Článek | Abych rekl pravdu, moc se mi ta motorka nelibi...zejm. to sedlo, ktere je sice originalni, ale dle me neni hezke. Nicmene to je jen vec vkusu a os. nazoru. Myslenka je urcite dobra, vlastni stavebnici dat do kupy bude chtit jiste vic lidi.jednak mensi cena a druhak vetsi vztah, zabava, jaxe ostatne pise uz v clanku. Myslim, ze i tah s osazovanim stroje levnejsimi cinsk. motory se da zkousnout, ovsem meli by byt velmi opatrni a pri vyberu ciny zvolit nejaky motor, ktery se hned nevysype, bude spolehl., usporny a pritom dostatecne silny! Jinak design (krome sedla) celkem hezky, naklady na projekt pomerne male, jedenapul mega neni moc, mozna by s tim meli jit do poradu CT pro lidi s napady, kteri je predvadi nekolika potenc. investorum...ti se na konci rozhodnou, jestli daji sve prachy k dispozici. Jmenuje se to Den D. Hlavne by ale meli vedet, co to bude stat (konecnou cenu pro zakaznika). Ta zrejme rozhodne o uspechu ci neuspechu. Aby meli sanci, musi byt o dost levnejsi nez konkurence ve stejne tride dodavajici jen smontovane motky. Takze ok, dobry napad a drzim palce Btw. docela pekne logo VMD na motce, hezky stylizovane do firemni znacky, loga. |
9.4.2009 | Článek | Hm, ale ten zvuk se mi fakt nelibi. Jasne, otazka vkusu, ale podle myho ma mit motorka aspon slusnej projev. Co se tyce vyfuku, zadny nevidim ani z jedne strany, on asi neni treba ze. Ale motka bez vyfuku, to je jak zenska bez nadra |
6.4.2009 | Článek | Teda pane, smekám před Vámi Parádní práce, parádní popis (trpaslík s mochomůrkou, tatranky, devět papírků skoro 7000x levnější než nejlacinější navigace GPS). Prostě vynikající. |
25.3.2009 | Článek | Ja říká Sukin, petrolej je pro můj řetěz nejlepší. Zaprvé nevím, vo přesně v čističi je, jetli to náhodnou není něco na bázi ředidla, tech. benzínu (ne na všech sprayích je uvedeno složení) a zadruhé mám přímo od výrobce v uživat. příručce napsáno, ať k čištění používám právě petrák. No a pak namazat (přípravkem na řetěz) |
23.3.2009 | Článek | Ten limit škody pro volání policie při nehodě je akorát bouda, aby se líp podvádělo...pojistné podvůdky pro kamarádíčky . Mi řekněte, jak je obyčejný člověk schopen posoudit, jestli škoda na 2 sražených vozidlech dosáhla 100 tis. Kč, když jedno bude např. Medvěd a druhý třeba Octavia. To by museli vědět, kolik stojí např. nový blatník, jeho nalakování, světlomet, čelní sklo atd. Je jasný, že i kolikrát slušně vypadající nehoda s jen pár trochu pomčkanými plechy může být dražší než jiná co se týče škod daleko hůř vypadající. |
2.10.2013 | Video | Ty vo.e, nejhorsi je tam ten pomnik ve tvaru motorky na hrobe... |