renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

KUBULA

Offline: 26.3.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 37
Město: Krchleby
Lokalita: Šumperk Olomo...
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 12x
Body komentářů: 18 / 2
ID uživatele: 8076
Registrace: 5.2.2008

Adresa profilu:http://kubula.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 18 záznamů

25.3.2024 Článek Marek dlouhé mimo stopu, asi byl první, ale do stopy se vracel. Tak to dopadne když spoléhá na to, že se každej zesere a pustí ho. Stejný manévry před pár lety na Doviho, stejný manévr třeba den předtím na Martina. Ale Bajaja to mohl ustát asi lépe, on jede o titul, Mark o sedačku
+6 
9.8.2023 Článek Dle mě není hrozné nepotrestaní jezdce, to už ten sestrel potom byl horší. Nebezpečí je ve vytvoření precedensu pro ostatní. Když to bude sporné, můžu mu na ty řídítka přece chytnout. A to je nebezpečné myšleni. Prostě máš jet a věnovat se sobě a své motorce, a ne koukat za co komu zatáhnout.
+2 
4.6.2020 Článek Perfektní rozhodnutí, doufám že restart motorsportu bude co nejrychlejší, nějak se to začalo zase sbírat a v nejlepším coronarána, jen tak dál dál
14.3.2019 Článek Pěkný článek . Jen připojím nějaký poznatek do diskuze - Karbonové brzdy nejsou jen o brzdném účinku ale také o hmotnosti rotujících hmot a o stabilitě brzdného účinku (dávkovatelnosti - jak se tu někdy píše). Tlaky mají v Brembu asi správně. Co se týče rychlosti v zatáčkách - v brzdění od WSBK velký rozdíl není, v trakci na výjezdech moc taky ne a s jednotnou trakcí se síly při nejmenším srovnaly, MotoGp vyhrává v pneumatikách a a podvozku ve středu zatáčky (mají monstrózní grip). Pro mne je rozdíl 0,1s na zatáčku rozdíl třídy, což v podstatě koresponduje. (je to podobné jako Moto2, Moto3, WRC, WRC2, vždy je to titěrný rozdíl a přitom rozdíly v maximálkách a výkonech jsou na pohled extrémní).
+1 
23.1.2019 Článek Ahoj Honzo, hezky a zajimavy članek, je bych k němu podotknul že obsah patentu je vždy jen prokázána inovace stávajícího stavu techniky. Obrazky s motorkou nenapovi na cem bude zarizeni montováno. Jinak suzuki mela u gsf 400 take vti podobne v-techu hondy, ktery obvykle primarne pracoval s 2ma vačkama o ruznem časovani nebo dvojici vahadel tusim.
21.12.2018 Článek Jak tu mužete řict, že aprilia neumi silnicni motorky - a kdo teda? Stav je žalostný protože jim ujel vlak po rs cube, a restart nebyly penize, nebyly jezdci, nebyly vysledky, kvuli i tomu nebyly sponzori, z tohoto kola se tezko dostava - das ist motorsport
29.6.2016 Článek Gratuluju všem, opravdu konstruktivní diskuze k článku, a to jsem se těšil, že se tu něco zajímavého dočtu. Dám aspoň něco já. VALE to dojebal, doufám že zatáhne a ztrátu stejně stáhne, ale na Sachsenu to asi nebude , Marc začal jezdit hlavou, alespoň co tvrdí, mám obavu, že pokud to tak je, o mistru je rozhodnuto. Jorge se vymlouvá na bezpečnost, bohužel, motorsport je nebezpečný, pokud bude vypoušťet nebezpečné závody, asi by měl otevřít pravidla šachů, a začít trénovat, protože u Ducati rozhodně bezpečněji nebude
+4 
6.4.2016 Článek Ogg, dej si zatáčku jak nejrychleji jsi schopen a u přejeď u toho kousek plastu, třeba ten igelit, dej to párkrát a pak napiš ze špitálu, kolikrát to vyšlo. To je bezpečnost o které se píše tady.Jinak disq bych mu nepřál, ale myslím, že to bylo posouzeno velice shovívavě
4.4.2016 Článek Markézovci tu zas pletou jabka s hruškama, JL nenastavila tak chtěl jet, až spadl (v celku normal sirtuace). Rossi předjížděl a byl dlouhý - na vodě? Kdo se diví je idiot a pokud vím, má šanci na titul na rozdíl od Mrkváče loni v předposledním závodě (navíc brečel Mrkva, Rossi plakal nad rozhodnutím ředitelství a Dorny (Repsolu). Co se týče závodu - za Markezem nebezpečně vlála kamera, to je černá - oranž. kolečko vlajka, že ji nedostal byla dobrá vůle ředitelství (proč ne, jel o vítězství ) Iannone málem shodil markeze, vytlačil Pedra, málem shodil Rossiho, a dílo zkázy dokonal na Týmovém kolegovi. Má rychlost ale nejede moc hlavou, připomíná to budoucího mistra světa nebo SICa
+1 -1
8.11.2015 Článek Bylo to hezké sportovní odpoledne, Vale jel co mohl, jestli tak jel i Mrkváč, to si nejsem jist, Pedro tahal a myslím, že kdyby se o první místo bojovalo, ml by Pedro značnou šanci na vítězství , bylo ale hezké sledovat, jak tým Yamaha reagoval na výsledek závodu během i po něm (a ti o tom asi nco ví, ne? ), Lin Jervis se objevil u Lorenza až za dlouhou dobu a moc negratuloval, ale zato Mrkvička a Max Biagi, ti slavili jako opravdoví šampioni. Pod pódiem pak nebylo slyšet bučení ale pouze pár Lorenzových příznivců, Rossiho depa však bylo plné gratulantům k dobré sezón a výbornému závodu.
Tohle nikdo nevyvrátí
+3 
6.11.2015 Článek Nevím jak Vy, ale já vidím 4 nejlepší čas. Rossi sází mrt kol, a trénuje tak na závod, kde je nutné jet konzistentní časy, má zkušenosti na to, aby neřešil střelbu na softech, ale práv konzistenci a tempu do závodu. Kluci jedou střelbu, i Lízátko, i když by ml řešit to co Rossi, vyhrátnemusí, ale doufám že ho bude sponzor kopat do vítzství doma a on to zesere. Repsol ho podlá, dám na to krk. Marc 1. Dani 2. a Lorenz 3.- Vale 4. - tak je realné dojed bez pádu a chyb ale vsadím se že nco z toho nastane
4.11.2015 Článek Jo pánové a dámy - A co se týče nestrannosti šampionátu a ovlivňování informací - Pusťte si někdy After Flag, Sideways, nebo shlédněte best of z dvou posledních sezón, uvidíte kdo dělá nejlepší šou, je nejlepší jezdec, má nejvíce HD záběrů a prostě kdo je postrkován jako top planety - Marquez, Jorge, Rabat, Marquez ml. - kde je kurva Zarco, Iannone, a další co vytírají zrak stylem a výkony - asi se je nepodařilo natočit
+1 
4.11.2015 Článek Nevím kde se vzala informace, že se Lízátko nevyjadřoval k trestu Rosssiho a nežádal diskvalifikaci, několik otázek na Lina Jarvise bezprostředně po tomto vystoupení bylo právě na toto téma, a on prohlašoval že je to Jorgeho iniciativa , že s tím nesouhlasí ale Jorge má to právo, ale není to jeho práce. Pokus jako nezúčastněná strana konfliktu Rossi vs. Marquez ovlivnit rozhodnutí FIM jen utvrdil tvrzení všech kdo situaci sledují - Jorge chce být mistrem světa silničních motocyklů, ale titul již nechce získat na motocyklu ale intrikami a lobování u Dorny a španělských sponzorů - Španělský sportovec no
+1 
30.10.2015 Článek Odvolání nepomůže, to víme všichni. Vele na Lorenza ve Valencii a dobrých podmínek na trati nemá, ale ml by na něj Mrkvička i Pedro, což by zásadně mohlo ovlivnit bodování v závodu. Chápu vyjádření FIM, Repsolu i jednotlivců, každý chrání svoje. Co je smutné, že vrcholový sportovec jako je Marquez se sníží k tomu se úplně jebe na své fanoušky, kteří třeba i sází peníze na jeho vítězství, udělá ze sebe retarder a uškodí tak sportu i lidem kolem něj kvůli svým ambicím zapsat se do dějin sportu, což se mu asi povedlo. Vale to posral taky, je profík a měl mu dát po tlam po závodu a podat protest na nesportovní chování, nebezpečnou jízdu atd. Jestli by uspěl je otázka, ale měl to udělat už po Australii. Lízátko ani nekomentuji, je pro mě jezdec který má na titul, ale není hráč do týmu ale maximálně na šachy, kde nemusí s nikým spolupracovat, od svého vstupu do Grand prix, nadává na tým, týmového kolegu, výrobce helem, pneumatik vždy když mu něco nejde. Je to španělský zmetek - HOMENAJEAN MOTOGP, HOMENAJEAN VALE, HOMENAJEAN DOHAN - ŠULINI ZE ŠPANĚLSKA
4.10.2010 Článek Zajímavé věci, s něčím by se dalo i nesouhlasit, ale ve skrz je to pravda. Souhlas a více článků více rozumu.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist