Komentáře
Nalezeno 12 záznamů
14.4.2019 | Článek | Ten komentar se neda poslouchat , porad dokola Džonatan , Jůdžín, Džonatan, Jůdžín snad 300 krat...snad staci prijmeni ne ? Stahnul sem zvuk . Zavod peknej +1 |
19.1.2019 | Článek | Karbonovy predni trubky tlumicu jsou uchvatne a i mnozstvi detailu. Zadni brzda na riditku , dira v pacce spojky ale nikoliv predni brzdy. Mnoho nadhernych technickych detailu. Klenot na kolech. |
27.10.2015 | Článek | |
27.10.2015 | Článek | JRM-66 ten článek jsem psal před 11ti lety a vysvětloval jej už X krát / i zde na motorkáři / už mě to nebaví stále dokola , tu motorku stále mám a miluji jí čím dál víc. A ty chyby co sem tam namátkou tenkrát uvedl věř tomu, že byly jak před lety tak nyní, a po ročnících 06 se jen a jen prohlubují. co 2 roky je to s kvalitou dále a dále to horší, vyjma motoru / i když...ale to je nadlouho / i když díky odlišným mapám v ECu a stále vyšší váze jedou čím dál míň. Nástupem Airbagu je to -20% dál. a to ti zodpovědně mohu říci že 04+05 byly jeśtě ty nejlepší, po je 08 výrazné zhoršení a přesunem do jap od 2012 a nástupem šetření na všem a vodouředitelnými laky chudou mapou ECU, tenšími plasty se to jen a jen zhoršilo. Od 2013 nastupuje druhé kolo katování kostú Jediný posun je od 2014 konečně podseknutím zasunujících kamenú v převodovce a konec problémúm s převodovkami. Dál to nebudu rozvádět, pár foto že trochu vím o čem mluvím zde zase mínusky a polemiky od majitelú GW že to tak není, že jejich je super, jsou maximálně spokojeni a źe to bylo jen u mého , že si nikdo nestěžuje, že podvozky jsou super atd atd atd Závěr : je to shit ? No vúbec není dokonalý / jako žádný stroj ani kombajn a bagr /a s postupujícím časem se kvalita a šetření projevuje i zde a v to míře nemalé ,obzvláště přesunem do jap, kdy zpětným dovozem do US musí čelit dovozním clúm zvýšené ceny přepravy dílú do jap a zpět. Cenu chtěli udržet na púvodní miře tak bylo třeba okřesat výrobní náklady. No GW18 není dokonalý ale nic lepšího stále není a je to ta nejlepší cestovní motorka na světě co jiná nenabídne a pocitově jízdně se k ní ani zdaleka nepříblíží. Tečka. Ámen. Jdu pracovat a ne vypisovat Jo a si z Prešova jak já, tak se stav máš to blízko +3 |
26.10.2015 | Článek | Svolavacka byla ne na vsechny VIN do brezna 04 a jednalo se o nedovarane ramy odspodu pred hlavnim stojanem. Zesileni ramu bylo od 9/04 a to jen jedna vyztuha pod levou stupackou spolujezdce. Se svolavackou to nemelo zhola nic. Prava strana pod stupackou byla posilena az od 06. A jak sem zacal cist.. ".. lepší silentbloky mezi padacími rámy a kapotou..." tak sem to dal vzdal +1 -1 |
15.8.2015 | Článek | Poprosim kolegy v praze aby si nas vypli neb nerikaji o nas nic peknyho. To je divu. Ty sracky se nedaj poslouchat. 20 palec a knourani o financich a jak noha boli. 50 krat abraham furt dokola kdyby nebyl jezek je to cele k vypnuti. +4 |
25.9.2008 | Článek | |
25.9.2008 | Článek | to už dobrá parodie tohle, . No a jaké teda nedostatky jsou, jak píšeš :" citát dle Wendigo" : Jinak velmi pěkný test a nedostatky jsou z pohledu závodního jezdce pěkně vytčené. Co to je? Konkrétně? Něco jiného než sem psal? |
25.9.2008 | Článek | Wendingo - jasně, nejsem dle Tebe kompetentní OK,a přikládáš váhu jen tomu, co napsal "tommy 58", cit = / jedinný objektivní a "odborný" názor, kterému přikládám váhu má tommy58, ten ji aspoň opravdu testoval, takže ví, o čem mluví/ to beru též, protože to pravda je. I já s ním naprosto souhlasím bez výhrad. Ale, on napsal to stejné co já, že kolego, .nebrzdí to, a to ani u 08 a špatné rozložení hmotnosti je i u 08 v platnosti..též, že ? Já to jel taky, tak vím že v tom má tommy58 naprostou pravdu, a to je v tom testu hodně... hodně kulantní.končím tu. |
25.9.2008 | Článek | Wendigo-na nový jsem jel samozřejmě taky, ale kilometry Ti nepovím, nicméně je to prašť jako uhoď, nová či stará. V čem je podle Tebe podvozek diametrálně odlišný na 08 od 99? V čem je lepší? Brzdí to stejně mizerně a moc váhy na předku je tam taky ,jízdní vlastnosti obdobné /přečti si ten test tu znovu/,takže moc Tvé nadšení nesdílím ,stejně jako nechápu motorku, co umí sice "akcelerovat", ale v zatáčkách je pomalá a nebrzdí, ale to neva, že jí nechápu já, protože jí už nikdy stejně nechci. Do dalších rozepří ,se zde dále nehodlám pouštět.Jestli Tobě vyhovuje, tak si jí užívej. |
24.9.2008 | Článek | naprosto přesně souhlasím s tím, co napsal Bonx Biker a jsem rád že jsem si konečně přečetl na Buzu, od tommy58, něco objektivního a ne jen pozitivní potlesk, že to jede. Dle mě, je ta moto ještě horší , než-li tu psáno a je to tu ještě dost kulantně zaobaleno. Měl sem starší model 99 koupenej od nova, ale byla to ta nejhorší motorka co jsem kdy vlastnil, tak šla rychle z domu. Tommy správné píše, nejen brzdy jsou o ničem, ale i rozložení váhy je špatné. Ergonomie : sedlo nízko ruce natažené, nohy moc pokrčené v kolech, nízký štítek. Vibrující motor, tlumič řízení netlumí či tlumí moc. Nervozní přední kolo a dole je do zatáček bachratá. Motorka jen na rovinky, kde se nebrzdí,dle mě. Ten kdo to umí, nebojí se, a začně tu motorku používat ke sportovnější jízdě, bude nešťastný. Vysloveně nepovedený stroj, možná pro turisty dobré. |
19.1.2019 | Video | Nevim ci jsem nepreslechl ze jedna ma omezovac na 160 a druha 180kmh ... a co de tyka GW, tak 1832 ma kazda zmerenych 104-106rwhp, tyto nove 1833 94-95rwhp... tolik jen k motoru... k dalsimu radsi nic. |