renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Wing

Offline: Dnes v 11:52 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 15
Město: Prešov
Lokalita: Prešov Prešov...
Pomohl: 3x
Napsal příspěvků: 92x
Body komentářů: 8 / 13
ID uživatele: 79589
Registrace: 24.9.2008

Adresa profilu:http://wing.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 12 záznamů

14.4.2019 Článek Ten komentar se neda poslouchat , porad dokola Džonatan , Jůdžín, Džonatan, Jůdžín snad 300 krat...snad staci prijmeni ne ? Stahnul sem zvuk . Zavod peknej
+1 
19.1.2019 Článek Karbonovy predni trubky tlumicu jsou uchvatne a i mnozstvi detailu. Zadni brzda na riditku , dira v pacce spojky ale nikoliv predni brzdy. Mnoho nadhernych technickych detailu. Klenot na kolech.
27.10.2015 Článek
27.10.2015 Článek JRM-66 ten článek jsem psal před 11ti lety a vysvětloval jej už X krát / i zde na motorkáři / už mě to nebaví stále dokola , tu motorku stále mám a miluji jí čím dál víc. A ty chyby co sem tam namátkou tenkrát uvedl věř tomu, že byly jak před lety tak nyní, a po ročnících 06 se jen a jen prohlubují. co 2 roky je to s kvalitou dále a dále to horší, vyjma motoru / i když...ale to je nadlouho / i když díky odlišným mapám v ECu a stále vyšší váze jedou čím dál míň. Nástupem Airbagu je to -20% dál. a to ti zodpovědně mohu říci že 04+05 byly jeśtě ty nejlepší, po je 08 výrazné zhoršení a přesunem do jap od 2012 a nástupem šetření na všem a vodouředitelnými laky chudou mapou ECU, tenšími plasty se to jen a jen zhoršilo. Od 2013 nastupuje druhé kolo katování kostú Jediný posun je od 2014 konečně podseknutím zasunujících kamenú v převodovce a konec problémúm s převodovkami. Dál to nebudu rozvádět, pár foto že trochu vím o čem mluvím zde zase mínusky a polemiky od majitelú GW že to tak není, že jejich je super, jsou maximálně spokojeni a źe to bylo jen u mého , že si nikdo nestěžuje, že podvozky jsou super atd atd atd

Závěr : je to shit ? No vúbec není dokonalý / jako žádný stroj ani kombajn a bagr /a s postupujícím časem se kvalita a šetření projevuje i zde a v to míře nemalé ,obzvláště přesunem do jap, kdy zpětným dovozem do US musí čelit dovozním clúm zvýšené ceny přepravy dílú do jap a zpět. Cenu chtěli udržet na púvodní miře tak bylo třeba okřesat výrobní náklady.
No GW18 není dokonalý ale nic lepšího stále není a je to ta nejlepší cestovní motorka na světě co jiná nenabídne a pocitově jízdně se k ní ani zdaleka nepříblíží. Tečka. Ámen. Jdu pracovat a ne vypisovat

Jo a si z Prešova jak já, tak se stav máš to blízko
+3 
26.10.2015 Článek Svolavacka byla ne na vsechny VIN do brezna 04 a jednalo se o nedovarane ramy odspodu pred hlavnim stojanem. Zesileni ramu bylo od 9/04 a to jen jedna vyztuha pod levou stupackou spolujezdce. Se svolavackou to nemelo zhola nic. Prava strana pod stupackou byla posilena az od 06. A jak sem zacal cist.. ".. lepší silentbloky mezi padacími rámy a kapotou..." tak sem to dal vzdal
+1 -1
15.8.2015 Článek Poprosim kolegy v praze aby si nas vypli neb nerikaji o nas nic peknyho. To je divu. Ty sracky se nedaj poslouchat. 20 palec a knourani o financich a jak noha boli. 50 krat abraham furt dokola kdyby nebyl jezek je to cele k vypnuti.
+4 
25.9.2008 Článek
25.9.2008 Článek to už dobrá parodie tohle, .
No a jaké teda nedostatky jsou, jak píšeš :" citát dle Wendigo" :
Jinak velmi pěkný test a nedostatky jsou z pohledu závodního jezdce pěkně vytčené.
Co to je? Konkrétně? Něco jiného než sem psal?
25.9.2008 Článek Wendingo - jasně, nejsem dle Tebe kompetentní OK,a přikládáš váhu jen tomu, co napsal "tommy 58", cit = / jedinný objektivní a "odborný" názor, kterému přikládám váhu má tommy58, ten ji aspoň opravdu testoval, takže ví, o čem mluví/ to beru též, protože to pravda je. I já s ním naprosto souhlasím bez výhrad. Ale, on napsal to stejné co já, že kolego, .nebrzdí to, a to ani u 08 a špatné rozložení hmotnosti je i u 08 v platnosti..též, že ? Já to jel taky, tak vím že v tom má tommy58 naprostou pravdu, a to je v tom testu hodně... hodně kulantní.končím tu.
25.9.2008 Článek Wendigo-na nový jsem jel samozřejmě taky, ale kilometry Ti nepovím, nicméně je to prašť jako uhoď, nová či stará. V čem je podle Tebe podvozek diametrálně odlišný na 08 od 99? V čem je lepší? Brzdí to stejně mizerně a moc váhy na předku je tam taky ,jízdní vlastnosti obdobné /přečti si ten test tu znovu/,takže moc Tvé nadšení nesdílím ,stejně jako nechápu motorku, co umí sice "akcelerovat", ale v zatáčkách je pomalá a nebrzdí, ale to neva, že jí nechápu já, protože jí už nikdy stejně nechci. Do dalších rozepří ,se zde dále nehodlám pouštět.Jestli Tobě vyhovuje, tak si jí užívej.
24.9.2008 Článek naprosto přesně souhlasím s tím, co napsal Bonx Biker a jsem rád že jsem si konečně přečetl na Buzu, od tommy58, něco objektivního a ne jen pozitivní potlesk, že to jede. Dle mě, je ta moto ještě horší , než-li tu psáno a je to tu ještě dost kulantně zaobaleno. Měl sem starší model 99 koupenej od nova, ale byla to ta nejhorší motorka co jsem kdy vlastnil, tak šla rychle z domu.
Tommy správné píše, nejen brzdy jsou o ničem, ale i rozložení váhy je špatné. Ergonomie : sedlo nízko ruce natažené, nohy moc pokrčené v kolech, nízký štítek. Vibrující motor, tlumič řízení netlumí či tlumí moc. Nervozní přední kolo a dole je do zatáček bachratá. Motorka jen na rovinky, kde se nebrzdí,dle mě. Ten kdo to umí, nebojí se, a začně tu motorku používat ke sportovnější jízdě, bude nešťastný. Vysloveně nepovedený stroj, možná pro turisty dobré.
19.1.2019 Video Nevim ci jsem nepreslechl ze jedna ma omezovac na 160 a druha 180kmh ... a co de tyka GW, tak 1832 ma kazda zmerenych 104-106rwhp, tyto nove 1833 94-95rwhp... tolik jen k motoru... k dalsimu radsi nic.

TOPlist