Komentáře
Nalezeno 152 záznamů
13.5.2013 | Článek | V tomto případě není chyba v pravidlech, ale v jejich výkladu... Jednoduše nedobrzdil, byl dlouhý, díky tomu Aprilku předjel a výhodu tím získal. Minimálně výhodu pro obhajobu před pochopitelným protestem Aprilie. +3 -2 |
11.4.2013 | Článek | Pokud je mi známo, tak u Ducati 916, 996 a 998 byla předepsána výměna motoru po max 1500km. Výměna - nikoli repase. Pokud se tento interval překročil, docházelo k praskání karterů atd. Např. i Ondra Lelek by mohl vyprávět, kdyby tady byl... |
10.4.2013 | Článek | PityGPX: Záleží, jestli má ještě platnou homologaci od promotéra. Já myslím, že taková stará vrána ji asi mít nebude. |
10.4.2013 | Článek | Já si nemyslím, že omezení počtu motorů něco zlevní. Ve finále to může být naopak. Není problém dostat z motoru výkon. Problém je právě ta životnost. Kolik asi bude stát motor, který bude mít výkon a vydrží 3x déle při současném reglementu, který upravuje tuning motorů? Já myslím, že bude hodně drahý. Jaký smysl mělo zavedení 17" kol? Taková změna týmy rozhodně něco stála. Pokud bylo cílem zpomalení WSBK, tak to taky jaksi nevyšlo. Jedině že by jednotný dodavatel začal úmyslně vyrábět gumy, které stojí za prd - jako ve formuli 1. +2 |
27.3.2013 | Článek | Max možná spotřeboval hodně motorů, ale zase se skoro neválel po zemi... |
27.3.2013 | Článek | Nejdřív jich bylo cca 25. Teď už prý 39. Za chvíli jich asi bude 150... . Stejné problémy byly i v našem mistráku. Byli jedinci, kteří měli prachy a nakoupili motorky z MS. A byli jedinci, kteří holt tolik peněz neměli... |
16.3.2013 | Článek | Jako profík musíš v Brně alespoň o 5 vteřin porychlit...(hecuji)... +2 |
13.3.2013 | Článek | Bateria: Nezrychlí Tě trakce, ale ten pocit, že ji máš... Pokud by Tě měla chránit před HS, tak bys ji musel mít nastavenou tak, že Tě na výjezdu smázne šestka. Jinak na každým výjezdu je za litem černá čára jak prase. Akorát na Tebe nebliká ta kontrolka, no. Když za to vezmeš v náklonu moc, tak si pri nějakém normálním nastavení TC nameleš kokos uplně stejně jako bez ní. Abych jen nekritizoval, tak s TC kromě pocitu sucha a bezpečí jednoznačně pošetříš gumy. O tom žádná... |
13.3.2013 | Článek | Phobos: Přesně tak. Tyhle sériový fíčury jsou to první, co tihle rychlíci obloukem vyhodí na smeťák, protože je to zpomaluje nebo nefunguje, jak by potřebovali (na rozdíl od závodních věcí, které fungují úplně jinak, jak jsem již psal). |
13.3.2013 | Článek | Bateria: No já bych řekl, že je to přesně naopak. Ona totiž ta pravá závodní trakce funguje úplně jinak, než to co se dává do sériových motorek. Ale to je na delší povídání. |
8.3.2013 | Článek | Za mistrovství světa se platí. U nižších soutěží je to naopak - tam platí promotér okruhu. |
1.3.2013 | Článek | Ten Spies je pěkně vyčichlej teda... |
25.2.2013 | Článek | RADo: Já to věděl, že se dočkáme! Nelegální rozvody Aprilky už jsou tadyyyyyyyyy!!! +3 -4 |
24.2.2013 | Článek | Rado: Já taky čekám - za chvíli to tady bude! +4 -2 |
22.2.2013 | Článek | Dejf: Se serií nemá nic společného ŽÁDNÁ motorka ve WSBK. Nechápu, proč se furt obouváte do Aprilie. Nikdo ji nediskvalifikoval a žádné podané protesty asi taky nebyly. Tak bylo vše dle reglementu (nebo měli máslo na hlavě všichni). Tečka. +2 |