renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

marway

Offline: 22.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 49
Město: České Budějo
Lokalita: České Budějov...
Založil témat: 5x
Napsal příspěvků: 6x
Body komentářů: 1
ID uživatele: 78167
Registrace: 6.9.2008

Adresa profilu:http://marway.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 23 záznamů

5.2.2024 Článek Ahoj, dík za tenhle test. Mnohokrát jsem si u toho řekl, že člověk, který má najeto tisíce kilometrů na klasice (zvuk motoru, spojka, řazení, atd.), ten má svoje návyky a dělá to právě proto, že to rád. Tohle je něco jiného, co mu nemůže sednout. Mladí kluci, nastupující generace uživatelů, kteří od dětství jezdí na el. koloběžkách, těm tohle asi sedne jak "prdel na hrnec". Naopak se budou cítili jak v cizím kabátu, když sednou na "klasiku", kde jim bude připadat neskutečně nepřirozená a obtěžující nutnost řadit, spojkovat atd. Můžeme asi spekulovat o tom, zda není elektrika dnes v podobné situaci, jako když před 100-130 roky chlapovi, který celý život jezdil na koni, někdo podstrčil tehdejší motorku. Nejen pocitově to pro něj asi muselo být něco prazvláštně nepřirozeného, ale i rozumově si musel říkat, co je ta motorka za hloupost, když pro drahý benzín musí jet do města do lékárny, protože nikde jinde se tehdy benzín koupit nedal, ale kůň se sám napase vedle stodoly a hnůj mu poslouží na poli. Navíc je kůň krásný a ušlechtilý a je to kamarád. Já si myslím, že elekro-moblilita se postupně prosadí sama a docela přirozeně, chce to ale čas, další vývoj - hlavně nové generace baterií, atd. Auta s velkou plochou kapoty pokryté fotovoltaikou se během 8h, kdy budu v práci, nabijí sama (zdarma). Ty první spalovací motory, s těmi člověk asi strávil víc času ve stodole nastavováním a opravami, než ježděním. Buď právě to člověk má rád, nebo nemá, o tom to asi je. Někomu holt chutná řízek, jiný raději guláš. Za 20-50 roků budou redaktoři kroutit hlavou nad směšnými historickými diskusemi, jestli je lepší jednobuch, véčko nebo řaďák ... Dík a buďte v pohodě.
6.11.2023 Článek .. takže další přizpůsobení uživatelům, kteří odbočí na polňačku jen aby se kousek od silnice vychcali a pak zas spět na asfalt ... Stále se to víc vzdaluje užití, k jakému byly adventure motorky původně postaveny. Je to v našich končinách moderní a žádané tvářit se jako "off-road", ale geometrie podvozku už off-road není, a s velkými těžkými kufry ani nepojedeš tohle: https://youtu.be/RoZFIK0-VuU
+1 -1
1.11.2023 Článek Hezký srovnávací test. Dík.
Já osobně trochu bojuju s šuplíky, do kterých tyhle stroje zařadit. Ono je to asi hodně o tom jak to kdo chce vnímat, jak kdo vidí svět, jak je náš trh "deformovaný". V-Strom a Transalp vnímám jako "adventure", podobně jako Ténéré či GS. Řekl bych, že se v mnoha zemích světa s takovými stroji jezdí řekněme 20/80 až 50/50 silnice/terén, respektive jsou k tomu vyvinuté(!!!). Kupují se k ježdění ve stylu jak vidím třeba na webu motologyfilms.com. Ale asi díky tomu, že tu polopouště, savany a podobnou divočinu jako v Austrálii nemáme, respektive je téměř celá země (resp. západní Evropa) urbanizovaná s hustou sítí zpevněných cest, tak se v našich končinách tyhle stroje vnímají a používají jinak (osobitě). Valná většina majitelů tady na tyhle stroje nasadí velké kufry a jezdí převážně po asfaltu. V podstatě Grand Turismo, delší cesty od hotelu k hotelu. Ostatně v tom duchu, je proveden tento test. Myslím, že CFMoto mají svůj stroj namířený přesně do tohoto segmentu trhu. Kufry v základu, kufry které se na opravdové "adventure" ježdění nedoporučují kvůli těžišti, průchodnosti lesem apod. Hodně vtipné je 7min video z jednoho amerického kurzu "Advanced Off-road Training", když velký kluci s "adventure" mašinama sjedou mimo silnici: https://youtu.be/Ac4yXhLSFg4?feature=shared
Naštěstí lze teď po žních jezdit i u nás po téměř nekonečných strništích, polích a pastvinách (pozor na ohradníky), najdou se tu hezké prašné cest mezi políčky, desítky kilometrů rozestavěných dálnic a obchvatů, kde se člověk může cítit trochu jako na pistě v Africe, viz foto.
Osobně bych v testu takových strojů uvítal víc takových kilometrů. Naneštěstí obutí těchto strojů u našich importérů odpovídá spíš tomu poměru 60/30 nebo 80/20 silnice/terén. Škoda.
Nešetřete ty stroje, chlapy! ADVENTURE! Nemusíte každý večer spát v posteli v hotelu
Dík.


1.11.2023 Video Hezký srovnávací test. Dík.
Já osobně trochu bojuju s šuplíky, do kterých tyhle stroje zařadit. Ono je to asi hodně o tom jak to kdo chce vnímat, jak kdo vidí svět, jak je náš trh "deformovaný". V-Strom a Transalp vnímám jako "adventure", podobně jako Ténéré či GS. Řekl bych, že se v mnoha zemích světa s takovými stroji jezdí řekněme 20/80 až 50/50 silnice/terén, respektive jsou k tomu vyvinuté(!!!). Kupují se k ježdění ve stylu jak vidím třeba na webu motologyfilms.com. Ale asi díky tomu, že tu polopouště, savany a podobnou divočinu jako v Austrálii nemáme, respektive je téměř celá země (resp. západní Evropa) urbanizovaná s hustou sítí zpevněných cest, tak se v našich končinách tyhle stroje vnímají a používají jinak (osobitě). Valná většina majitelů tady na tyhle stroje nasadí velké kufry a jezdí převážně po asfaltu. V podstatě Grand Turismo, delší cesty od hotelu k hotelu. Ostatně v tom duchu, je proveden tento test. Myslím, že CFMoto mají svůj stroj namířený přesně do tohoto segmentu trhu. Kufry v základu, kufry které se na opravdové "adventure" ježdění nedoporučují kvůli těžišti, průchodnosti lesem apod. Hodně vtipné je 7min video z jednoho amerického kurzu "Advanced Off-road Training", když velký kluci s "adventure" mašinama sjedou mimo silnici: https://youtu.be/Ac4yXhLSFg4?feature=shared
Naštěstí lze teď po žních jezdit i u nás po téměř nekonečných strništích, polích a pastvinách (pozor na ohradníky), najdou se tu hezké prašné cest mezi políčky, desítky kilometrů rozestavěných dálnic a obchvatů, kde se člověk může cítit trochu jako na pistě v Africe, viz foto.
Osobně bych v testu takových strojů uvítal víc takových kilometrů. Naneštěstí obutí těchto strojů u našich importérů odpovídá spíš tomu poměru 60/30 nebo 80/20 silnice/terén. Škoda.
Nešetřete ty stroje, chlapy! ADVENTURE! Nemusíte každý večer spát v posteli v hotelu
Dík.

Více na:

Copyright © Motorkari.cz
13.2.2023 Článek v některých rysech podobnost s návrhem FGR V6 2500 z roku 2009
15.6.2017 Článek By mě zajímalo, který výrobce prvně přijde s tím, že supermoto nebude vizuálně vypadat jako cross s hladkými pneu, ale posune tento druh moto do svébytné kategorie, kam patří.
21.2.2017 Článek Po zběžném prohlédnutí mi vizuálně ta 350 vycházející z čínské předlohy připadá vyváženější, škoda že má nakřivo nádrž :(
Jakoby chlapci v Týnci neměli cit, když vidím 660, škoda, škoda...
28.9.2016 Článek ... a další krok bude voda, respektive WATER BOOST SYSTEM
http://www.roadandtrack.com/new-cars/car-technology/news/a30600/bosch-water-injected-engine-tech/
25.9.2016 Článek Skvělé odpoledne v Chýnově - stroje, lidi, atmosféra.
Super cesta v jedné stopě přes Černovice, Soběslav a Bechyni domů.
21.2.2015 Článek










nějaké „špionážní“ obrázky modernizace Sportardu. Evidentně zmizel ten podivný velký plast pod sedlem, který je charakteristický snad pro všechny Jawy (který mě osobně na všech „nových“ Jawách děsí, něco takového se už pár desítek let nenosí). Sedlo má nový tvar, jiný je výraz přední masky, jiný tvar nádrže a přední blatník... evidentně stejná motorka, žádný zásah do rámu, jen nové plasty. Vypadá to na práci jiného designéra - jiný rukopis - jiný cit pro tvar.
Pokud o designu a konstrukci Jawy rozhodují stále stejní lidé, nikdy jiná nebude...
19.2.2015 Článek Lámaná oka ojnic - o tom jsem četl asi před 20 roky ve Světě motorů, bylo to myslím BMW (auto). Hliníkovou nádrž měla třeba silniční Pudilova ČZ před víc než 1/4 stoletím. Připravovali jsme ji i pro závodní Dandy pro Kubu Smrže, když byl ještě kluk. Hořčík i titan se užíval v letectví už za druhé války ... Jo, elektronické řízení a regulace posouvá lidské stroje dál, obecně ale nic technicky převratného, ne? Třeba využití nějakého nově objeveného fyzikálního principu
Neříkám, že je to špatný. Je to hezký, to jo. Ale i ty starý čistě mechanický stroječky jsou taky kouzelný
Prostě není co k tomu dodat, dobrá práce u Yamahy.
29.1.2015 Článek Ten regál, co stojí za tou motorkou (jestli to tak můžu nazvat), to je ten, co jsme měli ve vývoji ve Vodňanech, a který v roce 2000 převezli do Týnce i s projektem Dandy. Takže toto je asi opravdu výplod týnecké Jawy, nikoli nějaké neznámé garáže, bohužel
I ten motor odpovídá tomu, jaký jsem viděl asi před, takže to asi opravdu bude nová Jawa...

Já osobně bych chtěl doufat, že toto je nějaký z konceptů, který byl zavržen a ta Jawa, která nakonec půjde do výroby, bude jiná... Ale motor asi jiný nebude a jak znám chlapce z Týnce, asi toto myslí vážně, respektive nic zásadně jiného nemají :´-

..ale možná se to na trhu chytne, tedy osobně nepředpokládám, že na evropském a podobných trzích, myslím že obecně zde panuje nálada a vnímání motocyklů, které nekoresponduje s takovým výrobkem, takže souhlas s většinou názorů tady. Snad jen nesouhlasím, že v čechách bychom neuměli, viz Škoda, Blata, FGR, tedy Kabaň, Hanuš a řada dalších působících ve světě... Toto je problém Jawy, jeho personálního obsazení, ne čechů.
22.8.2014 Článek miluju francouzký impresionismus, ale zde raději BMW R nine T (osa kliky podél - kardan, dokonce i design tohoto bavora mě oslovuje víc ...)
http://www.motorkari...inet-2014-26657.html
22.8.2014 Článek S panem Pudilem a dalšími ze Strakonic jsem v letech 1994-1999 pracoval na vývoji Motor Jikov - Dandy 50/125 (http://cs.wikipedia.org/wiki/Dandy_50/125). Já byl těsně po maturitě. Už tehdy jsem cítil, že západ je o několik kroků (skoků) napřed. V roce 1993 vyjel například Ducati Monster - design, technika i marketing byly jinde než kde jsme byly my. Jinak to nadšení se cení, vážím si takových lidí, ale nemělo by se zapomínat na soudnost.
+1 
29.8.2012 Článek ja nepsal že design je "starý", psal jsem že "nic převratného", je to nové, moderní tvary, ne však zásadně nová myšlenka, nové koncepční pojetí motocyklu nebo designu, jen drobný posun, přizpůsobení době, nové tvary toho co tu bylo již před lety... nebo je tam nějaká nová převratná myšlenka? já to moc nestudoval.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist