PROFIL UŽIVATELE

skyair

Offline: Dnes v 18:12 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 75
Město: Hostivice
Lokalita: Praha-západ S...
Pomohl: 5x
Založil témat: 3x
Napsal příspěvků: 10222x
Body komentářů: 1 / -1
ID uživatele: 76924
Registrace: 19.8.2008

Adresa profilu:http://skyair.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 9 záznamů

30.8.2010 Akce Tentokrát už fakt přijedeme Ubytování prosíme dvoulůžko ze soboty na neděli P+A
18.10.2011 Článek Poutavě a hezky napsané Projeli jste kus Evropy a jak fotogalerie napovídá, bylo na co koukat. Prostě pěkný a inspirační cestopis. Ať se vám i příští cesty vydaří a jsou pohodové a o trochu víc suché
6.8.2011 Článek Pěkně napsaný Vím o čem mluvíš. Právě sem se už několik let pravidelně vracím (většinou v prosinci) a užívám si překrásných míst tohoto kanárského ostrova se slušnými silnicemi a různorodou krajinou. Jmenovaná Masca je opravdu fascinující
3.5.2011 Článek PDG> Rozumím tvým pocitům. Pokusím se být víc pragmatik, než nadšený optimista. V jedné stopě jezdím s malou přestávkou už jezdím skoro 45 let a vystřídal jsem nespočet jawek a čezetek. V sedmdesátých letech jsem měl HD WLC, co tu zbyla od války po UNRA. Zajezdil jsem si na skůtru Manet i na Nortonu. Počátkem 90 let jsem vozil motorky ze Švýcarska a konečně jsem si tak mohl vyzkoušet i SS - většinou japonce. Řada z nich ještě dnes jezdí. Přiznávám, že BMW mezi nimi nebyly. Teprve v půlce 90tých let jsem si sednul na GS 1100. Nejsem endurista, tehdy se mi zdála ošklivá, ale ta pohodlnost mě zaujala. Kolem padesátky jsem měl období čoprů. Jeden z nich mám ještě dnes. Takže si myslím, že už mohu trochu srovnávat a být i dost objektivní.
Opravdu RT s tím sériovým posilovačem a ABS brzdí výrazně dobře. A plexíky? Měl jsem možnost vyzkoušet různé štítky a štíty a i při mé menší výšce (176cm) jsem zápasil s turbulencemi, byl jsem pohazován poryvy větru, krční svaly dělaly co mohly a v dešti jsem by ostřikován z okrajů plexi. Na RT taky, ale o dost menší míře. S prodlouženým GIVI je to srovnatelné s Burgmanem. Navíc je tu možnost el. nastavení. Lepší pohodlí už je jen na LT nebo GW. Ale to je opravdu jiná kategorie. Nepatřím k nesmiřitelným obdivovatelům jedné značky a to, že mě RT tak zaujalo přišlo až s jeho pořízením. A že popis té německé "mrchy" je jaký je, odpovídá mým zkušenostem a radostí s ní.
3.5.2011 Článek Mikni> No čekal jsem, kdy se ozve někdo s Wingem. Souhlasím s tvým úsměvem ... ale luxusní autobusy jsou už v jiné kategorii. Přiznávám, že pro ně mám taky slabost
3.5.2011 Článek PDG> Srovnání RT 1200 s FJR a Pan E už bylo publikováno. A bylo víc o subjektivních pocitech jezdců a tak je to vždy. Srovnávat dvouválec s čtyřválci je těžké. Jednoduchost nebo složitost, výkon, technické parametry. V podstatě uživateli na dlouhé cestě je to jedno.
Základní požadavky na dobrý cesťák jsou jasné: spolehlivost, pohodlné sezení pro řidiče i spolujezdce, ovladatelnost, jízdní vlastnosti, relativní ochrana před nepřízní počasí a dostatečný úložný prostor. Nezanedbatelná je spotřeba paliva, velikost nádrže a interval výměny pneu. Skoro dost požadavků pro konstruktéra
Když jsem hledal ten svůj cesťák, vybíral jsem mezi FJR (které jsem si vyzkoušel)a BMW. Víc mi vyhovovalo RT. A rozdíl mezi R1150RT a R1200RT? Základ konstrukce je stejný. Inovace v designu, v elektronice a vyšším výkonu jsou samozřejmě znatelné, nicméně i v ceně. Dal jsem na rady a zkušenosti majitelů obou RT a za slušný peníz mám motku, která mi vyhovuje.
Hodnocení ojetých motocyklů má smysl především pro ty, co váhají, jaké cestovní BMW si koupit a hledají doporučení. A pokud se nerozhodují pro novou - tak se nebojím říct, že je to dobrá volba. U ojeté motky vždy s rizikem serióznosti prodávajícího.
+1 
3.5.2011 Článek Nu vida, jak se to tady rozbíhá. Připouštím, že jsem erťáka hodnotil po ujetých sedmi tisících kilometrech a všem kdo na ní nikdy nejeli se omlouvám, že ji hodnotím víc než kladně. Bylo to před více než rokem a dnes už mám na ní ujeto o téměř dalších třicet tisíc více. A na hodnocení nic neměním. Možná mám tuhle motku rád, ale to klidně přiznávám.
Co se mi nelíbí? To, že je RT na místě těžký ingot, že má tvrdé řazení a obvyklé vibrace boxera, což jsou notoricky známé projevy u všech modelů R1150. Kdo chce skutečný cesťák a ne motorku na které se dá jen někam dojet, pak ani dnes nemá až tak velký výběr. A i po deseti letech vývoje se dá tahle brambora ve své kategorii úspěšně srovnávat s obdobnými cesťáky.
A jen dodatek. Není na prodej a ještě pár roků nebude. Narozdíl od stejně starých motek nebude mít najeto "jen" 29900 km a i v druhé stovce tisíc kiláků se s ní nebudu bát vyjet dál než za humna...
Zdraví vás Horst(skyair)Fuchs
8.7.2010 Článek Zcela bezkonkurenční. S multisportem jsem právě absolvoval alpské hřebeny i italskou kotlinu rozpálenou ke čtyřiceti stupňům. Neuvěřitelná pohoda - sice vedro, ale žádné pocity stékajícího potu. Do rána se lehký zápach vyvětral. Po 4 dnech celodenního nošení jsem triko lehce propláchl v čisté vodě. Navíc jsem používal i ponožky Devold. Jsou sice silnější, (jako do lyžáků) ale v turistických vysokých kožených botách bylo sucho!!! A to i teplotách zvýšených za rozpálenými válci boxera. A zápach z bot? Téměř žádný. První praní rovněž po 4 dnech!!! Jednoznačně super
Po letech používání Moiry, s ní do vedra už nikdy
17.2.2017 Uživatel Ahoj Jiří, díky za komentář. Je neuvěřitelné, že Kawa od dvouválcových řadových čoprů (cruiserů) neustoupila ani po třiceti letech (400, 450, 500 a nyní 650) a stále se vrací k názvu Vulcan.
Přeji ti pohodovou sezónu 2017 v jedné stopě a v duchu tradice pouze bezproblémový provoz.

TOPlist