Komentáře
Nalezeno 9 záznamů
30.8.2010 | Akce | Tentokrát už fakt přijedeme ![]() ![]() |
18.10.2011 | Článek | Poutavě a hezky napsané ![]() ![]() ![]() |
6.8.2011 | Článek | Pěkně napsaný ![]() ![]() |
3.5.2011 | Článek | PDG> Rozumím tvým pocitům. Pokusím se být víc pragmatik, než nadšený optimista. ![]() Opravdu RT s tím sériovým posilovačem a ABS brzdí výrazně dobře. A plexíky? ![]() ![]() |
3.5.2011 | Článek | Mikni> No čekal jsem, kdy se ozve někdo s Wingem. Souhlasím s tvým úsměvem ... ale luxusní autobusy jsou už v jiné kategorii. ![]() ![]() |
3.5.2011 | Článek | PDG> Srovnání RT 1200 s FJR a Pan E už bylo publikováno. A bylo víc o subjektivních pocitech jezdců a tak je to vždy. Srovnávat dvouválec s čtyřválci je těžké. Jednoduchost nebo složitost, výkon, technické parametry. V podstatě uživateli na dlouhé cestě je to jedno. Základní požadavky na dobrý cesťák jsou jasné: spolehlivost, pohodlné sezení pro řidiče i spolujezdce, ovladatelnost, jízdní vlastnosti, relativní ochrana před nepřízní počasí a dostatečný úložný prostor. Nezanedbatelná je spotřeba paliva, velikost nádrže a interval výměny pneu. Skoro dost požadavků pro konstruktéra ![]() Když jsem hledal ten svůj cesťák, vybíral jsem mezi FJR (které jsem si vyzkoušel)a BMW. Víc mi vyhovovalo RT. A rozdíl mezi R1150RT a R1200RT? Základ konstrukce je stejný. Inovace v designu, v elektronice a vyšším výkonu jsou samozřejmě znatelné, nicméně i v ceně. Dal jsem na rady a zkušenosti majitelů obou RT a za slušný peníz mám motku, která mi vyhovuje. Hodnocení ojetých motocyklů má smysl především pro ty, co váhají, jaké cestovní BMW si koupit a hledají doporučení. A pokud se nerozhodují pro novou - tak se nebojím říct, že je to dobrá volba. ![]() +1 |
3.5.2011 | Článek | Nu vida, jak se to tady rozbíhá. Připouštím, že jsem erťáka hodnotil po ujetých sedmi tisících kilometrech a všem kdo na ní nikdy nejeli se omlouvám, že ji hodnotím víc než kladně. Bylo to před více než rokem a dnes už mám na ní ujeto o téměř dalších třicet tisíc více. A na hodnocení nic neměním. Možná mám tuhle motku rád, ale to klidně přiznávám. Co se mi nelíbí? To, že je RT na místě těžký ingot, že má tvrdé řazení a obvyklé vibrace boxera, což jsou notoricky známé projevy u všech modelů R1150. Kdo chce skutečný cesťák a ne motorku na které se dá jen někam dojet, pak ani dnes nemá až tak velký výběr. A i po deseti letech vývoje se dá tahle brambora ve své kategorii úspěšně srovnávat s obdobnými cesťáky. A jen dodatek. Není na prodej a ještě pár roků nebude. ![]() ![]() Zdraví vás Horst(skyair)Fuchs ![]() |
8.7.2010 | Článek | Zcela bezkonkurenční. ![]() ![]() Po letech používání Moiry, s ní do vedra už nikdy ![]() |
17.2.2017 | Uživatel | Ahoj Jiří, díky za komentář. Je neuvěřitelné, že Kawa od dvouválcových řadových čoprů (cruiserů) neustoupila ani po třiceti letech (400, 450, 500 a nyní 650) a stále se vrací k názvu Vulcan. ![]() Přeji ti pohodovou sezónu 2017 v jedné stopě a v duchu tradice pouze bezproblémový provoz. ![]() |