PROFIL UŽIVATELE

callowsick

Offline: Dnes v 21:41 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 38
Město: Kladno
Lokalita: Kladno Středo...
Pomohl: 106x
Založil témat: 8x
Napsal příspěvků: 2661x
ID uživatele: 71377
Registrace: 3.6.2008

Adresa profilu:http://callowsick.motorkari.cz (Sdílet)


Bez papíru to nejde

...a to nemyslím Harmasan...

Státní aparát má pravděpodobně nějaký cíle, jak dělat svou práci. Flexibilita mezi ně rozhodně patřit nebude.

 

Na začátku stála moje touha po možnosti dát na Kentuse motardový kola. Není to žádný sci-fi, z Číny do Evropy chodily i takový modely a nebylo jich úplně málo.

Jasně, jde to udělat ilegálně, ale protože by to poznal každej blouma, chtěl jsem to ošetřit legálně a nechat si alternativní kola nechat zapsat do TP.

První kolo, píšu si s magistrátem. Zápis jen tak je samozřejmě negovanej, je potřeba souhlas výrobce/dovozce. Zastoupení Kentoya to odbyde strohým Ne, nejde, nebylo tak homologováno.

To mě stoplo na nějakej čas. Asi tak na rok. Než mi v hlavě vyklíčila myšlenka, oslovit přímo výrobce, tedy čínský Zongshen. Kupodivu jsem se postupně propsal až na jakési servisní oddělení, které mi bylo ochotné napsat dobrozdání, že jiná kola definovaných rozměrů jsou ok, dokonce i větší přední kotouč je ok a (drze jsem to dal do jednoho balíku) dokonce motor 250cc je za ně ok a plní stejnou emisní normu, jako stávající 200cc.

Zpět na magistrát, zda na základě tohoto můžou dopsat změny. Ne. Mají v seznamu uvedeného oficiálního dovozce a od nikoho jiného nic neberou. Ale dali mi i kontaktní osobu, za to jim dávám plus.

 

Dotaz na kontaktní osobu, zda s lejstrem od výrobce by mohli kývnout alespoň na ta kola. Ne. Důvod? Původní Kentoya se transformovala na nějakou jinou Kentoyu, která je organizačně od původní oddělená. Takže asi konec cesty.

 

Máme hezky nastavený systém, bohužel se zdá, že stále funguje v modelu, kdy u nás jezdily převážně Jawy a Škodovky a vyjádření výrobce bylo celkem snadno sehnatelným zbožím. Na pestřejší trh systém bohužel nezareagoval.

Jak bych si to představoval? Třeba tak, že by STK přestala být specialistou na odrazky a Éčka, ale dostala pravomoc i pro skutečnou technickou kontrolu – chci změnit něco na moto, dotáhnu to na STK a tam mi posoudí, zda je to cajk, nebo ne a na základě jejich posudku mi to ouřad zapíše do TP.

no nic, zpět do reality....

Jak se Vám líbil tento článek?
Průměr: 1.00
Známkováno: 6x

Vložení komentáře

Pokud chcete vložit komentář, tak se registrujte a přihlaste.
Komentáře k článku
Johnyk napsal 11.12.2018 v 20:15

Závidím ti, že ti Kantoya odpověděla a ještě takhle určitě. Já z Hondy v podobný věci nedostal ani čárku.

Targus napsal 09.12.2018 v 10:51

callowsick

Kdybych nebyl stejný blbec, jako ty (taky si moc rád dopisuju s fachidioty podobných druhů, jako soudruzi byrokraté), řekl bych, že ses dostavil z jiného časoprostoru, nebo alespoň z jiné galaxie.

Ano, jediným řešením pro tebe je přesídlení do nějaké jiné lokality, třeba - podle toho, co psal ve svém cesťáku Pavel Suchý - do Austrálie. Když už nic, bude to jedno klokanům.

abbany napsal 01.12.2018 v 05:28

od státního úředníka nečekej nic na rámec jeho mentální kapacity. čest výjimkám

Mann napsal 23.11.2018 v 07:17

Logika a vstřícnost, ze které v popisu situace vycházíš,se na úřadech bohužel nevyskytuje. Za to větu "Systém - software - legislativa ...... nám to neumožňuje." lze slyšet v každé kanceláři. Je to takové univerzální zaklínadlo

Ondros napsal 22.11.2018 v 20:46

Myšlenka pěkná, jen by jsi napřed musel něco udělat se sebou třeba změnit státní příslušnost

berry78 napsal 22.11.2018 v 14:15

JJ .. Já chtěl z jedné svojí motorky udělat "jednosedlo" .. ale byl to boj s větrnými mlýny tak jsem si radši vyrobil atrapu sedla spolujezdce a s tou jezdím na STK a hned poté putuje do skříně … stejně tak druhé stupačky , kryt řetězu a další zbytečnosti :o)


TOPlist