Komentáře
Nalezeno 70 záznamů
9.8.2023 | Deník | Kamos ma na SC57 taky sportforce a je s nimi spokojen. Akorat co se tyce predku tak porovnavas sport touring se sportovni gumou. Mam na K8 nazute S22 coz je srovnani s tvoji aktualni gumou a drzi neuveritelne. Ta guma zmolkuje jako hovado, ale nikdy nepusti... jen ta zivotnost 4.000km |
9.8.2023 | Článek | Dle meho nazoru K7-K8. Jsou porad hodne podobne predchozi generaci, ale maji pevnejsi ram a lepsi prubeh vykonu. |
28.9.2022 | Deník | Stara Rise, moje rodna vesnice :) Jinak Vranov doporucuji s rodinkou na letni dovolenou. Jezdime tam uz par let s rodinkou vzdy na dovcu a nikdy se to tam neomrzi... |
12.4.2021 | Deník | Krasna prace... jsem zvedav na vysledek drzim palce a pevne nervy |
6.4.2021 | Deník | Ted si rikam o jake radosti prichazim s japonci Jinak popis za jedna podtrzena |
25.9.2020 | Deník | Takze jsi si tu motorki zamiloval |
28.8.2020 | Deník | Snad nejhorsi volba desticek. Ty desticky ti sežerou kotouc. +1 |
1.8.2020 | Deník | Na to, ze dily vyjdou cca na 20euro a prace cca na dve hodiny slusna cena |
19.7.2020 | Článek | Trakce také není všemocná. Prostě klasický highsider. Kdo jezdí okruhy tak určitě zná. Já třeba takového chytil před měsícem na dromu a teď mám sešroubovanou klíční kost. Prostě je to riziko no. |
15.7.2020 | Deník | Klasika jednou jsem byl také na okruhu na podobné akci, byl tam kluk s CBR1000RR a jemu řekli něco podobného. Bylo mi ho celkem líto tak jsem si ho tam vzal k sobě a co jsem věděl tak jsem mu předal. Na těhle kurzech fakt individuální výcvik moc nefunguje. |
29.1.2020 | Deník | Jen upozornim, ze se nejedna o zpetne splodiny do motoru, ale o sani cisteho vzduchu k vyfukovym ventilum kvuli lepsimu shoreni smesi ve svodech. Jedine ceho dosahnes je snizeni teploty ve svodech a vyfuk ti nebude strilet. +1 |
16.9.2017 | Článek | Pěknéééé... Ta muzika střídající se se zvukem motorky ve vysokých točkách je fakt povedená. Navíc se mi líbí úvodní slova toho maníka a vystihují docela přesně proč máme tak rádi motorky " It's hard to understand' :) +1 |
6.9.2016 | Článek | Takže to bude takový, že ráno před prací přijdeš k manželce "zlato, mám nato chuť" a odpověď "dej mi pokoj, chce se mi spát. Půjdeš nasranej k motorce a jen takový to " Tak bejby, dneska tě pořádnu protáhnu a uděláme časovej rekord jízdy do práce" a odpověď " Nemám náladu, vem si auto" :D +1 |
28.6.2016 | Článek | StiefTomas: tak ten kurz neni o tom naucit se zvednout predni kolo. Je o tom to dostat na zadek a po zadech zcela bezpecne jet desitky a stovky metru. V tom alespon ja vidim zrejmy rozdil. Sam jsem na kurzu byl. Tydennim. Chmelda ví. Mel jsem ho za instruktora. A i tak si myslim ze pro 95% populace co se bude chtit zucastnit jsou dva dny zalostne malo. 8tis za dvoudenni huntovani cizi motorky je jeste dobra cena. Je potreba uvazovat, ze behem te doby se ty motorky (a zazil jsem i ctyrkolky pana-orel) nekolikrat odlozi a v cene jsou i dily, gumy, opravy, servis Jasně, já to chápu. Ale můj názor jsem napsal níže. |
28.6.2016 | Článek | Jouzaza napsal Dnes v 11:40 StiefTomas: Dalsi odbornik na jizdu po zadnim co jen taha za plyn jako kocku za vocas a absolutne nema predstavu o tom co je kontrolovana a bezpecna jizda po zadnim Hele nejsem žádnej stuntrider. Pokud to člověka baví nebo se tim živí a má nato upravenou motorku, tak super. Před stuntriderama já osobně smekám. Mají ty motoky v ruce. Ale ukaž mi, kdo se to naučí za dva dny. Dají ti nějakej základ to určitě jo, ale stejně je to o stovkách hodin tréninku někde na letišti. Ale já osobně jako klasickej uživatel, bych toto určitě nevyužil, protože se nepotřebuju někde ve městě před nikým předvádět jak pojedu sto metrů po zádech. Pproto bych si za ty peníze raději koupil sadu pneumatik a nebo pořádnou radiálku. |