Komentáře
Nalezeno 146 záznamů
15.8.2019 | Článek | +1 -1 |
23.3.2019 | Článek | Takže v autě se nemusí používat mozek a předvídat a proto jsme po zimě otupělí... paráda... to se pak není čemu divit, jak to na těch silnicích vypadá... Co pak chcete po řidičích aut, když motorkář po zimě, je z auta otupělý? Buď se naučte používat mozek vždy a všude, nebo radši nelezte ven, natož za volant nebo řidítka. To jsem zvědavej, kolik letos zase umře lidí na něčí "otupělost"... +1 |
24.2.2019 | Článek | Moc pěkný! Takový stručnější, ale co? Každýho zajímá něco jinýho a kdyby jsi měl uspokojit všechny, tak nepíšeš cestopis, ale knihu. Mě se to líbí Akorát bych se chtěl zeptat, jestli se dneska už skutečně nedá sjet na motorce do Čarynského kaňonu? ... a proč jsi jel z Gruzie do Kazachstánu přes Rostov místo přes Machačkalu? Vždyť to je děsnej opich a zájížďka?... ale to jen tak pro zajímavost... neber to jako kritiku Díky za odpověď a hlavně za cestopis |
29.5.2019 | Článek | Sice to máte u té dvoustupňové pružiny přesně naopak, protože tvrdší část je ta hustěji vinutá, ale jinak dobrej pokus o osvětu. pro mischa638: ten "přípravek" se jmenuje lis... nevím, proč by mělo dojít k poškození laku? ... samo, nesmí to dělat někdo, kdo má v rukách nasráno -1 |
24.1.2019 | Článek | Ještě že jsou pořád na cestách lidi jako Fidlimydli , Trinidad, Klobása, Beba a pár dalších, kteří si umí naplánovat cestu sami a nejsou to pseudocestovatelé, kteří navíc v úvodu svého cestopisu nenařknou všechny čtenáře z toho, že každý čeká, až bude moct okopírovat jejich okopírovanou cestu ze zakoupeného průvodce a tím si ospravedlnit nepopisování cesty, aby náhodou nešířili know how toho jednookého krále, co prodává "cestování" slepým. Nemluvě o tom, že si průvodce nakonec koupí v pěti lidech, takže vlastně to ohánění tím, jak pomáhají českému obchodníčkovi je naprosto pokrytecká póza. -2 |
24.1.2019 | Článek | Je to škoda, ale nenaděláš nic. My vloni vyráželi cca týden po tvém návratu a musím říct, že první týden to vypadalo obdobně, jak popisuješ a to jsme jeli do Ruska... až do Krasnodaru chcanec, den co den. Jenže my si to ulehčovali sušením v motelech. Kdybych měl spát ve stanu, tak kdo ví, jak to dopadlo? Jsem moc rád, že pořád píšeš. Po tom arogantním zoufalci, co tady dal "cestopis" před dvěma dny je to naprostej bálzám |
4.1.2019 | Článek | Tak hlavně, aby to mělo celou armádu asistentů, který ty koně a newtonmetry budou krotit, aby si na tom "dřevorubci" a jiný holky neublížili... mívají často ruce od balzámu na vousy a pak hefty kloužou +3 |
9.11.2018 | Článek | Ta info o tom, že prémiové palivo neobsahuje biosložku už není pravda (jestli kdy byla). Jediná výhoda prémiového paliva je v přísadách, které napomáhají životnosti paliva (mimo jiných vlastností). Když mrknete na nové značení na pumpách, tak to číslo uprostřed kruhu (nové značení benzínu) je procentuální podíl biosložky a to není nikdy nižší než 5, ani u prémiových paliv. Takže nechci někomu kazit placeboefekt, ale myslím, že lepší je vědět |
7.11.2018 | Článek | Ty zdvihy kol jsou fakt děsný Snad zadní kyvka dovolí montáž lepšího tlumiče... u předku je to jasný Jinak celkem pěkná motorka Ještě, aby cena odpovídala tomu, že se investuje dalších 70tis do tlumičů -2 |
22.10.2018 | Článek | Tak to je fakt paráda Cesta... fotky... text... máš fakt ukázkový schopnosti Ty náklady na dvoutýdenní výlet jsou teda brutální, ale tam to asi jinak nejde... všechny ty trajekty + místní ceny... ale evidentně to za to stojí Díky za inspiraci... tohle by mě asi nikdy nenapadlo... zahrnuji do dlouhodobého plánu |
11.10.2018 | Článek | To jsou náhodou rady dobrý a pravdivý... naneštěstí je většina lidí takových, že z cizích chyb se nedokážou poučit a vše si musí vyzkoušet na vlastní kůži... kolikrát ještě opakovaně. Ale nejsou tací všichni, jinak by jsme byli pořád na stromech, že? ... takže snad to smysl má... ikdyž dopad bude minimální. Mě osobně několikrát potrápilo prvně zmíněné cestování s kamarády... ale tomu se předejít prostě nedá. I sebevětší teoretické probírání možných problémů nenahradí praktickou zkušenost a člověka, se kterým můžete cestovat musíte hledat stylem pokus-omyl a nebo jezdit jen sami... to prostě jinak nejde. Ovšem jezdit bez nepromoků přes Alpy, na sportovní motorce na několikatýdení dovolenou (nejlíp ve dvou) a plánovat si denní trasu po tisících km je sebemrskačství a stačilo by se nad tím pouze zamyslet a netřeba to zkoušet na vlastní kůži... na druhou stranu dneska je to v módě, vyrazit na největší hujdě v sandálech, aby byl výlet zajímavej pro čtenáře na fb. Každej asi chceme od cesty něco jinýho... někdo slávu a někdo radši víc příjemných zážitků... a když jsou zážitky příjemný, tak je to málo drama +3 |
10.10.2018 | Článek | Léta postupně sháním nějaké tipy na zpříjemnění "přesunu" do Skandinávie. Člověk nekonvenčního smýšlení se toho nikde moc nedozví, protože "normální" je jet po dálnici, takže dík ... ne, že bych zrovna žil starýma hrobkama, ale pár bodů s "pěknýma šutrama" jsem si uložil do mapy světa a někdy využiju. Díky... ještě, že se občas najdou jedinci, co jezdí i do zemí, kam "nikdo" nejezdí. |
2.4.2018 | Článek | fakt jsem to chtěl dočíst, ale to se nedá... takový drama jsem dlouho nečetl. Na smrt nemocnej se vydá na cestu smrti... GS mají 400Kg... nesjízdnej offroad v Omalu, natož do Ushguli... půlka názvů z ignoranství zmršenejch a nakonec jedete z Vladikavkazu na západ přes Čečensko... to už je fakt moc. Možná sis špatně otočil mapu, protože to je Severní Osetie... Čečensko je na východ... a to by jsme se tady teprve něco dozvěděli. Kde kdo by se asi cítil blbě, kdyby vyrazil do Gruzie a nepopsal to jako životní drama... +2 -1 |
13.12.2016 | Článek | Určitým způsobem bych pochopil,že se jde po vyšších normách na emise,ale co s tím má společnýho to,že nepůjde přihlásit legálně vyrobená nová motorka?Motorek vyrobených s normou E3 a nižší,budou jezdit miliony a někdo,kdo si koupil vloni motorku ji za 14dní nepřihlásí,ikdyž je nová?Když půjdu do detailů,co má společnýho registrace a emise?Jsou lidi,co mají v garáži motorek třeba 10 a jen tam stojí...vyprodukují snad 10x tolik emisí,jako když má někdo doma jednu a pořád na ní jezdí?Toto fakt není normální +1 |
13.3.2016 | Článek | Konečně normální ženská,co nekňučí,jak lůza,že je motorka moc těžká,že neumí postavit stan,že se bojí tmy a cizích lidí... chuděrka Hlavně se nenech uchlácholit těma žgryndama a kloboucích dole a že oni sami by to nedali...ikdyž je to smutnej fakt Mám doma taky jednu normální holku,taky jezdí na 11ce a "bezohledně" ji tahám i po skutečným terénu a věci ji nevozím žádný,takže vy výsledku má těžší motorku,než já ...a jde to...protože se neposere z žádnýho bubáka,co dneska každej internetovej hrdina vymýšlí,že jako pokořil.Však už to sama vidíš,jaký je to "drama" na Ukrajině...jak "strašný" je to v Rumunsku...atd. Čím dál,tím líp,protože tím míň je tam těhle tragédů +2 |