renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

sardel

Offline: Dnes v 15:48 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 52
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 6x
Pomohl: 15x
Založil témat: 44x
Napsal příspěvků: 1474x
Body komentářů: 63 / 9
ID uživatele: 66767
Registrace: 27.3.2008

Adresa profilu:http://sardel.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 99 záznamů

7.3.2022 Článek Pánové pánové, vás ten variabilní předstih nějak dostal! Nejde ani tak o výraz samotný, ale o kontext, v jakém byl použit. Je zjevné, že autor nemá šajna, k čemu tam ta páka je a jak se motocykl z počátku 20. století ovládá. Což by asi měl mít, když o něm píše...

Vtipný je také "Létající kovář". Vždy to byl Cestující kovář a téhle přezdívky je plnej net. Stačilo hledat. Naopak, toho létajícího jsem našel akorát zde:
https://decko.ceskatelevize.cz/video/e216543112040006
Jestli autor čerpal ze zdrojů jako jsou animované pořady pro děti předškolního věku, tak to ledacos vysvětluje.

Technický popis taky kulhá, třeba o rozvodu IOE by se dalo debatovat. Ano, má to sací nad výfukovým, ale moc rozvod to není. Autora možná zmátla ta štangle mířící kamsi k sacímu ventilu. Jenže to není zdvihátko, anžto sací ventil není vůbec nijak řízen, to je ovládání abraise, nízkonapěťového zapalování, o kterém se autor ani nezmínil, neb nic takového zřejmě nezná.

O názoru, že "cestrovních motocyklů (jiné ani tehdy nebyly)" by se dalo také dlouze diskutovat, zvlášť když autor o kus dál sám sebe popírá: "Počet vyrobených závoďáků".

Ke kokainu apod. se snad nemá cenu vůbec vyjadřovat, toť žurnalistika hodná Blesku.

Takhle by se dalo dlouho pokračovat, ale to bych tu musel ten článek celý přepsat a byl by minimálně třikrát tak dlouhý. No, možná se jednou hecnu a splodím nějaký blábol o motocyklech z počátku 20. století.

A kdybych napsal, že L&K byly sice na začátku průkopníci, ale v roce 1905 byly jejich motocykly poněkud zastaralé a Dourdan byl už jen taková labutí píseň - to byste mě už rovnou sežrali!

Mimochodem, ta předposlední fotka zaslouží také trochu pozornosti. Zajímalo by mě, zda je použita úmyslně, nebo sem byl prostě jen fláknut nějaký "muž s koženou brašnou".
6.3.2022 Článek Petr7474: copa? vždyť ten článek je tragicky povrchní, plný nepřesností až nesmyslů...
6.3.2022 Článek nooo... v průběhu čtení mě napadla asi stovka více či méně jedovatých poznámek, ale když jsem došel k "variabilnímu zapalování", vyhrkly mi slzy a nemělo cenu se článkem dál zaobírat. jojo, pro plebs je asi dobrej...
-3
17.2.2022 Článek a hele, motor na Excelsior ze začátku 20. století se dá koupit i na českým éšopu. Dokonce na splátky od essoxu!
https://www.ctyrkolky-atv.cz/cs/motorove-kity-motokola/178744-motorovy-kit-na-motokolo-80cc-2t-tuning-edition-pridavny-motor-na-kolo.html
16.2.2022 Článek a co se ti nezdá? typický motocykl z doby před první světovou.
5.1.2022 Článek Povedená stavba!
+1 
24.12.2021 Článek
14.12.2021 Článek makro full mon 360 E, held root 200E, w-tec 135 155 E, bogotto v135 110 E... a je to furt stejnej čínskej škopek.
14.12.2021 Článek No, píár článek se podprahově snaží naznačit, že to snad lepěj přímo ve FR: "...protože se rozhodli vyrábět motocyklové přilby, přičemž ta první se objevila v roce 2017."

O to ale nejde, kdyby si to sami nechávali dělat v Číně, tak OK. Jenže tohle je prostě univerzální čínskej škopek, na kterej X různejch "výrobců" lepí svoje loga. "Makro" taky, to není žádná jejich vlastní invence. Jediný, co sami vymysleli, je ta ukrutná cenovka. Prostě si hrajou na značkový nounejm.
14.12.2021 Článek ehm.... tak jsem ze zvědavosti jukl na integrálky, jelikož jsem na jaře dělal výběrko na retro integrálu. A jsem doma - stejná Čína, která je rebrandovaná pod asi 50 různejma značkama, např. Cassida Fibre, W-tec V135, Viper F656, Bogotto V135, Held Root, Duke II, Vega TG atd. atd.
+3 
11.12.2021 Článek Čéče, ono je to malinko zapeklité. Máš a nemáš pravdu. Sám jsem si před moha lety takhle naběhl. Angláni, ostatně tak jako u všeho, mají i v tomto případě jiný (obrácený) značení.

"An engine is described as undersquare or long-stroke if its cylinders have a smaller bore (width, diameter) than its stroke (length of piston travel) - giving a ratio value of less than 1:1.
https://en.wikipedia.org/wiki/Stroke_ratio

Čili, napsaný je to vlastně správně, akorát překladatel by samozřejmě měl tyhle nuance brát v potaz a překlopit je do do civilizované terminologie.
6.12.2021 Článek Ale jooo, vypadá pěkně (teda, až na ten šílený chladič z trambusu, ten by se musel vyměnit). Hodila by se mi k interceptoru.

Jen si neodpustím poznámku: „Nějaká BSA nás zas tak moc nebrala“ - nějaká BSA?! Ta „nějaká“ BSA je rozhodně zajímavější, důležitější, vkusnější, starší, charismatičtější atd. atd. než „nějaká“ bezvýznamná Jawa. A to ať už i ta indická, tak hlavně ten náš národní poklad. Pozoruju, že to není poprvé, kdy z redakce vypadne jakýs orgasmický výstřik na Jawu. Ovšem, nakonec proč ne. Jsou různé úchylky a jawofilie je rozhodně méně nebezpečná, než kdyby páni redaktoři stáli před školou v dlouhém kabátě a s pytlíkem bonbonů.
+2 -2
29.11.2021 Článek překladač google? teda, tak mizernej překlad jsem už dlouho neviděl. škoda.... zbytečně zabíjí zajímavej článek.
25.11.2021 Článek To je jednoduše řešitelný. Stačí objednat standardního šest-pade twina a rovnou si nechat zamontovat 865 big bore kit.
https://www.sscycle.com/products/865cc-Big-Bore-Kit-for-Royal-Enfield-650-Twins
25.11.2021 Článek raid: že je to nepraktický, je jiná věc. Mě to hlavně přijde neskonale hnusný. A laciný. Myšleno vzhledem. Opravdu nechápu, co na tom kdo vidí. A to si představ, že jsou i tací šílenci, co si objednali novýho (vyleštěnýho) RE twina a na zakázku si ho za těžký prachy nechali zeblít do černýho matu. Prostě mi to hlava nebere...

TOPlist