renocar_rijen



PROFIL UŽIVATELE

sardel

Offline: Včera v 20:30 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 51
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 6x
Pomohl: 13x
Založil témat: 44x
Napsal příspěvků: 1394x
Body komentářů: 63 / 9
ID uživatele: 66767
Registrace: 27.3.2008

Adresa profilu:http://sardel.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 98 záznamů

10.6.2023 Článek Wartburg! za co, soudruzi, za co...
4.6.2023 Článek no, já ti to teda prozradím. to jsou jakože "bowdeny". žádný lanko, ale soustava "kardanů". oba hefty jsou otočný. jak si můžeš všimnout, tak například jedno to úondí vede ke karburátoru. k tomu karburátoru, kterej se neovládá.
4.6.2023 Článek TVL! asi začnu psát o stuntridingu...
29.5.2023 Článek https://www.automoto-eshop.cz/FILTRON-OLEJOVY-FILTR-OP537-1-d751.htm
tohle tě fakt zruinuje?
29.5.2023 Článek na INT jsem kupoval filtr na českém éšopu za kilo - to je podle tebe drahota? sintrovaný desky za šest stovek...
29.5.2023 Článek hmmm, a co třeba A2?
20.5.2023 Článek skromý dotaz: když je kompresní poměr 6 označen jako "nízký, aby bylo možné používat i mizerný poválečný benzín", kolik je potom standardní (případně zvýšený) kompresní poměr u spodového motoru?
4.4.2023 Článek Ty fotky jsou sken z jakéhos dobového diáku ze sedmdesátek. Upravovat je do "správných barev" má asi tak stejný smysl, jako sepiovou fotku z třicátých let rvát do striktní černobílé.
28.3.2023 Článek mně na tom přijde smutný, že teď třeba někdo renovuje předválečnou čízu, shání díly, a tady se "pitlíkuje" sedmnáct(!) motorů na takový vopičárny. a to se už raději neptám, jak skončily zbytky těch motorek, protože je krajně nepravděpodobný, že by se dochovalo 17 pouze holých motorů.
+5 
25.3.2023 Článek ten článek je psaný v českém jazyku, resp. je do něho přeložený. a tomu by měly i odpovídat termity. ad douglas: ty píšeš že "Remenice tu majú otvory, do ktorých tie zuby remene zapadnú." což je blbost. viděls tu motorku (nebo jinou podobnou, třeba jako mám já) naživo? tam jsou normální klínové řemenice, bez děr. funguje tam jak normální klíňák, tak tenhle skládanej. je to alternativa, záleželo na preferencích výrobce či jezdce. každopádně je to i tak o nějakých dvacet let mimo. co se týče cathcarta, hledat se mi originál nechce, ale tipl bych si, že tam stálo něco jako "flat belt drive." ty zuby se tam dostaly až překladem.
25.3.2023 Článek mimochodem, tento typ klínového řemenu se vyrábí a používá dodnes: https://www.pikron.cz/produkty/remeny/klinove/klinove-metraze/clankove
25.3.2023 Článek to nie je laická formulácia, to je prostě fakt. neuč orla létat.
25.3.2023 Článek to není ozubenej řemen, ale koženej skládanej klíňák. záležitost dvacátých let, nikoliv konce 19. století.
25.3.2023 Článek ono toho (zase) ujelo víc. v roce 1898 to asi nebyl ozubený řemen...
18.2.2023 Článek Česky se tomu říká třeba "vodorovná vačka". To je asi "nejčeštější". Někdy také "axiální vačka". Případně "plochá". Řešení to není úplně běžné, ale unikát také ne. Už ve dvacátých letech ho měla standardně Chater-Lea, nejvíc se tím proslavil německý Küchen ve třicátých. Dokonce i u nás jsme měli takovou mašinu - M.B. 500 konstruktéra Šlechty, projekt financovaný Milošem Bondym. Mám v plánu o M.B. napsat pár řádek. Jenže těch plánů je... Tak třeba jednou.

E: nápis "Capriolo" fontem i zněním nápadně připomíná "Cúccolo". To proto, že první Caproniho kreace byly spešl odpužené rámy pro pomocný motorek Cúcciolo, první "motocykl" Ducati.
Předchozí
1 2 3 4 5 6... 7
Následující

TOPlist