Komentáře
Nalezeno 438 záznamů
4.6.2019 | Článek | rudach: S tím co je na tom navěšené neprojedou o moc víc než auto. |
20.5.2019 | Článek | Karlie: Startovač a podobné servery slouží k nastartování nějakého projektu. Krátký už má úspěšnou kariéru a dostatečně známou značku. |
16.5.2019 | Článek | Myslím že otázka není jestli se vyplatí ušetřit nákupem Číny ale spíš jestli má smysl připlácet za nákup "značky". Přijde mi že poslední dobou je to s s uznáváním záručních oprav nejen motorek docela špatný. Hillock007: Powercruiser je nesmysl s jakýmkoliv výkonem tak proč nedělat nějakej pro ty kterým se ta "kategorie" líbí ale mají jenom řidičák A2. |
9.5.2019 | Článek | Vezmem slabé stránky silničních cestovních motorek, přidáme slabiny cendur... +1 -3 |
24.4.2019 | Článek | Myslím že dneska našetřit 65000 není ani pro teenagera žádnej neřešitelnej problém, stačí chtít. Lidi nejsou, platí se slušně a na brigádách to nebude moc jiný. +1 |
3.4.2019 | Článek | Docela by mě zajímal maximální náklon toho mechanismu, Dokáže i v maximálním náklonu kdy části tříkolky škrtají o asfalt stále rovnoměrně zatěžovat obě kola? Mirjel: Na tříkolku nad 15kW potřebuješ pořád řidičák na skupinu A, jenom s B-čkem máš smůlu. |
8.3.2019 | Článek | Docela by mě zajímalo po jakých cestách to vlastně jezdíte (a možná jak po nich jezdíte) protože zdaleka nemám pocit že by to na českých silnicích byla taková hrůza jakou popisujete. Občas někdo udělá chybu (to je nevyhnutelné) ale nějaká naschvály a nepřátelství opravdu nepozoruju. +3 |
7.3.2019 | Článek | sramis: Poslední 2 dny se mi to tu stává, refresh stránky po chvilce pomůže. Zdenekkkkk: To celkem nic moc neřekne, musel bys získat najeté kilometry a to nikdo k dispozici nemá. |
11.2.2019 | Článek | papiboy: Nepřijde ti trochu divný srovnávat drahej silniční naháč a levným malým cendurem? To SV tehdy stálo skoro dvojnásobek toho co dnes stojí ten malej stromek a to byla průměrná mzda v ČR ani ne poloviční. +1 |
11.2.2019 | Článek | Dobrej nápad ale chtělo by to zvětšit testovací skupinku. Přidal bych tam RE Himalayan, Versys 300 a CRF250 Rally. +5 |
29.11.2018 | Článek | Zelinář: V čem? Dvě kola vepředu mi přijdou mnohem lepší než tohle. |
7.11.2018 | Článek | Ještě by to chtělo cenovku. Zájem o V85 mám už dlouho, jenom pořád nevím jestli si ji budu moct dovolit. TomProv: Obecně se delší kyvka chová líp než krátká - není tak citlivá na přenos výkonu, A protože kardan se v některých situacích chová jinak než řetěz (pro ty co nejsou zvyklí nepříjemně) tak omezení jeho projevů je asi dobře. +1 |
30.7.2018 | Článek | Fazeroj: Klidně si dovolím tvrdit že většina uživatelů cestovních endur velký zdvihy nepotřebuje. Pokud už to cenduro vezmou do "terénu" tak je to v relativně klidným tempu kdy hraje větší roli například světlá výška než zdvihy odpružení. A na stranu montovaného tlumiče bych se nebál, kyvka vypadá dost masivně. |
26.6.2018 | Článek | 650ccm: To sice ano ale kolik toho na dovolené strávíš ve velkých městech a na dálnicích (jinde kolony bývají minimálně)? Boční kufry jsou otrava při dojíždění do práce ale na dovolené se těch ušetřených pár minutek ztratí. Jinak za mě je ideální pokud zůstane topcase po zastavení prázdnej na odložení přilby a bundy. No a tankvak je nejdebilnější zavazadlo co kdo vymyslel, použil jsem ho asi jednou a od té doby chytá prach a jezdím bez něj. +1 |
22.6.2018 | Článek | Simier: Je to pořád smallblock motor takže to tak těžký nebude. Kvůli velké nádrži asi povyskočí pohotovostní hmotnost proti V7/V9 o pár kil nahorů ale rozhodně zůstane mnohem nižší než u velkých guzzin. Takže docela věřím tomu že bude lehčí než Afrika. |