renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

Dementor

Offline: 21.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 59
Město: Blansko
Lokalita: Blansko Jihom...
Pomohl: 3x
Založil témat: 1x
Napsal příspěvků: 337x
Body komentářů: 3
ID uživatele: 66261
Registrace: 19.3.2008

Adresa profilu:http://dementor.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 8 záznamů

16.3.2021 Článek 134 kg? Běžte do prdele...
15.1.2018 Článek Asi jo,ale zároveň mě štve že jak bývaly takový ty tzv. tupý endura tak to v nějaké rozumné ceně nikdo skoro nedělá. Byt na trhu nová Xr250r tak po ní du jak sviňa po slepicaku. To KTM je prostě nesmyslně drahý. Líbí se mě to zas jo, ne že by na to nebylo ale ta cena. Takhle pořád zbývá jen to AJP. Jo a vzduchač a karbec beru jako plus
Ještě ty intervaly. Taky je třeba říci kdy se má měnit píst, vačka ...
15.1.2018 Článek Ach jo proč se v každé diskusi musí vyskytnout vševědoucí génius bez argumentů. Tak to asi dělají 25 let na sklad, což? Osobně radši vzduchač s karbem. Podvozek je minimálně srovnatelné, výkon taky a za cca 10000 výkon navysis na stejně jak má neskrcena verze. Nějakej argument kromě Číny? Mám takový pocit že některé KTM mají něco společného s Indií.😁
+1 
15.1.2018 Článek No nevím. Zajímaly by mě servisní intervaly. Za tu cenu jsou dvě AJP PR4, sice na ně "ostřílení" jezdci nadávají, ale zajímavý je, že se dělají už 25 let a na inzerátech téměř nejsou. Sám po něčem takovým pasu a ani na německých serverech téměř nic.
+2 
9.7.2010 Článek PetrAT: Špatnýho na ní není nic, pokud stojíš na místě. Při jízdě ale musíš mít naháče bez plexi, protože v turbulencích od plexi je v ní rachot jak sviňa - od 80km není slyšet vlastní motor, takže na interkom jsem už raděj zapoměl. Když máš plexi tak metr vysoký, je bez problémů. To je co se týká hluku. Větrání: horní téměř není cítit, hlava se potí jak dveři vod chlíva. Větrání na bradě vymýšlel blbec, páč se otvírají obdélníkový klapky na pantíkách směrem dopředu a za jízdy je ta pružinka neudrží a střídavě se otevírají a zavírají a slyšitelně to zase mlátí. Takže používám větrání přirozené, což znamená, že do ní táhne i když nevětrám, ale zase to funí do očí, takže jezdím rád za světla, kdy můžu mít spuštěnou vnitřní clonu. Ta jediná na tom krámu funguje perfektně. Proto ta narážka na místní "testéry", tenhle šmejd jsem si koupil právě po doporučeních z testu, jak je úžasná a tichá téměř jako integrála. Vyklápěčku nikdy víc. Tož tak.
7.7.2010 Článek No nevim. Jestli je to stejně "objektivní" test, jako před časem Nolan N103, tak to zas takovej zázrak nebude. Kdykoliv si vzpomenu na test N103, tak mám chuť dát autorovi přes hubu. Jméno si nepamatuju, věřím že to ale nepsal stejnej člověk. Jinak naštve kvantum dalších, kteří si na doporučení v testu něco koupí.
30.9.2008 Článek Kingové (blbečkové) co nemaj k tématu co říct a akorát ostatním vykládají, jak jsou blbí a jak je to nahovno ať raději drží hubu. Diskuse je na to, aby se kdo to nemá mohl zeptat těch, kdo to mají a ti , kdo to mají, aby napsali zkušenosti, pokud chtějí.
4.8.2008 Článek Nic moc, za ty prachy krám. Možná je taková každá vyklápěčka, to nevim, ale cca od 80 km/h je v ní řev jak od uragánu. Už bych ji nekoupil, raděj normální integrálku.

TOPlist