PROFIL UŽIVATELE

jirkaktm@seznam.cz

Offline: 12.1.2019 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 48
Město: Říčany
Lokalita: Praha-východ ...
Napsal příspěvků: 5x
ID uživatele: 6423
Registrace: 8.2.2008

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/jirkaktm@seznam.cz (Sdílet)


Komentáře k článkům
Nalezeno 15 záznamů

11.1.2019 Máme začít brát 3D tisk u motorek vážně? ideální konstrukcí je kost lehká a pevná příroda to používá miliardy let
3D tisk je první technologie která to dokáže napodobovat
+1 
11.1.2011 Rossiho první slova doktor valentino a profesor jeremy spolu uplácali bezkonkurenční hondu pak yamahu teď vemou to nejlepší s obou
a zašroubujou to do tý červený
10.1.2011 Nembo Super 32 - obrácený motor dělat natom ventily bude čirá radost na jámě a podložky a vačky tam budeš muset heftnout vteřiňákem
9.1.2011 Dakar 7. etapa: Lopez vyhrál, souboj Coma-Despres stále těsnější dakar je užasnej v tom že si můžete koupit divokou kartu a postavit se nejlepším továrním profíkům na týhle planetě který za to že si na tu fabrickou vypiplanou KTM sednou kasírujou miliony hele a jede tam i šéfík na twinshocku bultaku 370
9.1.2011 Tříkolka Rocket II - V8 a výkon 1000 koní nádhera šoupnout na to hadrovej drez a je to hypersupervelorex s přednim náhonem
9.1.2011 Dakar 7. etapa: Lopez vyhrál, souboj Coma-Despres stále těsnější to akro jo ty chytráku ty asi na motorce moc nejezdíš jinak bys nepouštěl takovej blábol do luftu je třeba smeknout před každym kdo si za ty rejdy na dakaru sedne a slovákům držim palec ať jim ten lauf vydrží
29.12.2010 Hlasujte pro nejoblíbenější film - pokračování ankety mě tam chybí RODEO s ministrem jandákem
26.12.2010 Mission R - superbike na elektřinu v americe kde stojí benzín 15kč stavěj elektrobiky jak vo závod každej rok novej stroj jsou na čele vývoje ve světě bez dotací prostě si to firmy platěj a riskujou sami. V chudym česku kde je všechno 2x dražší sponzorujeme všichni
skoro 10let vývoj naprostýho nesmyslu fgr 2500 vo kterej kromě pár fanatickejch onanystů nikdo nestojí jen kvůli vyčůranejm podnikavcům který se bavěj na tom jak snadno se daj z lidí tady dělat blbci
21.12.2010 Představení motocyklu FGR 2500 V6 již v lednu jednoduchá otázka kolik ta sranda celá stála a kolik s toho zaplatil daňovej poplatník proč FGR když je přesvědčená a smyslu projektu nefinancuje tu motorku sama partnerem totiž není MPO ale 10 000 000 lidí této země z keré utíkají lekaři a sestry pač není na jejich platy mosty nám padaj na hlavu silnice sou děravé že budem moct jezdit jen na crf k čemu nám všem bude zaprášený neprodejný FGR který na sebe nikdy nevydělá doufám že ten kdo na mpo na to poslal prachy příde aspoň vo praci když už tydle lidi nezavíráme jako to dělaj v USA
24.10.2010 Češi už vyrazili na Šestidenní držím palce přeju hodně síly žádný defekty a ten fullgas všem rytířům Bozkováckejm a k papalášům v autoklubu čmf atd. i ty komanči dělali ten motosport líp
24.5.2005 Jawa Ydea Jdu do něj jen doufám že bude se závěsem potřebuju tahat obytňák
11.4.2005 Debut motocyklu Blata V6 na domácí Velké ceně v Brně Pro Kakina kterej do toho vidí. FGR je smělý projekt s jistou šancí už jen pro to že se nepouští<br />
do žádných extravagancí, dváca s obtékáním k.skříně<br />
a válcem podle A kitu Hondy musí jet otázkou je<br />
životnost.<br />
V6Blata je něco zcela jiného věřím že by to <br />
fungovalo kdyby se tam nastěhoval Valentino<br />
a jeho tým včetně sponzorů.<br />
Zatím je to jen plácnutí do vody, kdyby motorka lítala v brně jedno kolo za druhým a tak po dvou<br />
letech by se začlo uvažovat o závodním nasazení<br />
rozuměl bych tomu.
10.4.2005 Debut motocyklu Blata V6 na domácí Velké ceně v Brně Firmě KTM trvalo řadu let než měli konkurence schopné moto 125 a to mají špičkové zázemí a <br />
skvělého motoráře Bartola od projektu moto GP<br />
upustili. Proton, Sauber, WCM tyto stáje bez <br />
zázemí silné továrny investovali miliony s téměř<br />
žádným výsledkem. MotoGP je liga pouze velkých<br />
továrních týmu schopných financovat nikdy nekončící vývoj na všech úrovních od motoru softvare až po pneumatiky včetně tisíců testovacích kol.<br />
Proto si myslím že je snažší a ekonomicky logičtější vyrábět atraktivní motocykl a pokusit<br />
se ho prodat, než se pouštět do boje který nelze<br />
ne jen vyhrát ale ani se slušně utkat.<br />
Motorsport na úrovni podobné MotoGP může v této republice dělat pouze Škoda auto a všichni víme jak dlouho vyvíjí WRcéčko a s jakým výsledkem. <br />
9.4.2005 Debut motocyklu Blata V6 na domácí Velké ceně v Brně Kdyby chtěl pan B takto exkluzivní bike<br />
malosériově vyrábět pro běžný provoz bez ambicí na<br />
vavříny velkých cen, rozuměl bych tomu jako sice <br />
odvážnému záměru ale proti gustu...<br />
Nicméně celá tato šestivácová kampaň mi zatím připadá jako úvěrový podvod, to není znevažování<br />
ale prostá realita.
8.4.2005 Debut motocyklu Blata V6 na domácí Velké ceně v Brně Rád bych se mýlil ale zatím mi to připadá jako blamáž při dnešní úrovni motocyklů GP kdy se prosazují de facto pouze dvě firmy s obrovským<br />
technologickým a finančním zázemím mi to připadá jako kdyby se firma mountfield s letitými zkušenostmi s výrobou zahradních sekaček pustila<br />
do vývoje vozu F1.

TOPlist