Komentáře
Nalezeno 8 záznamů
27.2.2023 | Článek | Werewolf: na moji 996S jsem dal vidle Ohlins a kotouče i s brzdičema Brembo P4, takže opravdu obě moje motorky mají identický vidle, identický centrály a identický brzdy. Stejně tak obě mají 5 paprskový kola Marchesini a na obou vozím pneu 120/70 (748R má z fabriky vpředu už 120/70) a 180/55. Moje 996 měla od předchozího majitele na zadku původně 190ku gumu a nechovalo se to dobře, ta 190ka byla moc sevřená a šlo to nerovnoměrně do náklonu, ten 5,5 palcovej ráfek je ideální na 180ku gumu. A proto si myslím že jsem docela objektivně schopen porovnat chování a ovladatelnost podovozku těch 2 motorek a stojím si za tím, že 748 je daleko hravější. PS: ale rád je mám obě a obě se mnou půjdou do hrobu |
27.2.2023 | Článek | Děkuji za pěkný článek. Jen bych snad malinko upřesnil, že (pokud se nepletu) v roce 2000 byl model 748E trochu ošizený. Nevím jestli písmeno E znamenalo ekonomic, ale "éčko" nemělo excentr v krku řízení, takže se nedal nastavovat úhel přední vidlice. Další změnou bylo v článku zmíněné použití centrálu Sachs a jestli se nemýlím, éčko nemělo ani olejový chladič. Jinak jsem nikdy nepochopil, jak Ducati měřila výkony motoru uváděné v technických parametrech, protože díky tomu vypadala oproti japonské konkurenci "slabá". Co vím, tak většina 916/996 BIP měly o cca 10 PS víc, prakticky každá měla kolem 110-120 PS. Snad jedině že by to tak "dusily" origo koncovky, které jak bylo v článku zmíněno každý majitel okamžitě vymění. U 748 to platí stejně, konkrétně 748R má uváděno v katalogu 106 PS, ale mě v roce 2010 na jedné brzdě naměřili 122 PS a o cca 10 let později na jiné brzdě 121 PS, přičemž po doladění směsi laditelnou jednotkou byl výsledek 124 PS. A co se pocitů z jízdy na 748 / 996 týče, i když jsou motorky stejné (na obou mám totožné vidle i zadní centrály Ohlins), na 748 mám pocit že je stroj lehčí a ovladatelnější. Na okruhu jsem vždycky měl pocit že jsem na 748 zajel lepší čas, ale stopky vždy ukázaly o chlup lepší hodnotu u 996. +1 |
18.12.2015 | Článek | Stoner dokázal jako jedinej Duknu zkrotit a bojovat s ní o bednu, všichni ostatní kdo jezdili taky na Dukně dojížděli v hloubi pole. +2 -4 |
26.12.2010 | Článek | Jirka Mrkývka dělá v Brně v autoservisu s jeho tátou, ovšem jirka tam dělá převážně motorky. Taky tam má v té jeho části dílny zdi úplně ověšený věncama a pohárama Já k němu moje moto vozím už nějakej ten rok a jsem s jeho prací maximálně spokojenej |
29.12.2009 | Článek | To DaliboRR: chlape doufám že ne. Rossi ať si dělá ty jeho opičky u Yamahy Jestli se zadaří a Casey příští sezonu vyhraje, tak Tvoje pořekadlo nejlepší k nejlepšímu bude splněno PS: jen aby všem nevypálil rybník Lorenzo, myslím že je taky talent +1 |
26.11.2008 | Článek | jj, mě přijde, že těch pár chytrolínů, co tu obhajují petrolej, asi jezdí rychlostí důchodců, protože já jsem na předchozích mnoha motorkách vyzkoušel čištění řetězu vším možným včetně petroleje, a tak zapráskanou motorku po první jízdě po "petrolejové lázni" jsem snad ještě neměl, byť jsem řetěz pečlivě otřel hadrem a nechal oschnout. Cleanchem mi řetěz skvěle očistí, suchý mazivo od Wurthu perfektně namaže (aniž by mi zasíralo zadní ráfek-protože nelepí) a jsem spokojenej na maximum. PS: hodněkrát za letošní rok jsem se přistihl, že Cleanchem používám na plno dalších ůčelu, viz. naposled včera, kdy jsem se pokoušel z parapetů před okny dostat zaschlou penetraci (rekonstruuju dům) a naprosto všechny pokusy byly neúspěšný, až do chvíle, než jsem donesl Cleanchem. A opět připomínám, že velice oceňuju to, že v interiéru nesmrdí jako benzín nebo ředidlo, připomíná mi to spíš líh, po chvilce se odpaří a člověk o něm neví. +1 |
25.11.2008 | Článek | nesmrdí a ani nijak nepoškozuje lak na zadním ráfku. PS: tohle je dodatek k předchozímu příspěvku. |
25.11.2008 | Článek | Obě motorky mi stojí v ložnici, takže já kromě výborné čisticí schopnosti oceňuju hlavně to, že VŮBEC |