renocar_duben



PROFIL UŽIVATELE

PetrTM

Offline: 20.4.2024 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 41
Město: Semily
Lokalita: Semily Liberecký
Poděkoval: 1x
Pomohl: 1x
Založil témat: 35x
Napsal příspěvků: 1245x
Body komentářů: 6 / 1
ID uživatele: 58822
Registrace: 18.3.2008
ICQ:284581736

Adresa profilu:http://petrtm.motorkari.cz (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 33 záznamů

12.8.2021 Článek Mig_35: to ani není tak o výkonu - když jsem měl krosovou TM 300, tak ta jela ve vrchu možná i víc než 450. Ale průběh a celkově jízda na 4T je natolik příjemnější, že bych určitě už neměnil. Navíc i centralizací hmoty, kterou se u 4T hodně zabývá jak Honda, tak i Yamaha, se při jízdě dost smazává rozdíl ve hmotnostech 2T x 4T. Prostě při ježdění na mx trati je čtyřtakt jednoznačně lepší než dvoutakt. Tím nijak 2T nadšení nehaním, ale ten gresiniho komentář, ze kterého jasně vyplývá, že jedině a pouze dvoutakt, je v dnešní době už nesmysl.
12.8.2021 Článek Mig_35: to ani není tak o výkonu - když jsem měl krosovou TM 300, tak ta jela ve vrchu možná i víc než 450. Ale průběh a celkově jízda na 4T je natolik příjemnější, že bych určitě už neměnil. Navíc i centralizací hmoty, kterou se u 4T hodně zabývá jak Honda, tak i Yamaha, se při jízdě dost smazává rozdíl ve hmotnostech 2T x 4T. Prostě při ježdění na mx trati je čtyřtakt jednoznačně lepší než dvoutakt. Tím nijak 2T nadšení nehaním, ale ten gresiniho komentář, ze kterého jasně vyplývá, že jedině a pouze dvoutakt, je v dnešní době už nesmysl.
11.8.2021 Článek Gresini: Tak se ještě na obou po sobě svez, a budeš mluvit jinak ? Nedávno jsem z CRF 450 chvíli sedl právě na YZ 250 a bylo to velké zklamání.Kdysi jsem měl několik 300 2t, ale ten ventil (kterej mimochodem při slušné péči není poruchovej ani náhodou) je při jízdě naprosto jiná liga...
24.10.2020 Článek Kawafil: tak tobě v ty palici slušně mrd@,klidně mě za to nahlas...a když se vrátíme zpátky k motorkam,tak jsi zapomněl napsat,že Rossi s Marqezem jsou martani,kteří mají za úkol připravit MotoGP na mimozemskou invazi ?
4.10.2020 Článek Ten pád amatérsky natočenej je a byl vcelku "jednoduchej". Na odrazu ho motorka nakopla na předek, je slyšet jak se to snažil srovnat ale nepodařilo se a zapíchl se na přední kolo.
2.10.2019 Článek Ehm - jedna věc je zachránit značku, a druhá věc "zachránit" jí tím způsobem, že zcela ztratí identitu a bude to pouze lehce přeplastovaná KTM - k čemuž dříve či později dojde, a nebo endurovou řadu zcela zaříznou, protože jí nepotřebují, a ponechají GG čistě jen jako trialovou záležitost....
3.4.2018 Článek Ale jo, slyšel jsem kluky nadávat na WP, když se jeden rok (tuším že 2014) u zánovních KTM povolovala centrální matice zadního tlumiče PDS, kterej se následně při jízdě jednoduše rozpůlil.
1.12.2017 Článek Hezký srovnávák a mohu jen závidět možnost povozit se na všech pohromadě. Nicméně - obvykle testy nekomentuju, jenže v tomto případě mám jedno velké "ALE". Předesílám, že jezdím na Japonci a k žádné ze zúčastněných značek už dnes nemám přehnaný vztah nebo naopak averzi. I tak mi ale bodování a celkové výsledky trošku zavání tím, že zadání znělo "Vyhrát musí Rakousko stůj co stůj" (a že stojí požehnaně...). Vzhledem k textu mi totiž není zrovna jasné ono výsledné bodování. A konkrétně např toto - cituji z článku:

GG:" Skvělý pocit mám z pérování, protože to funguje opravdu moc dobře a dokáže si poradit jak rozbitými úseky ve vyšším kalupu, tak s překážkami, jako jsou padlé klády. Do úzkých se nedostává ani ve chvílích, kdy dochází na skoky nebo průjezdu nerovností ve vyšším tempu."

Husky: "Pérování WP Xplor ve standardním nastavení mým potřebám sedí a zde bych nepotřeboval nic měnit."

Jaksi mi z toho vyplývá, že odpružení na GG je špičkové, zatímco na Husky "vyhovující". Ovšem bodování? GG 8 bodů, Husky 10. A to mi tedy nedává smysl. Nechci autora nijak napadat ani zpochybňovat kvalitu vítězných motorek, ale trošku mám pocit, že o vítězi se vždy nerozhoduje pouze při testu. Přípomíná mi to jeden srovnávák 4T závodních endur tuším ze Supermota, HM CRF 450 mělo stejně bodů jako KTM, tak se k bodování přidala kategorie "sportovní duch", kde - světe div se - KTM měla o bod víc než čistě závodní Honda a ejhle - měli jsme vítěze .

Berte to prosím jen jako takové přátelské rýpnutí, nic víc
+2 
15.12.2016 Článek Možná by stálo za to připomenout, že Dakaru se v roce 94 zůčastnil i Liborův táta, dnes už bohužel nebožtík. tehdy ho zklamala technika, tak by Libor mohl symbolicky i za něj úspěšně dokončit . I když tekrát to byl ještě ten "opravdový" africký Dakar... Každopádně držím palec
+1 
26.9.2016 Článek "Kamikazem" bych onoho japonce rozhodně nenazýval, tohle byla spíš chyba Andersona, který cílovou sekci už vypustil a přes skok pouze přejížděl - podle toho co jsem četl byl nájezd na cílový skok naslepo, a tudíž Japonec najížděl a skákal stejně jako každé jiné kolo, jen nemohl tušit, že bude mít někoho na dopadu.
13.9.2016 Článek Ale to je přece účel, že se MČR kryje s ADAC Výstižně o tom hovořil pan Jiří Churavý, který myslím moc dobře ví o čem mluví - se zveřejněním kalendáře MČR se oproti zvyklostem čeká až do té doby, kdy už je známý ADAC...a potom se tak jeden - dva termíny šikovně překryjí, aby jezdci pana Buksy,který je asi největším sponzorem MČR předem přišli o konkurenci...holt letos to teda neklaplo a Smitka drze pojede u nás...to je tedy nekázeň
+1 
14.8.2016 Článek Ohledně problematických KTM (alespoň té nové generace od 2016) vcelku souhlasím - třeba jeden hoch má tady během 50ti hodin na 250 SXF už podruhý rozsypanou převodovku - teď navíc s tím bonusem, že KTM údajně změnila dodavatele a kolečka prostě nejsou k dostání - prý snad v září...bez komentáře. Jen jeden detail - co to je "olejový podvozek"? Bavme se prosím o vzuchovém nebo s vinutými pružinami - olej používají oba typy vidlice, protože je tam kvůli tlumení a né odpružení a žádná se bez něj neobejde .
9.10.2015 Článek Pro zajímavost: zřejmě nová GSX-R, alespoň podle japonských zdrojů. Byť dost možná v prodeji až jako 2017...
11.7.2014 Článek To Snuff: přesně naopak, vzduch přejímá funkci pružiny, protože s jeho stlačením roste odpor. Tlumení zajišťuje i nadále průtok oleje škrtícími ventily. A s tou těsností zatím trošku problém přece jen je, nicméně do budoucna se zdá, že vzduch klasické vinuté pružiny u MX motorek postupně nahradí. KTM to zkoušejí už i vzadu, i když zatím vcelku neúspěšně. Zas tak nic nového to není, vzpomeňme na Krňávkovy jednotky ze 70. let.
5.10.2012 Článek Tak alespoň malá ochutnávka:
http://1.bp.blogspot.com/-lzZb2ZPI35I/UGFcsarP1aI/AAAAAAAAEiI/0rTp7Pl9IhI/s400/suzuki-gsxr-750-l2-2012-salon-intermot-kevin-schwantz+pepsi+cola+motorrad+deutschland+allemagne.jpg

a ještě s Mistrem:

http://2.bp.blogspot.com/-Q18jyAZa9oA/UGsp4ON3eTI/AAAAAAAAEuQ/oc2-tIR-898/s1600/SUZUKI+GSXR+750+L2+2012+KEVIN+SCHWANTZ+PEPSI+COLA+REPLICA+INTERMOT+2012.jpg
+1 
Předchozí
1 2 3
Následující

TOPlist