PROFIL UŽIVATELE

Dr.fík

Offline: Včera v 19:43 Hlavní stránka sekce

Skupina: Registrovaný
Pohlaví: Muž
Věk: 28
Město: Praha
Lokalita: Praha
Poděkoval: 3x
Pomohl: 29x
Založil témat: 23x
Napsal příspěvků: 987x
Body komentářů: 4
ID uživatele: 54094
Registrace: 13.2.2008

Adresa profilu:http://www.motorkari.cz/profil/dr.fik (Sdílet)


Komentáře
Nalezeno 29 záznamů

17.5.2020 Deník Hodně dobrá práce, tohle bych chtěl taky umět a mít na to trpělivost. Paráda
12.4.2017 Článek mára929r: tohle se ti stát nemůže, protože polopřevod už neexistuje. Buď je motorka napsaná na tebe, nebo na novýho majitele, nic mezi nejde.

Konečně to někdo domyslel a myslel při tom i trochu na ochranu prodávajícího
20.12.2016 Článek Kdyby místo těhle hovadin radši dělali motorky s pěknejma přístrojovkama. Dneska už snad všechny nový motorky mají jen hnusný displeje, kolem něj nic, jen temná hnusná díra, která se k motorce absolutně nehodí a hnusí jí neskutečným způsobem. Proč se nedělají nadále pěkný ručičkový budíky, bez zbytečnejch konektivit a ukazatelů všeho možnýho i nemožnýho? Proč se dnes vlastně ještě motorky vyrábí...
+3 
10.11.2016 Článek Pěkně napsaný, stručný, ale výstižný. Nemám rád ty zdlouhavý několika stránkový romány . Náklady jsi měl určo menší. Mi byli v RO v září a 14dní nás vyšlo cca na 10tis/osoba. Je to parádní země a v horách, kde jsme zabloudili se skrývá to pravé rumunsko-nádhera.
+1 
29.1.2011 Článek Článek super .A veverčák s veverčandou mě dostaly
14.9.2009 Článek Mě se Rebel líbí,a moc.Ale co si budeme povídat,na kalsického Pava za kejvou nebo panelkou prostě nemá.Ale rozhodně se mi líbí víc než uni pav od konkurence.
26.5.2019 Deník Na mokrý trávě tě nezachrání ani Mišulin, to neni chyba E07, ale člověka, když to od ní vyžaduje
28.1.2019 Deník Ten filtr je něco jako KN-ko, čili pustí víc vzduchu, ale s ním taky víc bordelu. Nejlepší je origo papírák, nebo pro prašný prostředí molitanovej filtr. Plus ještě se dělá předfiltr místo nasávacího komínku.
3.8.2018 Deník Mám tu samou navigaci, jen pod jinou čínskou značkou a mám v ní Igo Primo. Trasu naplánuju na mapy.cz, exportuju do kml souboru a nahraju do navigace.
3.11.2017 Deník Kdyz jsem psal do Vlasimi aby mi cca nacenily velky servis minulou zimu, tak mi napsali cca 10tis kc, kdyz nebude nic pokazenyho. Tak jsem na univok objednal dily a udelal si to sam
6.10.2017 Článek uživatele Po koupi advíka v únoru 2017 jsem uvažoval, že bych ho poslal do origo KTM servisu, ať má náležitou péči. Napsal jsem jim nejdřív maila co bych chtěl udělat s tím, aby mi poslali přibližnou cenovou kalkulaci. V odpovědi přišlo, abych počítal s cca 10 000kč. S tím jsem nebyl spokojen, tak jsem objednal díly a udělal si všechno sám. Neni to složitý a vyšlo to na polovičku. Moji motorku nikdy v autorizovým servisu neuvidí :D :D
26.5.2017 Deník Vyzkoušel jsem tento postup a jestli to není placebo, tak motorka jede o poznání líp . Mnohem lépe se zbírá z nizkých otáček, tolik necuká a neprotestuje. Dřív pod 4tis otáček už kuckala, teď 3tis a pořád jede pěkne plynule. Taky se líp vytáčí a celkově je motor živější. Jestli jsi registrovaný na lc8.cz, hoď tam prosím tento návod. Byli tam o kalibraci jednotky dohady jak na to, ale nikde tam není finální funkční postup.
20.5.2017 Deník Jak jsi sundal víko ze zadního válce? Mě se to nepovedlo, jen jsem ho přizvednul a dostal jsem se na ventily, sice blbě, ale šlo to.
23.4.2017 Deník Stačí i jeden injektor. Olej se pak po osičce jednotlivých článků dostane i na druhou stranu. Je to funkční a vyzkoušené
28.3.2017 Deník Ahoj, kufry jsou moc krásný a určitě oproti hliníku i hodně lehký. Bylo by možné se s tebou domluvit na výrobě dvou kusů? Kdyžtak PM prosím.
Předchozí
1 2
Následující

TOPlist