Komentáře
Nalezeno 20 záznamů
18.2.2015 | Článek | Proč jednoduše, když to jde složitě, že? Já jezdím v tomhle. Sice přijdete o "cool" design helmy, ale barva nejezdí, že. Investice cca 250 Kč, pokud máte zdatného lakýrníka v rodině. Ta fotoluminiscenční barva je taková sulzovitá a špatně se s ní dělá, ale výsledek je výborný. Po nasvícení (slunce, osvětlení vozidel, pouliční osvětlení) výrazně svítí až 6 hodin. +1 |
22.12.2011 | Článek | Pěkné, pěkné... Ale nadšenec co si něco podobného postaví vlastníma rukama ze stroje co vyhrabal někde ze stodoly a vloží do toho zlomek finančních prostředků, má z výsledku mnohém větší radost. Jak už se tu zmiňovalo... Přestavby typu tady máte love, tady máte moto, za měsic se proto stavím neberu. Ale kluci australští jsou šikovní |
8.11.2011 | Článek | u 1199 mi travlo 10 minut, než jsem sebral čelist z podstola... a vvydýchal tu krásu a eleganci. Tady? Kroutím hlavou ze strany na stranu. |
26.5.2011 | Článek | sxs525: souhlas...kdo se necítí a ty prachy za toto vysolí, ten by si ani v provozu netroufl na nějaké hrocení a jde do toho postupně a s mozkem. Komu je to šuma fuk, tak ho ani nenapadne absolvovat něco takového. A když nakousnu téma "mladík na silné motorce...", tak nejlepší škola je si na motorku a její provoz vydělat sám, pak si toho člověk váží, když může vyjet a donutí ho to přemýšlet. A taky jít s tou kubatůrou postupně. Raději si vyhrávat a bavit se po 2-3 sezonách na 125 - 250 - 500 a pak něco víc. Než se trápít s nějakým supersportem několik let a nakonec se někde rozstřelit. Na jaře je takových vidět mraky a na podzim je to už protříděné. |
8.2.2010 | Článek | Líbí! |
14.5.2009 | Článek | jsem konzervativní v téhle věci, u mě vede S2R 1000 nebo S4RS.. |
26.2.2009 | Článek | nemám slov, zasloužíš si ovace ve stoje.parádni oldschool, splnil sis můj sen!!! |
5.2.2009 | Článek | sám jsem byl zvědavý jak tato soutěž dopadne.ale předčila mě v očekávání. Na 2,5L jsem čekal pohodlný bajk na cestování, dostupný veřejnosti, počítal jsem s místem i pro spolujezdce (pohodlným). Vyšly z toho skoro samé streety. Ale kdybych si měl vybrat z nabízeného, tak bych sáhnul po 7ce a doma si překopal přední masku. Jednoduchost, elegance a má retro křivky, po kterých bude v budoucnu hlad. |
31.1.2009 | Článek | parádní inspirující report, krásné fotky, teď když je venku jak je to hodně zahřálo na srdci |
28.1.2009 | Článek | gratulace klukům k umístění...ať se daří i dál |
20.12.2008 | Článek | a jak se budou dělit řidičáky?? podle baterek AA a AAA?? |
1.11.2008 | Článek | myslím že se tu nenajde nikdo, kdo by zazimoval a motorku nechal jak na ní naposledy dojel. |
26.9.2008 | Článek | souhlasím s RedmanemXXL , myslím že se žačínají inženýři pouštět do zbytečných abstrakcí, mnoho zbytečných okrasných serepetiček atd. Na to jak byly SVéčka krásné stroje, tak teď opravdu u mě ztratily. Monster 1100 a 695 jak by smet. Aspoň důvod navíc zbytečně nešetřit na funglofku. |
28.7.2008 | Článek | presne tak chlapci, na tenhle zavod jen tak nezapomenu |
21.7.2008 | Článek | Nechapal jsem včera u TV vůbec nic. Stonerovi musela jet psychika jako prase, Vale jel jako po kolejich, až na ten přelet po trávniku. Jinak jsem velice rad že jsem si to nenechal ujít, nejlepší GP zavod!!! Ať je Brno minimálně v tomhle stylu!! |